quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:40 schreef Erwtensoep het volgende:
ja
http://video.google.com/videoplay?docid=-5584001035680148040&q=ajax+zingt+shaffy
Die stem ookquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe Galasek
"Je moet weten, we komen samen" En dan zie je v. Bastenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die stem ookZitten leuke beelden tussen trouwens
Nouja, in ieder geval geen transfersom, dat scheelt al natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:35 schreef MauroPicotto het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel deze Gabri ons, Ajacieden, gaat kosten. En of hij het ook daadwerkelijk gaat waarmaken, ik weet het niet. Ik trek er nog sterk mijn twijfels bij.
Niet als Gabri het iets te hoog in zijn bol heeft, om bijvoorbeeld een extreem salaris te vragen voor zijn gunsten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nouja, in ieder geval geen transfersom, dat scheelt al natuurlijk.
Hij zal bij de grootverdieners horen ja, maar ze geven 1 persoon niet extreem veel meer dan de rest (van de topverdieners).quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:45 schreef MauroPicotto het volgende:
[..]
Niet als Gabri het iets te hoog in zijn bol heeft, om bijvoorbeeld een extreem salaris te vragen voor zijn gunsten.
Inderdaad, dat zou in ieder geval niet zo snugger zijn. Er zijn spelers bij Ajax die zich meer dan goed bewezen hebben, én het verdiend hebben om een goed salaris te krijgen. Het zou daarom ook niet gepast zijn als Gabri daarbij gaat horen, zonder zichzelf eerst bewezen te hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij zal bij de grootverdieners horen ja, maar ze geven 1 persoon niet extreem veel meer dan de rest (van de topverdieners).
Daarom ben ik ook voor contracten met salaris naar prestatie. Niet voor salaris wat je ongeacht hoevaak je geblesseerd etc bent krijgt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:48 schreef MauroPicotto het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou in ieder geval niet zo snugger zijn. Er zijn spelers bij Ajax die zich meer dan goed bewezen hebben, én het verdiend hebben om een goed salaris te krijgen. Het zou daarom ook niet gepast zijn als Gabri daarbij gaat horen, zonder zichzelf eerst bewezen te hebben.
Juanfran?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:48 schreef marcito het volgende:
Volgend jaar??? Ik heb geen idee eigenlijk?
Stekelenburg
Heitinga Stam! Grygera Emanuelson
Gabri Sneijder Perez
Rosales Huntelaar Rosenberg
Wissels: Juanfran, Maduro, Escude, Babel, Lindenbergh, Mitea?
Zijn er nogmeer potentiele basispelers eigenlijk??
Die heeft inmiddels de Uefa cup gewonnen met Sevilla...quote:
Die zijn er ook. Men krijgt bijvoorbeeld een bonus van een bepaald bedrag als ze de nul hebben gehouden, een doelpunt hebben gemaakt enzovoort. Maar ik snap jou punt wel, ze horen gewoon aan de hand van hun spel een beter contract te krijgen, en niet meteen zonder zichzelf bewezen te hebben een übercontract krijgen aangeboden. Clubs als Chelsea en Real Madrid hebben daar wel het geld voor, alleen Ajax niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook voor contracten met salaris naar prestatie. Niet voor salaris wat je ongeacht hoevaak je geblesseerd etc bent krijgt.
Zoals je al zegt " Bonus". dat krijgen ze erbij.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:10 schreef MauroPicotto het volgende:
[..]
Die zijn er ook. Men krijgt bijvoorbeeld een bonus van een bepaald bedrag als ze de nul hebben gehouden, een doelpunt hebben gemaakt enzovoort. Maar ik snap jou punt wel, ze horen gewoon aan de hand van hun spel een beter contract te krijgen, en niet meteen zonder zichzelf bewezen te hebben een übercontract krijgen aangeboden. Clubs als Chelsea en Real Madrid hebben daar wel het geld voor, alleen Ajax niet.
Hoe laat?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:42 schreef Doezelhaar het volgende:
Straks op NED 2 het eerste deel van de docu over Van Basten gemaakt door Hugo Borst..
Maandag, weet niet welke tijd maar moet je maar even opzoeken..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:41 schreef Houniet het volgende:
Leuke docu over Van Basten. Wanneer komt Deel II
Maandag dusquote:23:05 - 00:00
NOS WK Voetbal: Marco van Basten, de voetballer (NOS)
2-delige sportdocumentaire waarin Hugo Borst met Marco van Basten terugblikt op de carrière van een van de beste Nederlandse voetballers aller tijden. Afl.2. In dit deel van deze documentaire staan de Italiaanse jaren van de voetballer Marco van Basten centraal.
5 Juniquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 00:01 schreef kevin6188 het volgende:
Nu maar hopen dat Huntelaar zo zit over pakweg 20 jaar
Mooi docu
duurt geloof ik 2-3 weken. ik wacht al 2 weken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:32 schreef Lennox het volgende:
Trouwens nog een vraagje. Als je nu nog geen bericht hebt gehad over een seizoenskaart, moet je je dan zorgen gaan maken of niet?
Dit zou ons eerste jaar worden, maar ik heb nog niks op de deurmat zien vallen.
Alvast bedankt!
Gelukkig is de inzet van onze huidige speler dan wel goedquote:Op zondag 4 juni 2006 02:21 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kan me ook levendig voorstellen dat een jongen als Gabri het erg moeilijk heeft om zich straks te motiveren tegen ploegen als Sparta en ADO en meer van dat Mickey Mouse spul.
Is ie niet wat te oud voor nog een avoontuur ergens anders?quote:Op zondag 4 juni 2006 08:47 schreef Camplo het volgende:
Gabri gaat de pwn zijn. Wil ie ooit nog naar een topclub zal ie zich wel moeten bewijzen en hij blijft echt niet eeuwig bij AFCA
De opvolger van Edgar Davids!quote:Martin Jol heeft een bod van ruim 10 miljoen euro uitgebracht op St. Etienne-middenvelder Didier Zakora naar Tottenham. (News of the World)
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:29 schreef keijz het volgende:
Gabri en Davids
Wat een middenveld heb je dan zeg
Och, zolang er maar een aanvallende middevelder bij staat.. en bovendien komen Urby en die nieuwe roemeen erg veel mee op, dus aan aanval geen gebrekquote:Op zondag 4 juni 2006 11:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Een erg verdedigend ingesteld middenveld (als ik dan toch even mag zeiken)
Dat vind ik nog steeds wennen. Dat je een wedstrijd zit te kijken en dat die spaarzame kansjes opeens tot goal gepromoveerd worden. Ik was haast vergeten dat het kon...quote:Op zondag 4 juni 2006 11:59 schreef devv05 het volgende:
En met KJH hebben we per wedstrijd maar een paar kansjes nodig.
Daar ben ik ook bang voor. Enig voordeel is dat Ten Cate tenminste wel weet wat voor jongen het is. Als hij 'm niet gekend zou hebben zou ik nog minder entoussiast geweest zijn ...quote:Op zondag 4 juni 2006 02:21 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kan me ook levendig voorstellen dat een jongen als Gabri het erg moeilijk heeft om zich straks te motiveren tegen ploegen als Sparta en ADO en meer van dat Mickey Mouse spul. Dat kan eigenlijk alleen maar tegenvallen ben ik bang.
3-4quote:Op zondag 4 juni 2006 12:18 schreef Suijk het volgende:
En hoeveel 'leiders' willen we eigenlijk in het veld?
idd. Goeie zaak dat er weer persoonlijkheden aangetrokken worden!quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:29 schreef keijz het volgende:
Gabri en Davids
Wat een middenveld heb je dan zeg
Elke linie 1 lijkt me lekker. Met Jaap die de boel op gang zet.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:18 schreef Suijk het volgende:
En hoeveel 'leiders' willen we eigenlijk in het veld?
Speelt HSV eigelijk CL?quote:Op zondag 4 juni 2006 12:49 schreef Houniet het volgende:
Ik wil die koppen van Van der Vaart en Nigel de Jong wel eens zien als Heitinga de CL omhoog houd volgend seizoen
Volgens mij zijn we beiden geplaatste ploegen in de voorronde.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We kunnen ze treffen in de kwalificatieronde
HSV zal dus ook wel de geplaatste status hebben...quote:15/5/2006 - Mogelijke tegenstanders in voorronde CL, bij kwalificatie in groep 2 CL
(Gepost door RvN)
BRON: Bert Kassies
Langzamerhand wordt steeds duidelijker welke clubs volgend seizoen in de voorronde van de Champions League spelen. Ajax heeft als vijfde club de geplaatste status bij de loting van de derde voorronde. In die voorronde kunnen de volgende clubs tegenstander worden van Ajax:
Austria Wien, Spartak Moskou, Dinamo Zagreb, Rode Ster Belgrado, Hearts FC, Maccabi Haifa, Standard Luik, FC Kopenhagen, Legia Warschau, Vålerengen IF en FC Zürich.
Zij zullen daarvoor wel de tweede ronde van de CL moeten overleven. Ook Slovan Liberec, Fenerbahçe en Fiorentina kunnen nog tegenstander worden van Ajax. van hen is nog niet zeker of ze de geplaatste status krijgen of niet.
Indien Ajax zich weet te kwalificeren voor de Champions League, dan zal Ajax opnieuw geplaatst worden in Groep 2. Het komt daarin samen met onder meer PSV, Chelsea, Bayern, Ol. Lyon en Valencia.
Ik moet zeggen dat als ik het zo allemaal in moet schatten, ik Gabri eerder zie komen dan Davids danquote:Op zondag 4 juni 2006 13:54 schreef Houniet het volgende:
ALS Gabri tekent, dan zie ik Davids ook wel komen. Maarja.. als..
Ik zei ook alsquote:Op zondag 4 juni 2006 13:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat als ik het zo allemaal in moet schatten, ik Gabri eerder zie komen dan Davids dan
Ik loop al vanaf januari met me enkel te sukkelen na een soortgelijke actie in het veld, hoop niet dat Sneijder een zelfde lot ondergaat. Gelukkig wordt ie nu niet door de medische staf van Ajax behandeldquote:Op zondag 4 juni 2006 17:25 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk is het inderdaad niet te ernstig...
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:25 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk is het inderdaad niet te ernstig...
Ze zitten toch iedere keer weer in de CL en komen ook de 1e ronde nog zo nu en dan door. Het is nu wachten op een goed resultaat om de naam weer eens te bevestigenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:06 schreef koningdavid het volgende:
Het is best wel bijzonder dat Gabri, als Spanjaard, Ajax verkiest boven Deportivo, Villareal en , naar het schijnt, een aantal Engelse ploegen. Ten Cate had het in Sportweek er al over dat Ajax in heel europa nog de status heeft van een topclub. Positief toch![]()
ik word gek van al die halve geruchten!quote:Op zondag 4 juni 2006 20:34 schreef Urquhart het volgende:
Volgens Radio 1 is Davids met Ten Cate in Amsterdam gesignaleerd.
Woei.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:34 schreef Urquhart het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:40 schreef Gelderland het volgende:
bieden ze Huntelaar nog een verbeterd contract aan?
Nou, laat je niet voor de gek houden. Laatst een interview gelezen met iemand die bij NOS/Studio Sport werkt en die noemde doodleuk voetbalzone als bron van informatie voor z'n werk.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Radio1 vind ik al beter klinken dan een voetbalzone of voetbalprimeur
Met honderden procentenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:43 schreef keijz het volgende:
Met hoeveel % zal de marktwaarde van KJH gestegen zijn?
Klinkt goed.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:34 schreef Urquhart het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:45 schreef PyTh het volgende:
Klaas-Jan heeft gewoon een goede opleiding gehad
Die stap naar AGOVV was inderdaad erg goed!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:45 schreef PyTh het volgende:
Klaas-Jan heeft gewoon een goede opleiding gehad
Las het inderdaad, stond in de Veronica ofzo. Beetje jammer...quote:Op zondag 4 juni 2006 21:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, laat je niet voor de gek houden. Laatst een interview gelezen met iemand die bij NOS/Studio Sport werkt en die noemde doodleuk voetbalzone als bron van informatie voor z'n werk.![]()
Wat heeft dat nou in godsnaam met zijn jeugdopleiding te maken?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die stap naar AGOVV was inderdaad erg goed!
Ben ik het mee eens. Hij heeft zijn rust al meer dan verdiend.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:21 schreef F1Bas het volgende:
Laat KJH maar niet alsnog naar het WK gaan, laat hem maar goed krachten sparen voor een super seizoen bij Ajax.
C, B en A jeugd van PSV doorlopen, mijn inziens toch wel het belangrijkste gedeeltequote:Op maandag 5 juni 2006 00:22 schreef jna het volgende:
Huntelaar kwam toch uit de jeugd van de Graafschap (het grootste gedeelte van de jeugdopleiding dan)
Ok, nou bedankt in ieder gevalquote:Op maandag 5 juni 2006 00:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
C, B en A jeugd van PSV doorlopen, mijn inziens toch wel het belangrijkste gedeelte
Otelul niet Oetlulquote:Op maandag 5 juni 2006 01:56 schreef DrDentz het volgende:
Ogararu schijnt bij een club die FC Oetlul heet gevoetbald te hebben![]()
Klinkt iig niet erger dan f'noord.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:56 schreef DrDentz het volgende:
Ogararu schijnt bij een club die FC Oetlul heet gevoetbald te hebben![]()
Grygera zie ik nog wel vertrekken.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:32 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Klinkt iig niet erger dan f'noord.
Jongens, laat het seizoen maar beginnen als Edje en Gabri binnen zijn. Elke linie heeft pure klasse.
Kool: Steek, Gent, Vermeer
Achterin: Stam, Grygera, Heit
Midden: Edje, Sneijder, Gabri, Maduro
Voorin: The Hunt, Babel, Marcus
![]()
Alleen de A jeugd toch? Ik dacht dat hij pas in 2000 naar PSV ging.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
C, B en A jeugd van PSV doorlopen, mijn inziens toch wel het belangrijkste gedeelte
Ik denk dat Maduro nog genoeg speeltijd zal krijgen in verband met blessures, schorsingen en vorm. En ik denk dat Maduro alleen maar beter kan worden met de aanwezigheid van Edgar en Gabri.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:39 schreef twi het volgende:
Edgar en Gabri halen gaat natuurlijk wel ten koste van Maduro he. Neem aan dat als je hen hebt, je met Sneijder op 10 gaat spelen.
Ze zullen 'm wel 2 wedstrijdjes in de C hebben gezet. Daar was 'ie te goed, dus op naar de B'tjes. Na twee wedstrijden lagen er ook daar al 22 in, dus toen naar de A-jeugd.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:56 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Alleen de A jeugd toch? Ik dacht dat hij pas in 2000 naar PSV ging.
Nee hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 11:56 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Alleen de A jeugd toch? Ik dacht dat hij pas in 2000 naar PSV ging.
Bijna grappigquote:Op maandag 5 juni 2006 12:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zullen 'm wel 2 wedstrijdjes in de C hebben gezet. Daar was 'ie te goed, dus op naar de B'tjes. Na twee wedstrijden lagen er ook daar al 22 in, dus toen naar de A-jeugd.
Toen heeft een hele goede trainer besloten 'm via een omweg naar Ajax te sturenBedankt Guus!
Ja dat zal het zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 13:52 schreef DrDentz het volgende:
stelletje Joden zullen z'n arme bejaarde ouders wel weer bedreigd hebben, daarom liet ie 'm gaan
quote:Op maandag 5 juni 2006 13:51 schreef marsu het volgende:
Je signature klopt niet. Als ik jou niet had.
Echt, niet Ajax supporters kunnen beter in TRU gaan posten. Wat een achterdocht en complottheorieen altijdquote:Op maandag 5 juni 2006 13:52 schreef DrDentz het volgende:
stelletje Joden zullen z'n arme bejaarde ouders wel weer bedreigd hebben, daarom liet ie 'm gaan
Aandoenlijk hequote:Op maandag 5 juni 2006 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, niet Ajax supporters kunnen beter in TRU gaan posten. Wat een achterdocht en complottheorieen altijd.
quote:Rafael van der Vaart neemt met tranen in de ogen afscheid van het Amsterdamse publiek
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:43 schreef Nega het volgende:
Kijk m'n ondertitel, prachtige woorden, Klaas Jan, de nieuwe Cruijff
"De Ajax historie"quote:Op maandag 5 juni 2006 18:40 schreef Houniet het volgende:
Ik kan die goal van Dani maar niet terug vinden![]()
die tegen atletico ja
Die goal van hem tegen Feyenoord was ook niet mis... vooral die actie ervoor trouwensquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:02 schreef Suijk het volgende:
Het was Pinksteren, dus ze hadden vakantie. Nog geen nieuws.
Denk het ook ja, vind het sowieso maar een matige voetballer. Leuke traptechniek maar dat is het.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef twi het volgende:
Die zal een vermogen kosten, aangezien hij dat die investeerders ook heeft gekost. En dat is 'ie niet waard
Beetje standje David "achterham" Beckham?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:17 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Denk het ook ja, vind het sowieso maar een matige voetballer. Leuke traptechniek maar dat is het.
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:18 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Beetje standje David "achterham" Beckham?
quote:
Watquote:Op maandag 5 juni 2006 22:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die goal van hem tegen Feyenoord was ook niet mis... vooral die actie ervoor trouwens![]()
Het is zelfs een dubbel-dvd, je geld echt meer dan waard (en ik zeg het niet om reclame te maken.)quote:
quote:Klaas-Jan Huntelaar, de man van de twee belangrijke doelpunten in de finale van het EK-21, heeft in het afgelopen seizoen in totaal het ongekend hoge aantal van 54 doelpunten gefabriceerd.
Huntelaar, met vier goals topscorer op het EK-21, scoorde dit seizoen eerder voor sc Heerenveen en Ajax in de competitie, beker en in internationaal verband al 50 keer.
Met zijn 54 doelpunten laat Huntelaar bondscoach Marco van Basten achter zich. Van Basten scoorde in het seizoen 1986/1987 46 doelpunten. Huntelaar moet alleen Henk Groot voor zich dulden. In het seizoen 1960/1961 kwam de Groot tot 69 doelpunten. Daarvan scoorde de Groot er 41 in de competitie.
quote:(On)duidelijkheid omtrent Gabri
Tegenstrijdige berichten vanmorgen in de Spaanse media. Volgens dagblad Sport heeft Gabri gisteren de gehele dag met zijn zaakwaarnemer gesproken over het aanbod van een Spaanse club. Uiteindelijk zou hij toch een voorkeur hebben voor Ajax, ondanks de twijfels van zijn familie, en vandaag in Amsterdam worden verwacht om de laatste details af te ronden.
De Spaanse krant Marca heeft een andere lezing. Volgens Marca is hij inmiddels met zijn familie naar Italie vertrokken voor een vakantie en laat hij Ajax dus langer wachten.
VI meldt inmiddels dat de transfer zo goed als rond is. Dinsdag zal Ajax de Spaanse middenvelder vastleggen, aldus VI. 'Er moeten nog een paar details besproken worden, maar het is vrijwel zeker dat het Ajax wordt, ook al heeft hij andere aanbiedingen', laat zaakwaarnemer Josep Maria Orobitg weten aan het AD. Gabri tekent bij Ajax voor drie jaar.
Laten we maar gewoon afwachtenquote:
Maar VI heeft het AD weer als bron, dus het is allemaal niet echt te volgen. Pas wanneer Ajax.nl meldt dat het rond is, weet ik zeker dat het zover is. Eerst nog maar even afwachten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:30 schreef PaRaR het volgende:
VI meldt inderdaad dat het rond is.
http://www.vi.nlquote:
'Transfer Gabri naar Ajax dinsdag rond'
6/6/2006 8 :40
Henk ten Cate ziet het wel zitten in Gabri en de Spanjaard heeft blijkbaar wel zin in een avontuur bij Ajax. De Amsterdamse club legt de Spaanse allrounder dinsdag vast, zo kondigt het Algemeen Dagblad aan.
'Er moeten nog een paar details besproken worden, maar het is vrijwel zeker dat het Ajax wordt, ook al heeft hij andere aanbiedingen', laat zaakwaarnemer Josep Maria Orobitg weten aan het dagblad. Gabri tekent bij Ajax voor drie jaar.
Nieuwe coach Ten Cate liet direct bij zijn komst al weten zeer gecharmeerd te zijn van Gabri, ook al speelde de 27-jarige de laatste seizoenen sporadisch bij Barcelona. Het afgelopen seizoen kwam hij elf keer in actie en sinds Frank Rijkaard en Ten Cate in 2003 de technische leiding kregen mocht hij 31 keer opdraven.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:44 schreef Cart_man het volgende:
Wat een gedoe, hehehe.
Ja zeker een typfoutje ofzo, ze zijn zeker een 0 vergeten mag ik hopenquote:Om aanvaller Klaas-Jan Huntelaar over te nemen van Ajax moet er minimaal 15 miljoen euro op tafel gelegd worden. Internazionale en Fiorentina zouden interesse hebben. (Gazzetta dello Sport)
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:03 schreef jna het volgende:
[..]
Ja zeker een typfoutje ofzo, ze zijn zeker een 0 vergeten mag ik hopen![]()
Denk ik of vrees ik?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Verder zal Huntelaar niet snel bij ajax vertrekken denk ik...
Denk ik.......zou ook niet goed zijn voor hemzelf als hij nu of zelfs volgend jaar al naar een Europese topclub vertrekt.quote:
Denk het ook niet, KJH is nuchter en volwassen genoeg om nog twee á drie seizoenen te blijven.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk ik.......zou ook niet goed zijn voor hemzelf als hij nu of zelfs volgend jaar al naar een Europese topclub vertrekt.
Hij speelt aankomend seizoen al bij een europese topclub hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk ik.......zou ook niet goed zijn voor hemzelf als hij nu of zelfs volgend jaar al naar een Europese topclub vertrekt.
Ik denk serieus waar niet dat hij deze zomer al vertrekt hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:26 schreef jna het volgende:
[..]
Hij speelt aankomend seizoen al bij een europese topclub hoor![]()
De engie reactie die hier gepast is:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk serieus waar niet dat hij deze zomer al vertrekt hoor
Komop zeg. Beetje realistisch blijven.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:18 schreef StarGazer het volgende:
15 miljoen? Grapje zeker?
Dat is net zoiets al 7,5 miljoen voor Kuyt biedenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Komop zeg. Beetje realistisch blijven.
Ja maar een speler waar je 9 miljoen voor hebt neergelegd deze zomer voor 15 miljoen verkopen... is maar 6 miljoen winst... vind ik een beetje weinig....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Komop zeg. Beetje realistisch blijven.
De beste spits in jaren met 6 miljoen winst verkopen vind ik zelfs voor een half jaar veels te weinigquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:57 schreef Silenus het volgende:
Nouja 6 miljoen winst in een half jaartje is aardig wat. Maar hij zal alleen maar meer waard worden.
Nederlandse clubs gaan geen spelers voor 20+ verkopen hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:57 schreef Silenus het volgende:
Nouja 6 miljoen winst in een half jaartje is aardig wat. Maar hij zal alleen maar meer waard worden.
Als hij zo doorgroeit in z'n ontwikkeling zou ik 'm niet voor minder verkopen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nederlandse clubs gaan geen spelers voor 20+ verkopen hoor.
Zie jij Ajax alternatieven dan?quote:
KJH en Edgar Davids.quote:
Ik zou in deze situatie dan voor een middenvelder en een aanvaller gekozen hebben, namelijk Huntelaar!quote:
quote:
Er valt geen spits af, dus door Huntelaar nu alsnog te selecteren zou van Basten zichzelf en zijn beleid compleet belachelijk maken, dus wat dat betreft is dit geen verrassende keuze.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zou in deze situatie dan voor een middenvelder en een aanvaller gekozen hebben, namelijk Huntelaar!
Door Schaars en de Jong te selecteren loopt de kwaliteit van de groep ernstig achteruit.
Dan maar van Persie naar het middenveld.
Ja dat snap ik, maar kijk eens naar het kwalitietsverschil tussen Huntelaar en de Jong (op dit moment).quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Er valt geen spits af, dus door Huntelaar nu alsnog te selecteren zou van Basten zichzelf en zijn beleid compleet belachelijk maken, dus wat dat betreft is dit geen verrassende keuze.
Ik vind deze keuze niet zo vreemd, maar dit is geen Ajax discussie... Ik praat wel even mee in het topic dat hier over gaatquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:02 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar kijk eens naar het kwalitietsverschil tussen Huntelaar en de Jong (op dit moment).
Dan kies ik toch echt voor Huntelaar en dan gaat van Persie maar lekker vanaf het middenveld spelen!
Ik vind het wel vrij relevant, aangezien het wat mij betreft draait om het niet selecteren van Huntelaarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:04 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik vind deze keuze niet zo vreemd, maar dit is geen Ajax discussie... Ik praat wel even mee in het topic dat hier over gaat
Ik ben het eens met wat J.P. hierboven al zegt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:05 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind het wel vrij relevant, aangezien het wat mij betreft draait om het niet selecteren van Huntelaar
Ik snap de beredenatie wat betreft het aantal middenvelders echt heel goed, uit dat oogpunt is het heel erg logisch. Maar op een gegeven moment moet je wat mij betreft voor kwaliteit kiezen. En Huntelaar is op dit moment ongeveer twee maal zo waardevol als de Jong. Had hij Davids meegenomen en Schaars, dan had ik het al wat logischer gevonden. De Jong is totaal niet logisch.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:18 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik ben het eens met wat J.P. hierboven al zegt.
Je verliest middenvelders, dan zou het heel vreemd zijn als je daarvoor een spits haalt, hoe goed hij ook is.
Het is zelfs waarschijnlijk. Al vind ik het belachelijk dat van der Vaart mee gaat.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
Is er al iemand definitief afgevallen van het Nederlands elftal? Nee toch?
Wat ik begreep zijn Schaars en De Jong opgeroepen voor het geval dat, dus er is ook nog een kans dat ze over een week weer naar huis mogen toch?
Je hebt Kromkamp, Ooijer, van Bronckhorst, van Bommel, Landzaat, Maduro en van Persie die naast 2 licht geblesseerden en 1 twijfelgeval allemaal op het middenveld uit de voeten kunnen. Met Schaars erbij maak je het dan op links echt niet kwalitatief beter.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:21 schreef Robar het volgende:
Ik snap de beredenatie wat betreft het aantal middenvelders echt heel goed, uit dat oogpunt is het heel erg logisch.
Sorryquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:23 schreef Robar het volgende:
Maar ik draaf nu trouwens wel heel erg door over het NL elftal, in dat andere topic maar verder gaan . . .
ik doe het om het uur.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:25 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige die om de 30 minuten steeds even op de Ajax site kijkt om te kijken of Gabri er al opstaat in Ajax shirtje?![]()
Mijn redenatie is dan ook om voor kwaliteit te kiezen en niet voor kwantiteit.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:26 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt Kromkamp, Ooijer, van Bronckhorst, van Bommel, Landzaat, Maduro en van Persie die naast 2 licht geblesseerden en 1 twijfelgeval allemaal op het middenveld uit de voeten kunnen. Met Schaars erbij maak je het dan op links echt niet kwalitatief beter.
Dus inderdaad, kun je dan voor Huntelaar gaan, ook gezien zijn kwaliteit.
Is dat niet het minimum bedrag om hem een contract aan te bieden, en dan heeft ajax niks meer te zeggen.quote:Om aanvaller Klaas-Jan Huntelaar over te nemen van Ajax moet er minimaal 15 miljoen euro op tafel gelegd worden. Internazionale en Fiorentina zouden interesse hebben. (Gazzetta dello Sport)
Ik weet niet of dat is opgenomen in z'n contract. In Spanje is het verplicht om het op te nemen maar hier volgens mij niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Is dat niet het minimum bedrag om hem een contract aan te bieden, en dan heeft ajax niks meer te zeggen.
Dan zou dat bedrag ook volgend jaar blijven staan, tenzij hem een nieuw contract wordt aangeboden.
Haha, natuurlijk, een speler voor 9 miljoen kopen en 'm een gelimiteerde transfersom geven die peanuts is voor topclubsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:29 schreef MarkNMGN het volgende:
Is dat niet het minimum bedrag om hem een contract aan te bieden, en dan heeft ajax niks meer te zeggen.
Dan zou dat bedrag ook volgend jaar blijven staan, tenzij hem een nieuw contract wordt aangeboden.
Je verhaal klopt compleet, ik wou alleen ook even kwantiteit als beredenering eraan toevoegenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:28 schreef Robar het volgende:
[..]
Mijn redenatie is dan ook om voor kwaliteit te kiezen en niet voor kwantiteit.
Vandaar ook dat ik vind dat Huntelaar mee moet.
Er zijn genoeg speles die op het middenveld uit de voeten kunnen.
Sneijder en Cocu zijn toch wel op tijd fit, het zal alleen wat betreft van der Vaart moeilijker worden.
nope, gevonden... Stoor je je eraan?quote:
Ja deed me aan mijn overleden opa denkenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
nope, gevonden... Stoor je je eraan?
Zal wel rond een uur of zes zijn, dat was bij de vorige transfers ook zo. Heeft misschien iets te maken met het sluiten van de beurs denk ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:25 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige die om de 30 minuten steeds even op de Ajax site kijkt om te kijken of Gabri er al opstaat in Ajax shirtje?![]()
toen hadden ze nog geen XP...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja deed me aan mijn overleden opa denken![]()
Hij had dit plaatje ook in zijn oorlogsplaboek van 1943 staan.![]()
Als jij de leukste thuis bent woon je alleen. Waar de fuck slaat die grap opquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja deed me aan mijn overleden opa denken![]()
Hij had dit plaatje ook in zijn oorlogsplaboek van 1943 staan.![]()
Was het maar een grapquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als jij de leukste thuis bent woon je alleen. Waar de fuck slaat die grap op![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:24 schreef PLAE@ het volgende:
wat een mongolen bij sup zaken. Ik heb op m'n oude adres waarschijnlijk die brief voor verlengingen van m'n scc binnen gehad. Heb ik vervolgens gebeld dat ik niks heb gekregen een week of 3 terug en zou die gozer me een acceptgiro sturen. Ook niet ontvangen op m'n nieuwe adres
En nu weigeren die mongolen om me een nieuwe acceptgiro te sturen.
Of ik het even voor de 9e wil overmaken. Ja bekijk het maar mongolen.
Nu bedenk ik me ineens dat ik niet eens wat wat ik over moet maken.
Normaal kan je zo lekker wachten met betalen tot Augustus![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:42 schreef StarGazer het volgende:
Nou het wordt tijd voor het bericht dat Gabri definitief heeft getekend
quote:Volgens de Engelse krant Manchester Evening News heeft Manchester City Hatem Trabelsi op het oog als nieuwe rechtsback. De Tunesiër, die transfervrij vertrekt bij Ajax, moet de opvolger worden van Danny Mills.
Trabelsi hult zich al een aantal weken in nevelen over zijn toekomst. De rechterverdediger heeft bekend gemaakt dat hij zijn contract niet verlengt bij Ajax, maar heeft nog altijd geen nieuwe club gevonden.
Onder meer Internazionale, Tottenham Hotspur en Paris Saint Germain zouden hengelen naar de diensten van Trabelsi, terwijl Manchester City een nieuwe gegadigde lijkt. Huidige rechtsback Danny Mills mag aldaar vertrekken van trainer Stuart Pearce.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tunesie op het wk?
Word weer tijd voor koffiequote:
quote:Nader onderzoek aan de voet en enkel van Ajacied Wesley Sneijder heeft uitgewezen dat er niets is gebroken of gescheurd. De middenvelder moest zondag in de oefenwedstrijd van Oranje tegen Australië geblesseerd het veld verlaten.
De bondscoach kan ook niet helemaal gerust zijn op de snelle inzetbaarheid van Wesley Sneijder en Phillip Cocu. De Ajacied verliet met een van pijn vertrokken gezicht de Rotterdamse Kuip. ,,Hij heeft heel veel last van zijn enkel'', lichtte Van Basten toe. ,,De komende 48 uur zal meer duidelijk worden.''
Sneijder had maandag nog steeds veel pijn, maar medisch onderzoek wees uit dat er in zijn voet en enkel in elk geval niets is gebroken of gescheurd.
Bron: ANP
Fonteinquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is die andere dikkop eigenlijk?
Of zullen we weer moeten uitwijken naar P2quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Nou, dat is 1.
Davids erbij en ik reserveer alvast mijn plekje op het Leidseplein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |