jammer als het doorgaatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:40 schreef cultheld het volgende:
Rosales waarschijnlijk voor een half jaar op huurbasis naar River Plate.
Wanbeleid! Een 4-3-3-spits kopen en dan je enige buitenspeler verhuren. Kansloos!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:40 schreef cultheld het volgende:
Rosales waarschijnlijk voor een half jaar op huurbasis naar River Plate.
Haal die foto van Kuyt eens uit je usericon, ik denk steeds dat Dirk-Kuyt terug isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Jaake heeft 15 minuten de tijd gekregen om zijn kantoor te ontruimen, het schijnt dat hij een affaire had met de materiaalman....
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Jaake heeft 15 minuten de tijd gekregen om zijn kantoor te ontruimen, het schijnt dat hij een affaire had met de materiaalman....
Veel sterker dan DK zijn z'n reacties anders niet de laatste tijdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:56 schreef jna het volgende:
[..]
Haal die foto van Kuyt eens uit je usericon, ik denk steeds dat Dirk-Kuyt terug is![]()
En jij bent...?quote:[b]Op vrijdag 13 januari 2006 11:00
Veel sterker dan DK zijn z'n reacties anders niet de laatste tijd
Beetje supporter gunt zn spelers het beste, ookal gaat 'ie naar een tegenstander.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:46 schreef SCH het volgende:
Waarom ben ik een nepsupporter als ik het leuk vind dat Huntelaars debuut zo matig is verlopen?
Dus als Van der Vaart vorig jaar naar Feyenoord was gegaan, had je hem al het geluk toegewenst? Geloof ik niks van, ik denk eerder dat je hem iets anders had toegewenst.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:11 schreef devv05 het volgende:
Beetje supporter gunt zn spelers het beste, ookal gaat 'ie naar een tegenstander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |