vi.nlquote:
Fernandez is de nieuwste Uruguayaan van FC Groningen
EXCLUSIEF - Sebastián Fernandez voetbalt komend seizoen bij FC Groningen. De Eredivisionist stelt vrijdagmiddag 15.00 uur de Uruguayaanse international voor.
Fernandez is een 23-jarige aanvaller, die op dit moment onder contract staat bij Sporting Club Defensor. Momenteel verblijft hij met de Uruguayaanse nationale ploeg in Europa, waarmee hij zowel tegen Griekenland als tegen Noorwegen speelde.
Komend seizoen moet Fernandez met Marcus Berg het nieuwe spitsenkoppel gaan vormen van FC Groningen. Hij volgt in de voetsporen van landgenoten en huidige Ajacieden Bruno Silva en Luis Suárez.
Ach een geintje moet kunnen toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:24 schreef Sethje het volgende:
boeie die transfer
Niks, ik heb effe Ajax-vakantie nu.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:31 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ach een geintje moet kunnen toch?Wat is nu wel boeiend?
Hij mag een jaartje langer rijpen dan Suarez?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:21 schreef Trancelocator het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
vi.nl
Over twee jaar bij Ajax.
Die is in de geruchten al vervangen door een Argentijnse beul.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:26 schreef Breach het volgende:
Hoe zou het met onze nieuwe Griekse God zijn. Hoor weer er weer niks meer over..
Inderdaad. Rot op met je Groningen nieuws.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:24 schreef Sethje het volgende:
boeie die transfer
idd. ze mogen Ajax wel dankbaar zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:37 schreef BobbyHill het volgende:
Als ik Groningen was zou ik bij die Zuid-Amerikanen juist pochen met het feit dat Ajax graag bij je komt shoppen. Mooi opstapje. En met die reputatie heb je zo weer een nieuwe verrassing gecontracteerd
groot verlies voor Ajaxquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:08 schreef sjimz het volgende:
Heijblok is naar De Graafschap toe!
Ach ja..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:08 schreef sjimz het volgende:
Aardige gozer, wens 'm veel succes!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:08 schreef sjimz het volgende:
enquote:• Ajax heeft nieuwe Uruguayaan voor seizoen 2009/10 binnen.
Colin van Oort en 110 varianten
quote:• De hoeveelste ben ik die zegt dat Fernandez over twee jaar wel bij Ajax zal spelen?
Maarten van Rooij (nummer 111)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |