duurt geloof ik 2-3 weken. ik wacht al 2 weken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:32 schreef Lennox het volgende:
Trouwens nog een vraagje. Als je nu nog geen bericht hebt gehad over een seizoenskaart, moet je je dan zorgen gaan maken of niet?
Dit zou ons eerste jaar worden, maar ik heb nog niks op de deurmat zien vallen.
Alvast bedankt!
Gelukkig is de inzet van onze huidige speler dan wel goedquote:Op zondag 4 juni 2006 02:21 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kan me ook levendig voorstellen dat een jongen als Gabri het erg moeilijk heeft om zich straks te motiveren tegen ploegen als Sparta en ADO en meer van dat Mickey Mouse spul.
Is ie niet wat te oud voor nog een avoontuur ergens anders?quote:Op zondag 4 juni 2006 08:47 schreef Camplo het volgende:
Gabri gaat de pwn zijn. Wil ie ooit nog naar een topclub zal ie zich wel moeten bewijzen en hij blijft echt niet eeuwig bij AFCA
De opvolger van Edgar Davids!quote:Martin Jol heeft een bod van ruim 10 miljoen euro uitgebracht op St. Etienne-middenvelder Didier Zakora naar Tottenham. (News of the World)
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:29 schreef keijz het volgende:
Gabri en Davids
Wat een middenveld heb je dan zeg
Och, zolang er maar een aanvallende middevelder bij staat.. en bovendien komen Urby en die nieuwe roemeen erg veel mee op, dus aan aanval geen gebrekquote:Op zondag 4 juni 2006 11:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Een erg verdedigend ingesteld middenveld (als ik dan toch even mag zeiken)
Dat vind ik nog steeds wennen. Dat je een wedstrijd zit te kijken en dat die spaarzame kansjes opeens tot goal gepromoveerd worden. Ik was haast vergeten dat het kon...quote:Op zondag 4 juni 2006 11:59 schreef devv05 het volgende:
En met KJH hebben we per wedstrijd maar een paar kansjes nodig.
Daar ben ik ook bang voor. Enig voordeel is dat Ten Cate tenminste wel weet wat voor jongen het is. Als hij 'm niet gekend zou hebben zou ik nog minder entoussiast geweest zijn ...quote:Op zondag 4 juni 2006 02:21 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kan me ook levendig voorstellen dat een jongen als Gabri het erg moeilijk heeft om zich straks te motiveren tegen ploegen als Sparta en ADO en meer van dat Mickey Mouse spul. Dat kan eigenlijk alleen maar tegenvallen ben ik bang.
3-4quote:Op zondag 4 juni 2006 12:18 schreef Suijk het volgende:
En hoeveel 'leiders' willen we eigenlijk in het veld?
idd. Goeie zaak dat er weer persoonlijkheden aangetrokken worden!quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:29 schreef keijz het volgende:
Gabri en Davids
Wat een middenveld heb je dan zeg
Elke linie 1 lijkt me lekker. Met Jaap die de boel op gang zet.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:18 schreef Suijk het volgende:
En hoeveel 'leiders' willen we eigenlijk in het veld?
Speelt HSV eigelijk CL?quote:Op zondag 4 juni 2006 12:49 schreef Houniet het volgende:
Ik wil die koppen van Van der Vaart en Nigel de Jong wel eens zien als Heitinga de CL omhoog houd volgend seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |