Ik zou wel willen..quote:Op donderdag 20 september 2007 17:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Pff, ik probeer ook eens een OP te maken zeg.![]()
![]()
Kan iemand het even wijzigen in 781?
Ja, die 4.000 over het paard getilde kontenbonkers uit dat achtergestelde pauperland Kroatië.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:36 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik zou wel willen..
De batty blue boys gaan eraan?
En hoe gaan ze eraan?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, die 4.000 over het paard getilde kontenbonkers uit dat achtergestelde pauperland Kroatië.
En natuurlijk ook die 11 sufferds op het veld. AFC AJAX, verpulver ze!
()
Nee, geestelijk natuurlijk. Middels een keiharde 0-2.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:42 schreef Ordinair het volgende:
[..]
En hoe gaan ze eraan?Volgens mij valt er fysiek niet zoveel te doen.
Dan gebeurt er misschien eens wat. Beter dan nog jaren op dezelfde manier blijven aanmodderen. Dit seizoen is toch al verloren en er moet flink wat gebeuren willen we volgend seizoen wel weer serieus meedoen om de prijzen.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hoezo wordt je liever in/afgemaakt dan nipt verliezen en dat je thuis nog kansen hebt?![]()
Of wil je morgen de kranten horen over "Pek en veren" voor HtC.
Ze lachen zich kapot om het spel van Ajax van vanavond...quote:Op donderdag 20 september 2007 17:42 schreef Ordinair het volgende:
[..]
En hoe gaan ze eraan?Volgens mij valt er fysiek niet zoveel te doen.
Ik ook.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:02 schreef Wessiej het volgende:
Ik zie het nog wel positief in [afbeelding]
Kan me geen ruk schelen.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:06 schreef Fiskus het volgende:
De Kroaten koesteren een diepgewortelde liefde voor hun club én het nationale elftal. De trouw is onvoorwaardelijk. Ruk blijft echter bescheiden. ,,Ajax is very, very strong. Dus het wordt voor ons erg moeilijk vanavond, denk ik. Dinamo is volgens velen toch iets minder sterk. En Kroatië is toch een kleiner voetballand dan Nederland. Een uitslag? Hopelijk wint Dinamo. Als we verliezen is dat jammer maar geen ramp. Ik blijf mijn club toch wel steunen.’’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |