Poeh, als een van de twee slechte adem heeft..quote:
Klopt, maar misschien dat dit een steuntje in de rug vormt. Bovendien krijgt PSV nog twee wedstrijden tegen Fiorentina met alle gevolgen van dien. We zullen zien.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:28 schreef S-Two het volgende:
Als ik kijk naar het programma - met nog uitwedstrijden tegen PSV, Heerenveen, Groningen en Twente - geef ik ons weinig kans om alsnog kampioen te worden, maar de druk op PSV neemt nu in ieder geval toe, en als we woensdag kunnen winnen kan het nog een heel mooi einde van de competitie worden.
Hahaha geweldig, ik liep op dat moment in het trapgat en iedereen ging helemaal losquote:Op zondag 16 maart 2008 17:26 schreef Jasza het volgende:
Was mooi na die 1-1 van Roda, op de tribune ging iedereen nog ff los juichen, waren niet veel mensen meer, en de spelers die nog bezig waren met de ereronde zag je echt kijken van:
Wtf is dit?
quote:Op zondag 16 maart 2008 17:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Poeh, als een van de twee slechte adem heeft..
en ik zag het op sopcast en ging los op mn bureau stoelquote:Op zondag 16 maart 2008 18:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hahaha geweldig, ik liep op dat moment in het trapgat en iedereen ging helemaal los
RIP aan de nabestaandenquote:Op zondag 16 maart 2008 18:06 schreef toma het volgende:
[..]
en ik zag het op sopcast en ging los op mn bureau stoel
Wakker wordenquote:Op zondag 16 maart 2008 18:18 schreef tha_dark het volgende:
Dit is even lekker wakker worden!
Heeft iemand nog filmpjes van de doelpunten?
We worden kampioen J.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:18 schreef tha_dark het volgende:
Dit is even lekker wakker worden!
Heeft iemand nog filmpjes van de doelpunten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |