TT's over de (eventuele) komst van Edgar Davids brengen ongeluk.quote:
Is het rond zo ineens?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:07 schreef Ludacriss het volgende:
en had ik het niet gezegd?
Jammer dat ie weg is bij ons.
Ik geloofde je gelijk al, zo'n gast gaat heus niet voor de grap die dingen daar postenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:07 schreef Ludacriss het volgende:
en had ik het niet gezegd?
Jammer dat ie weg is bij ons.
Gefeliciteerd, eindelijk 18!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:07 schreef Sethje het volgende:
biertjes wat een verjaardagen vandaag
Je krijgt Edje in een Ajax shirt te zien voor je verjaardag. Hoop ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:07 schreef Sethje het volgende:
Ik wist het al voor het gepost was, handig zo een familielid die werkt bij je club.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik geloofde je gelijk al, zo'n gast gaat heus niet voor de grap die dingen daar posten![]()
Nog maar een keer gefeliciteerd ouwequote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:07 schreef Sethje het volgende:
Ik word 20 hoorquote:
Die er nog werkt ook zozo, ben je Engels of is het Martijn Jol himself?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:10 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik wist het al voor het gepost was, handig zo een familielid die werkt bij je club.
Hij fockt je johquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:11 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik word 20 hoorof ben jij ook jarig?
Iets in die trantquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die er nog werkt ook zozo, ben je Engels of is het Martijn Jol himself?![]()
Wat? Dat Sethje 20 geworden is?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:11 schreef stefmans het volgende:
Ik geloof het pas als ik het op de Ajax site zie s taan..
Dat Edje komtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |