Rijkaard mag ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:04 schreef M0NTANA het volgende:
Louis, come home!
goed lezen.........quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:07 schreef JeroenV het volgende:
15/3/2006 - Trabelsi wil pas aan einde van seizoen duidelijkheid geven over nieuwe club
(Gepost door RvN)
In een interview met Voetbal International laat Hatem Trabelsi weten voorlopig nog geen duidelijkheid te willen geven over zijn nieuwe club. 'Ik wil nog een paar maanden wachten voor ik laat weten wat ik ga doen. We moeten nog een paar belangrijke wedstrijden spelen. dara stop ik liever mijn energie in dan in het praten over wat er volgend seizoen gaat gebeuren.' De rechtsback liet wel weten dat hij nu alleen naar een club wil waar het ver komen in de Champions league geen uitzondering is. In zijn ogen laat PSV nu zien dat dat in Nederland wel het geval is.
Die laatste zin... Hij zal toch niet...
Dat is een tijd geledenquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:15 schreef Nashje het volgende:
Mitea heeft z'n rentree in Jong Ajax gemaakt.
PSV was als enige club niet voor de play-offs en doet er dus niet aan mee. Dan moet je als PSV-supporter de titel maar slikken ook. Blijf het een wonderlijk en prijzig proefconcept van drie jaar vinden, het is dat Ajax er dit seizoen nog wat aan heeft.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:59 schreef keeper het volgende:
[..]
Ach, als psv-supporter ben je helemaal genaaid. Heb je betaalt voor de play-offs, worden ze kampioen en kan je naar je geld fluiten.
Henk van Stee? Henk Duut?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Henk en niemand anders!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
PSV was als enige club niet voor de play-offs en doet er dus niet aan mee. Dan moet je als PSV-supporter de titel maar slikken ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |