Woei.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:34 schreef Urquhart het volgende:
Volgens Radio 1 is Davids met Ten Cate in Amsterdam gesignaleerd.
Waarom?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:40 schreef Gelderland het volgende:
bieden ze Huntelaar nog een verbeterd contract aan?
Nou, laat je niet voor de gek houden. Laatst een interview gelezen met iemand die bij NOS/Studio Sport werkt en die noemde doodleuk voetbalzone als bron van informatie voor z'n werk.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Radio1 vind ik al beter klinken dan een voetbalzone of voetbalprimeur
Met honderden procentenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:43 schreef keijz het volgende:
Met hoeveel % zal de marktwaarde van KJH gestegen zijn?
Klinkt goed.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:34 schreef Urquhart het volgende:
Volgens Radio 1 is Davids met Ten Cate in Amsterdam gesignaleerd.
quote:Op zondag 4 juni 2006 23:45 schreef PyTh het volgende:
Klaas-Jan heeft gewoon een goede opleiding gehad
Die stap naar AGOVV was inderdaad erg goed!quote:Op zondag 4 juni 2006 23:45 schreef PyTh het volgende:
Klaas-Jan heeft gewoon een goede opleiding gehad
Las het inderdaad, stond in de Veronica ofzo. Beetje jammer...quote:Op zondag 4 juni 2006 21:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, laat je niet voor de gek houden. Laatst een interview gelezen met iemand die bij NOS/Studio Sport werkt en die noemde doodleuk voetbalzone als bron van informatie voor z'n werk.![]()
Wat heeft dat nou in godsnaam met zijn jeugdopleiding te maken?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die stap naar AGOVV was inderdaad erg goed!
Ben ik het mee eens. Hij heeft zijn rust al meer dan verdiend.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:21 schreef F1Bas het volgende:
Laat KJH maar niet alsnog naar het WK gaan, laat hem maar goed krachten sparen voor een super seizoen bij Ajax.
C, B en A jeugd van PSV doorlopen, mijn inziens toch wel het belangrijkste gedeeltequote:Op maandag 5 juni 2006 00:22 schreef jna het volgende:
Huntelaar kwam toch uit de jeugd van de Graafschap (het grootste gedeelte van de jeugdopleiding dan)
Ok, nou bedankt in ieder gevalquote:Op maandag 5 juni 2006 00:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
C, B en A jeugd van PSV doorlopen, mijn inziens toch wel het belangrijkste gedeelte
Otelul niet Oetlulquote:Op maandag 5 juni 2006 01:56 schreef DrDentz het volgende:
Ogararu schijnt bij een club die FC Oetlul heet gevoetbald te hebben![]()
Klinkt iig niet erger dan f'noord.quote:Op maandag 5 juni 2006 01:56 schreef DrDentz het volgende:
Ogararu schijnt bij een club die FC Oetlul heet gevoetbald te hebben![]()
Grygera zie ik nog wel vertrekken.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:32 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Klinkt iig niet erger dan f'noord.
Jongens, laat het seizoen maar beginnen als Edje en Gabri binnen zijn. Elke linie heeft pure klasse.
Kool: Steek, Gent, Vermeer
Achterin: Stam, Grygera, Heit
Midden: Edje, Sneijder, Gabri, Maduro
Voorin: The Hunt, Babel, Marcus
![]()
Alleen de A jeugd toch? Ik dacht dat hij pas in 2000 naar PSV ging.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
C, B en A jeugd van PSV doorlopen, mijn inziens toch wel het belangrijkste gedeelte
Ik denk dat Maduro nog genoeg speeltijd zal krijgen in verband met blessures, schorsingen en vorm. En ik denk dat Maduro alleen maar beter kan worden met de aanwezigheid van Edgar en Gabri.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:39 schreef twi het volgende:
Edgar en Gabri halen gaat natuurlijk wel ten koste van Maduro he. Neem aan dat als je hen hebt, je met Sneijder op 10 gaat spelen.
Ze zullen 'm wel 2 wedstrijdjes in de C hebben gezet. Daar was 'ie te goed, dus op naar de B'tjes. Na twee wedstrijden lagen er ook daar al 22 in, dus toen naar de A-jeugd.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:56 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Alleen de A jeugd toch? Ik dacht dat hij pas in 2000 naar PSV ging.
Nee hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 11:56 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Alleen de A jeugd toch? Ik dacht dat hij pas in 2000 naar PSV ging.
Bijna grappigquote:Op maandag 5 juni 2006 12:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zullen 'm wel 2 wedstrijdjes in de C hebben gezet. Daar was 'ie te goed, dus op naar de B'tjes. Na twee wedstrijden lagen er ook daar al 22 in, dus toen naar de A-jeugd.
Toen heeft een hele goede trainer besloten 'm via een omweg naar Ajax te sturenBedankt Guus!
Ja dat zal het zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 13:52 schreef DrDentz het volgende:
stelletje Joden zullen z'n arme bejaarde ouders wel weer bedreigd hebben, daarom liet ie 'm gaan
quote:Op maandag 5 juni 2006 13:51 schreef marsu het volgende:
Je signature klopt niet. Als ik jou niet had.
Echt, niet Ajax supporters kunnen beter in TRU gaan posten. Wat een achterdocht en complottheorieen altijdquote:Op maandag 5 juni 2006 13:52 schreef DrDentz het volgende:
stelletje Joden zullen z'n arme bejaarde ouders wel weer bedreigd hebben, daarom liet ie 'm gaan
Aandoenlijk hequote:Op maandag 5 juni 2006 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, niet Ajax supporters kunnen beter in TRU gaan posten. Wat een achterdocht en complottheorieen altijd.
quote:Rafael van der Vaart neemt met tranen in de ogen afscheid van het Amsterdamse publiek
quote:Op maandag 5 juni 2006 18:43 schreef Nega het volgende:
Kijk m'n ondertitel, prachtige woorden, Klaas Jan, de nieuwe Cruijff
"De Ajax historie"quote:Op maandag 5 juni 2006 18:40 schreef Houniet het volgende:
Ik kan die goal van Dani maar niet terug vinden![]()
die tegen atletico ja
Die goal van hem tegen Feyenoord was ook niet mis... vooral die actie ervoor trouwensquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:02 schreef Suijk het volgende:
Het was Pinksteren, dus ze hadden vakantie. Nog geen nieuws.
Denk het ook ja, vind het sowieso maar een matige voetballer. Leuke traptechniek maar dat is het.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef twi het volgende:
Die zal een vermogen kosten, aangezien hij dat die investeerders ook heeft gekost. En dat is 'ie niet waard
Beetje standje David "achterham" Beckham?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:17 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Denk het ook ja, vind het sowieso maar een matige voetballer. Leuke traptechniek maar dat is het.
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:18 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Beetje standje David "achterham" Beckham?
quote:
Watquote:Op maandag 5 juni 2006 22:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die goal van hem tegen Feyenoord was ook niet mis... vooral die actie ervoor trouwens![]()
Het is zelfs een dubbel-dvd, je geld echt meer dan waard (en ik zeg het niet om reclame te maken.)quote:
quote:Klaas-Jan Huntelaar, de man van de twee belangrijke doelpunten in de finale van het EK-21, heeft in het afgelopen seizoen in totaal het ongekend hoge aantal van 54 doelpunten gefabriceerd.
Huntelaar, met vier goals topscorer op het EK-21, scoorde dit seizoen eerder voor sc Heerenveen en Ajax in de competitie, beker en in internationaal verband al 50 keer.
Met zijn 54 doelpunten laat Huntelaar bondscoach Marco van Basten achter zich. Van Basten scoorde in het seizoen 1986/1987 46 doelpunten. Huntelaar moet alleen Henk Groot voor zich dulden. In het seizoen 1960/1961 kwam de Groot tot 69 doelpunten. Daarvan scoorde de Groot er 41 in de competitie.
quote:(On)duidelijkheid omtrent Gabri
Tegenstrijdige berichten vanmorgen in de Spaanse media. Volgens dagblad Sport heeft Gabri gisteren de gehele dag met zijn zaakwaarnemer gesproken over het aanbod van een Spaanse club. Uiteindelijk zou hij toch een voorkeur hebben voor Ajax, ondanks de twijfels van zijn familie, en vandaag in Amsterdam worden verwacht om de laatste details af te ronden.
De Spaanse krant Marca heeft een andere lezing. Volgens Marca is hij inmiddels met zijn familie naar Italie vertrokken voor een vakantie en laat hij Ajax dus langer wachten.
VI meldt inmiddels dat de transfer zo goed als rond is. Dinsdag zal Ajax de Spaanse middenvelder vastleggen, aldus VI. 'Er moeten nog een paar details besproken worden, maar het is vrijwel zeker dat het Ajax wordt, ook al heeft hij andere aanbiedingen', laat zaakwaarnemer Josep Maria Orobitg weten aan het AD. Gabri tekent bij Ajax voor drie jaar.
Laten we maar gewoon afwachtenquote:
Maar VI heeft het AD weer als bron, dus het is allemaal niet echt te volgen. Pas wanneer Ajax.nl meldt dat het rond is, weet ik zeker dat het zover is. Eerst nog maar even afwachten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:30 schreef PaRaR het volgende:
VI meldt inderdaad dat het rond is.
http://www.vi.nlquote:
'Transfer Gabri naar Ajax dinsdag rond'
6/6/2006 8 :40
Henk ten Cate ziet het wel zitten in Gabri en de Spanjaard heeft blijkbaar wel zin in een avontuur bij Ajax. De Amsterdamse club legt de Spaanse allrounder dinsdag vast, zo kondigt het Algemeen Dagblad aan.
'Er moeten nog een paar details besproken worden, maar het is vrijwel zeker dat het Ajax wordt, ook al heeft hij andere aanbiedingen', laat zaakwaarnemer Josep Maria Orobitg weten aan het dagblad. Gabri tekent bij Ajax voor drie jaar.
Nieuwe coach Ten Cate liet direct bij zijn komst al weten zeer gecharmeerd te zijn van Gabri, ook al speelde de 27-jarige de laatste seizoenen sporadisch bij Barcelona. Het afgelopen seizoen kwam hij elf keer in actie en sinds Frank Rijkaard en Ten Cate in 2003 de technische leiding kregen mocht hij 31 keer opdraven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |