quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:40 schreef Erwtensoep het volgende:
ja
http://video.google.com/videoplay?docid=-5584001035680148040&q=ajax+zingt+shaffy
Die stem ookquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe Galasek
"Je moet weten, we komen samen" En dan zie je v. Bastenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die stem ookZitten leuke beelden tussen trouwens
Nouja, in ieder geval geen transfersom, dat scheelt al natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:35 schreef MauroPicotto het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel deze Gabri ons, Ajacieden, gaat kosten. En of hij het ook daadwerkelijk gaat waarmaken, ik weet het niet. Ik trek er nog sterk mijn twijfels bij.
Niet als Gabri het iets te hoog in zijn bol heeft, om bijvoorbeeld een extreem salaris te vragen voor zijn gunsten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nouja, in ieder geval geen transfersom, dat scheelt al natuurlijk.
Hij zal bij de grootverdieners horen ja, maar ze geven 1 persoon niet extreem veel meer dan de rest (van de topverdieners).quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:45 schreef MauroPicotto het volgende:
[..]
Niet als Gabri het iets te hoog in zijn bol heeft, om bijvoorbeeld een extreem salaris te vragen voor zijn gunsten.
Inderdaad, dat zou in ieder geval niet zo snugger zijn. Er zijn spelers bij Ajax die zich meer dan goed bewezen hebben, én het verdiend hebben om een goed salaris te krijgen. Het zou daarom ook niet gepast zijn als Gabri daarbij gaat horen, zonder zichzelf eerst bewezen te hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij zal bij de grootverdieners horen ja, maar ze geven 1 persoon niet extreem veel meer dan de rest (van de topverdieners).
Daarom ben ik ook voor contracten met salaris naar prestatie. Niet voor salaris wat je ongeacht hoevaak je geblesseerd etc bent krijgt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:48 schreef MauroPicotto het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou in ieder geval niet zo snugger zijn. Er zijn spelers bij Ajax die zich meer dan goed bewezen hebben, én het verdiend hebben om een goed salaris te krijgen. Het zou daarom ook niet gepast zijn als Gabri daarbij gaat horen, zonder zichzelf eerst bewezen te hebben.
Juanfran?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:48 schreef marcito het volgende:
Volgend jaar??? Ik heb geen idee eigenlijk?
Stekelenburg
Heitinga Stam! Grygera Emanuelson
Gabri Sneijder Perez
Rosales Huntelaar Rosenberg
Wissels: Juanfran, Maduro, Escude, Babel, Lindenbergh, Mitea?
Zijn er nogmeer potentiele basispelers eigenlijk??
Die heeft inmiddels de Uefa cup gewonnen met Sevilla...quote:
Die zijn er ook. Men krijgt bijvoorbeeld een bonus van een bepaald bedrag als ze de nul hebben gehouden, een doelpunt hebben gemaakt enzovoort. Maar ik snap jou punt wel, ze horen gewoon aan de hand van hun spel een beter contract te krijgen, en niet meteen zonder zichzelf bewezen te hebben een übercontract krijgen aangeboden. Clubs als Chelsea en Real Madrid hebben daar wel het geld voor, alleen Ajax niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook voor contracten met salaris naar prestatie. Niet voor salaris wat je ongeacht hoevaak je geblesseerd etc bent krijgt.
Zoals je al zegt " Bonus". dat krijgen ze erbij.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:10 schreef MauroPicotto het volgende:
[..]
Die zijn er ook. Men krijgt bijvoorbeeld een bonus van een bepaald bedrag als ze de nul hebben gehouden, een doelpunt hebben gemaakt enzovoort. Maar ik snap jou punt wel, ze horen gewoon aan de hand van hun spel een beter contract te krijgen, en niet meteen zonder zichzelf bewezen te hebben een übercontract krijgen aangeboden. Clubs als Chelsea en Real Madrid hebben daar wel het geld voor, alleen Ajax niet.
Hoe laat?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:42 schreef Doezelhaar het volgende:
Straks op NED 2 het eerste deel van de docu over Van Basten gemaakt door Hugo Borst..
Maandag, weet niet welke tijd maar moet je maar even opzoeken..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:41 schreef Houniet het volgende:
Leuke docu over Van Basten. Wanneer komt Deel II
Maandag dusquote:23:05 - 00:00
NOS WK Voetbal: Marco van Basten, de voetballer (NOS)
2-delige sportdocumentaire waarin Hugo Borst met Marco van Basten terugblikt op de carrière van een van de beste Nederlandse voetballers aller tijden. Afl.2. In dit deel van deze documentaire staan de Italiaanse jaren van de voetballer Marco van Basten centraal.
5 Juniquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 00:01 schreef kevin6188 het volgende:
Nu maar hopen dat Huntelaar zo zit over pakweg 20 jaar
Mooi docu
duurt geloof ik 2-3 weken. ik wacht al 2 weken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:32 schreef Lennox het volgende:
Trouwens nog een vraagje. Als je nu nog geen bericht hebt gehad over een seizoenskaart, moet je je dan zorgen gaan maken of niet?
Dit zou ons eerste jaar worden, maar ik heb nog niks op de deurmat zien vallen.
Alvast bedankt!
Gelukkig is de inzet van onze huidige speler dan wel goedquote:Op zondag 4 juni 2006 02:21 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kan me ook levendig voorstellen dat een jongen als Gabri het erg moeilijk heeft om zich straks te motiveren tegen ploegen als Sparta en ADO en meer van dat Mickey Mouse spul.
Is ie niet wat te oud voor nog een avoontuur ergens anders?quote:Op zondag 4 juni 2006 08:47 schreef Camplo het volgende:
Gabri gaat de pwn zijn. Wil ie ooit nog naar een topclub zal ie zich wel moeten bewijzen en hij blijft echt niet eeuwig bij AFCA
De opvolger van Edgar Davids!quote:Martin Jol heeft een bod van ruim 10 miljoen euro uitgebracht op St. Etienne-middenvelder Didier Zakora naar Tottenham. (News of the World)
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:29 schreef keijz het volgende:
Gabri en Davids
Wat een middenveld heb je dan zeg
Och, zolang er maar een aanvallende middevelder bij staat.. en bovendien komen Urby en die nieuwe roemeen erg veel mee op, dus aan aanval geen gebrekquote:Op zondag 4 juni 2006 11:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Een erg verdedigend ingesteld middenveld (als ik dan toch even mag zeiken)
Dat vind ik nog steeds wennen. Dat je een wedstrijd zit te kijken en dat die spaarzame kansjes opeens tot goal gepromoveerd worden. Ik was haast vergeten dat het kon...quote:Op zondag 4 juni 2006 11:59 schreef devv05 het volgende:
En met KJH hebben we per wedstrijd maar een paar kansjes nodig.
Daar ben ik ook bang voor. Enig voordeel is dat Ten Cate tenminste wel weet wat voor jongen het is. Als hij 'm niet gekend zou hebben zou ik nog minder entoussiast geweest zijn ...quote:Op zondag 4 juni 2006 02:21 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kan me ook levendig voorstellen dat een jongen als Gabri het erg moeilijk heeft om zich straks te motiveren tegen ploegen als Sparta en ADO en meer van dat Mickey Mouse spul. Dat kan eigenlijk alleen maar tegenvallen ben ik bang.
3-4quote:Op zondag 4 juni 2006 12:18 schreef Suijk het volgende:
En hoeveel 'leiders' willen we eigenlijk in het veld?
idd. Goeie zaak dat er weer persoonlijkheden aangetrokken worden!quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:29 schreef keijz het volgende:
Gabri en Davids
Wat een middenveld heb je dan zeg
Elke linie 1 lijkt me lekker. Met Jaap die de boel op gang zet.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:18 schreef Suijk het volgende:
En hoeveel 'leiders' willen we eigenlijk in het veld?
Speelt HSV eigelijk CL?quote:Op zondag 4 juni 2006 12:49 schreef Houniet het volgende:
Ik wil die koppen van Van der Vaart en Nigel de Jong wel eens zien als Heitinga de CL omhoog houd volgend seizoen
Volgens mij zijn we beiden geplaatste ploegen in de voorronde.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We kunnen ze treffen in de kwalificatieronde
HSV zal dus ook wel de geplaatste status hebben...quote:15/5/2006 - Mogelijke tegenstanders in voorronde CL, bij kwalificatie in groep 2 CL
(Gepost door RvN)
BRON: Bert Kassies
Langzamerhand wordt steeds duidelijker welke clubs volgend seizoen in de voorronde van de Champions League spelen. Ajax heeft als vijfde club de geplaatste status bij de loting van de derde voorronde. In die voorronde kunnen de volgende clubs tegenstander worden van Ajax:
Austria Wien, Spartak Moskou, Dinamo Zagreb, Rode Ster Belgrado, Hearts FC, Maccabi Haifa, Standard Luik, FC Kopenhagen, Legia Warschau, Vålerengen IF en FC Zürich.
Zij zullen daarvoor wel de tweede ronde van de CL moeten overleven. Ook Slovan Liberec, Fenerbahçe en Fiorentina kunnen nog tegenstander worden van Ajax. van hen is nog niet zeker of ze de geplaatste status krijgen of niet.
Indien Ajax zich weet te kwalificeren voor de Champions League, dan zal Ajax opnieuw geplaatst worden in Groep 2. Het komt daarin samen met onder meer PSV, Chelsea, Bayern, Ol. Lyon en Valencia.
Ik moet zeggen dat als ik het zo allemaal in moet schatten, ik Gabri eerder zie komen dan Davids danquote:Op zondag 4 juni 2006 13:54 schreef Houniet het volgende:
ALS Gabri tekent, dan zie ik Davids ook wel komen. Maarja.. als..
Ik zei ook alsquote:Op zondag 4 juni 2006 13:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat als ik het zo allemaal in moet schatten, ik Gabri eerder zie komen dan Davids dan
Ik loop al vanaf januari met me enkel te sukkelen na een soortgelijke actie in het veld, hoop niet dat Sneijder een zelfde lot ondergaat. Gelukkig wordt ie nu niet door de medische staf van Ajax behandeldquote:Op zondag 4 juni 2006 17:25 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk is het inderdaad niet te ernstig...
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:25 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk is het inderdaad niet te ernstig...
Ze zitten toch iedere keer weer in de CL en komen ook de 1e ronde nog zo nu en dan door. Het is nu wachten op een goed resultaat om de naam weer eens te bevestigenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:06 schreef koningdavid het volgende:
Het is best wel bijzonder dat Gabri, als Spanjaard, Ajax verkiest boven Deportivo, Villareal en , naar het schijnt, een aantal Engelse ploegen. Ten Cate had het in Sportweek er al over dat Ajax in heel europa nog de status heeft van een topclub. Positief toch![]()
ik word gek van al die halve geruchten!quote:Op zondag 4 juni 2006 20:34 schreef Urquhart het volgende:
Volgens Radio 1 is Davids met Ten Cate in Amsterdam gesignaleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |