Ik las het hier gisteren en ik schoot vreselijk in de lach. Als Litmanen de man van glas was dan is Mitea de man van toiletpapierquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:53 schreef Enchanter het volgende:
Mitea ook weer geblesseerd lees ik net.
Jammer! Dan gaat de fitmeter in de ondertitel van Nashje weer terug naar nul!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:53 schreef Enchanter het volgende:
Mitea ook weer geblesseerd lees ik net.
Litmanen.quote:'Litmanen (36) dicht bij overstap naar Fulham'
22 januari 2008
De loopbaan van Jari Litmanen neemt mogelijk een verrassende wending. De inmiddels 36-jarige Fin staat in de belangstelling van Fulham. Bij de Engelse club zou coach Roy Hodgson, voormalig bondscoach van Finland, zich sterk maken voor de komst van de aanvallende middenvelder, zo meldt het Franse l'Equipe.
Litmanen, die in 1995 met Ajax de Champions League won en ook tussen 2002 en 2004 nog even onder contract stond in Amsterdam, speelt momenteel bij het Zweedse Malmö FF. Eerder speelde hij ook voor onder meer FC Barcelona, Liverpool en het Duitse Hansa Rostock. De middenvelder werd liefst negen keer verkozen tot beste voetballer van Finland en is topscorer aller tijden van de nationale ploeg.
Hij heeft geen schijn van kans tegen Dzsudzsak.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich wel lekker, een rechtsback die er tegen Feyenoord en PSV flink in kan knallen!
Apart, opzich wel leuk voor hemquote:
Leuk!quote:
Zitzak?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hij heeft geen schijn van kans tegen Dzsudzsak.
Feyenoord hangt ook van slecht spel aan elkaar en PSV redde het ook niet tegen tien man van VVV. Er is geen enkele reden om die clubs extra te vrezen, hoe slecht we momenteel ook spelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zitzak?
Neuh, komt wel goed. Ondanks de slechte vorm van Ajax, vrees ik PSV en Feyenoord niet echt.
Met de kanttekening dat het ook tegen elke club mis kan gaan. Spannend is het in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Feyenoord hangt ook van slecht spel aan elkaar en PSV redde het ook niet tegen tien man van VVV. Er is geen enkele reden om die clubs extra te vrezen, hoe slecht we momenteel ook spelen.
raar he?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zitzak?
Neuh, komt wel goed. Ondanks de slechte vorm van Ajax, vrees ik PSV en Feyenoord niet echt.
Dat is precies het probleem bij Ajax. Als er geen ruimte is komt iedereen mee op, waardoor er op de counter enorm veel ruimte ligt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Het is met die grote clubs altijd dat ze aanvallend voetbal spelen wat ruimte oplevert.. dat is waarschijnlijk wat ons vertrouwen geeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |