Lindenbergh hebben wel al gekocht..quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:17 schreef golfer het volgende:
Vlaar zou welkom zijn, de rest van AZ is oninteressant voor Ajax, want we hebben zelf betere spelers op elke positie of in de opleiding.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:34 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ik vind Kenneth Perez wel een interessante optie als tweede linksbuiten (achter Ryan Babel) want ik heb geen vertrouwen in Nicolae Mitea en Nourdin Boukhari...
Het rendement van Kenneth Perez is vele malen beter dan het rendement van Nicolae Mitea en Nourdin Boukhari bij elkaar en we moeten toch wat, als Ryan Babel een keer geschorst is of geblesseerd raakt. Dan maar Kenneth Perez...quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:13 schreef Nashje het volgende:
[..]. Kenneth Perez, alsjeblieft niet zeg. *kots*
Sinds wanneer speelt er een Park bij Ajax?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:07 schreef ChAoZ het volgende:
Ik denk niet dat er veel spelers Van Geel zullen volgen. De prijzen waarvoor AZ wil gaan, liggen volgens mij veel te hoog voor Ajax en terecht. Als Park en Vd Vaart weggaan voor resp 6 en 5 miljoen, is een Kromkamp dan 15 waard? Ik vind van niet.
Grygera is ook geen echte Ajax-verdediger, maar toch erg belangrijk geworden. Daarbij is Vlaar nog veel meer coachend bezig. Een opbouwende speler ernaast, en klaar is Ajax.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:44 schreef methodmich het volgende:
Vlaar vind ik niet direct een Ajax-verdediger.
En Babel heeft op links best wel vrijheid, zoals Pienaar dat op rechts kreeg.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt er een Park bij Ajax?
Leg de assists en kools van Kenneth eens naast nourdin of mitea......Welkom Kennethquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:13 schreef Nashje het volgende:
[..]. Kenneth Perez, alsjeblieft niet zeg. *kots*
Ook alleen dit seizoen. Ik vind ook dat er iemand op linksbuiten moet komen maar aub geen Perez. Die gaat echt floppen. Toekomst is er in ieder geval wel met Boerrigter.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:16 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Leg de assists en kools van Kenneth eens naast nourdin of mitea......Welkom Kenneth![]()
En de Cler gaat niet terugquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Perez en De Cler zijn wat mij betreft spelers die Ajax wel kan gebruiken. Alleen gaat Perez niet lang meer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |