quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:40 schreef Erwtensoep het volgende:
ja
http://video.google.com/videoplay?docid=-5584001035680148040&q=ajax+zingt+shaffy
Die stem ookquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe Galasek
"Je moet weten, we komen samen" En dan zie je v. Bastenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die stem ookZitten leuke beelden tussen trouwens
Nouja, in ieder geval geen transfersom, dat scheelt al natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:35 schreef MauroPicotto het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel deze Gabri ons, Ajacieden, gaat kosten. En of hij het ook daadwerkelijk gaat waarmaken, ik weet het niet. Ik trek er nog sterk mijn twijfels bij.
Niet als Gabri het iets te hoog in zijn bol heeft, om bijvoorbeeld een extreem salaris te vragen voor zijn gunsten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nouja, in ieder geval geen transfersom, dat scheelt al natuurlijk.
Hij zal bij de grootverdieners horen ja, maar ze geven 1 persoon niet extreem veel meer dan de rest (van de topverdieners).quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:45 schreef MauroPicotto het volgende:
[..]
Niet als Gabri het iets te hoog in zijn bol heeft, om bijvoorbeeld een extreem salaris te vragen voor zijn gunsten.
Inderdaad, dat zou in ieder geval niet zo snugger zijn. Er zijn spelers bij Ajax die zich meer dan goed bewezen hebben, én het verdiend hebben om een goed salaris te krijgen. Het zou daarom ook niet gepast zijn als Gabri daarbij gaat horen, zonder zichzelf eerst bewezen te hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij zal bij de grootverdieners horen ja, maar ze geven 1 persoon niet extreem veel meer dan de rest (van de topverdieners).
Daarom ben ik ook voor contracten met salaris naar prestatie. Niet voor salaris wat je ongeacht hoevaak je geblesseerd etc bent krijgt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:48 schreef MauroPicotto het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou in ieder geval niet zo snugger zijn. Er zijn spelers bij Ajax die zich meer dan goed bewezen hebben, én het verdiend hebben om een goed salaris te krijgen. Het zou daarom ook niet gepast zijn als Gabri daarbij gaat horen, zonder zichzelf eerst bewezen te hebben.
Juanfran?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:48 schreef marcito het volgende:
Volgend jaar??? Ik heb geen idee eigenlijk?
Stekelenburg
Heitinga Stam! Grygera Emanuelson
Gabri Sneijder Perez
Rosales Huntelaar Rosenberg
Wissels: Juanfran, Maduro, Escude, Babel, Lindenbergh, Mitea?
Zijn er nogmeer potentiele basispelers eigenlijk??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |