Woei.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:34 schreef Urquhart het volgende:
Volgens Radio 1 is Davids met Ten Cate in Amsterdam gesignaleerd.
Waarom?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:40 schreef Gelderland het volgende:
bieden ze Huntelaar nog een verbeterd contract aan?
Nou, laat je niet voor de gek houden. Laatst een interview gelezen met iemand die bij NOS/Studio Sport werkt en die noemde doodleuk voetbalzone als bron van informatie voor z'n werk.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Radio1 vind ik al beter klinken dan een voetbalzone of voetbalprimeur
Met honderden procentenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:43 schreef keijz het volgende:
Met hoeveel % zal de marktwaarde van KJH gestegen zijn?
Klinkt goed.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:34 schreef Urquhart het volgende:
Volgens Radio 1 is Davids met Ten Cate in Amsterdam gesignaleerd.
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:45 schreef PyTh het volgende:
Klaas-Jan heeft gewoon een goede opleiding gehad
Die stap naar AGOVV was inderdaad erg goed!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:45 schreef PyTh het volgende:
Klaas-Jan heeft gewoon een goede opleiding gehad
Las het inderdaad, stond in de Veronica ofzo. Beetje jammer...quote:Op zondag 4 juni 2006 21:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, laat je niet voor de gek houden. Laatst een interview gelezen met iemand die bij NOS/Studio Sport werkt en die noemde doodleuk voetbalzone als bron van informatie voor z'n werk.![]()
Wat heeft dat nou in godsnaam met zijn jeugdopleiding te maken?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die stap naar AGOVV was inderdaad erg goed!
Ben ik het mee eens. Hij heeft zijn rust al meer dan verdiend.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:21 schreef F1Bas het volgende:
Laat KJH maar niet alsnog naar het WK gaan, laat hem maar goed krachten sparen voor een super seizoen bij Ajax.
C, B en A jeugd van PSV doorlopen, mijn inziens toch wel het belangrijkste gedeeltequote:Op maandag 5 juni 2006 00:22 schreef jna het volgende:
Huntelaar kwam toch uit de jeugd van de Graafschap (het grootste gedeelte van de jeugdopleiding dan)
Ok, nou bedankt in ieder gevalquote:Op maandag 5 juni 2006 00:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
C, B en A jeugd van PSV doorlopen, mijn inziens toch wel het belangrijkste gedeelte
Otelul niet Oetlulquote:Op maandag 5 juni 2006 01:56 schreef DrDentz het volgende:
Ogararu schijnt bij een club die FC Oetlul heet gevoetbald te hebben![]()
Klinkt iig niet erger dan f'noord.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:56 schreef DrDentz het volgende:
Ogararu schijnt bij een club die FC Oetlul heet gevoetbald te hebben![]()
Grygera zie ik nog wel vertrekken.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:32 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Klinkt iig niet erger dan f'noord.
Jongens, laat het seizoen maar beginnen als Edje en Gabri binnen zijn. Elke linie heeft pure klasse.
Kool: Steek, Gent, Vermeer
Achterin: Stam, Grygera, Heit
Midden: Edje, Sneijder, Gabri, Maduro
Voorin: The Hunt, Babel, Marcus
![]()
Alleen de A jeugd toch? Ik dacht dat hij pas in 2000 naar PSV ging.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
C, B en A jeugd van PSV doorlopen, mijn inziens toch wel het belangrijkste gedeelte
Ik denk dat Maduro nog genoeg speeltijd zal krijgen in verband met blessures, schorsingen en vorm. En ik denk dat Maduro alleen maar beter kan worden met de aanwezigheid van Edgar en Gabri.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:39 schreef twi het volgende:
Edgar en Gabri halen gaat natuurlijk wel ten koste van Maduro he. Neem aan dat als je hen hebt, je met Sneijder op 10 gaat spelen.
Ze zullen 'm wel 2 wedstrijdjes in de C hebben gezet. Daar was 'ie te goed, dus op naar de B'tjes. Na twee wedstrijden lagen er ook daar al 22 in, dus toen naar de A-jeugd.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:56 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Alleen de A jeugd toch? Ik dacht dat hij pas in 2000 naar PSV ging.
Nee hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 11:56 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Alleen de A jeugd toch? Ik dacht dat hij pas in 2000 naar PSV ging.
Bijna grappigquote:Op maandag 5 juni 2006 12:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zullen 'm wel 2 wedstrijdjes in de C hebben gezet. Daar was 'ie te goed, dus op naar de B'tjes. Na twee wedstrijden lagen er ook daar al 22 in, dus toen naar de A-jeugd.
Toen heeft een hele goede trainer besloten 'm via een omweg naar Ajax te sturenBedankt Guus!
Ja dat zal het zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 13:52 schreef DrDentz het volgende:
stelletje Joden zullen z'n arme bejaarde ouders wel weer bedreigd hebben, daarom liet ie 'm gaan
quote:Op maandag 5 juni 2006 13:51 schreef marsu het volgende:
Je signature klopt niet. Als ik jou niet had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |