Ik las het hier gisteren en ik schoot vreselijk in de lach. Als Litmanen de man van glas was dan is Mitea de man van toiletpapierquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:53 schreef Enchanter het volgende:
Mitea ook weer geblesseerd lees ik net.
Jammer! Dan gaat de fitmeter in de ondertitel van Nashje weer terug naar nul!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:53 schreef Enchanter het volgende:
Mitea ook weer geblesseerd lees ik net.
Litmanen.quote:'Litmanen (36) dicht bij overstap naar Fulham'
22 januari 2008
De loopbaan van Jari Litmanen neemt mogelijk een verrassende wending. De inmiddels 36-jarige Fin staat in de belangstelling van Fulham. Bij de Engelse club zou coach Roy Hodgson, voormalig bondscoach van Finland, zich sterk maken voor de komst van de aanvallende middenvelder, zo meldt het Franse l'Equipe.
Litmanen, die in 1995 met Ajax de Champions League won en ook tussen 2002 en 2004 nog even onder contract stond in Amsterdam, speelt momenteel bij het Zweedse Malmö FF. Eerder speelde hij ook voor onder meer FC Barcelona, Liverpool en het Duitse Hansa Rostock. De middenvelder werd liefst negen keer verkozen tot beste voetballer van Finland en is topscorer aller tijden van de nationale ploeg.
Hij heeft geen schijn van kans tegen Dzsudzsak.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich wel lekker, een rechtsback die er tegen Feyenoord en PSV flink in kan knallen!
Apart, opzich wel leuk voor hemquote:
Leuk!quote:
Zitzak?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hij heeft geen schijn van kans tegen Dzsudzsak.
Feyenoord hangt ook van slecht spel aan elkaar en PSV redde het ook niet tegen tien man van VVV. Er is geen enkele reden om die clubs extra te vrezen, hoe slecht we momenteel ook spelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zitzak?
Neuh, komt wel goed. Ondanks de slechte vorm van Ajax, vrees ik PSV en Feyenoord niet echt.
Met de kanttekening dat het ook tegen elke club mis kan gaan. Spannend is het in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Feyenoord hangt ook van slecht spel aan elkaar en PSV redde het ook niet tegen tien man van VVV. Er is geen enkele reden om die clubs extra te vrezen, hoe slecht we momenteel ook spelen.
raar he?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zitzak?
Neuh, komt wel goed. Ondanks de slechte vorm van Ajax, vrees ik PSV en Feyenoord niet echt.
Dat is precies het probleem bij Ajax. Als er geen ruimte is komt iedereen mee op, waardoor er op de counter enorm veel ruimte ligt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Het is met die grote clubs altijd dat ze aanvallend voetbal spelen wat ruimte oplevert.. dat is waarschijnlijk wat ons vertrouwen geeft..
Hatem Trabelsi ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mitea heeft gewoon problemen met de belasting.
quote:
Scherpquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mitea heeft gewoon problemen met de belasting.
GMTAquote:
Weet ik wel zeker.. die vent heeft een gouden linker been man..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet niet hoe het precies zit tussen Luque en Koster, maar ondanks het feit dat hij geen wondervoetballer is denk ik dat hij meer kan betekenen voor Ajax dan bankzitter...
Dat is een van de problemen inderdaad, iets wat Ajax ook totaal niet beheerst is het rustig een balletje rondspelen zoals veel teams in het buitenland kunnen, overigens is een betrouwbare en sterke verdediging hiervoor wel een voorwaarde.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat is precies het probleem bij Ajax. Als er geen ruimte is komt iedereen mee op, waardoor er op de counter enorm veel ruimte ligt.
Tegen topclubs is er veel meer ruimte en kan Ajax voetballend de wedstrijd gemakkelijk domineren.
Ik baal er ook van, ik zie in hem nog steeds een toppertje in potentie...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Denken we trouwens hier dat Luque uberhaupt nog aan speeltijd gaat komen dit jaar?
Ik baal ervan dat ie niet speelt..
Klopt. Het zal dan ook geen toeval zijn dat Luque steevast op de bank zit sinds het incident met Suarez.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet niet hoe het precies zit tussen Luque en Koster, maar ondanks het feit dat hij geen wondervoetballer is denk ik dat hij meer kan betekenen voor Ajax dan bankzitter...
Daar moeten ze bij Ajax OOK (ja, waaraan niet) eens iets doen. Dat gejank onderling en kinderachtig gedrag als dit.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Klopt. Het zal dan ook geen toeval zijn dat Luque steevast op de bank zit sinds het incident met Suarez.
Dat dus. Als Leonardo weer helemaal fit is zie ik hem een stuk liever.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:48 schreef Nashje het volgende:
Enige leuqe aan Luque is z'n linkerbeen. Rest vind ik maar matig hoor. Zie liever Leonardo.
Tijd voor een bannetje, makker. Dit is al de tweede keer dat je loopt te schelden zonder enkele aanleiding.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:52 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Wat een debiel onderschrift. Wie is hier nou de mongool? Ik zou eens opzoeken in welk jaar Oscar Wilde overleden is, domoor.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:52 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Wat een debiel onderschrift. Wie is hier nou de *** Ik zou eens opzoeken in welk jaar Oscar Wilde overleden is, domoor.
Het "Rappers zijn stoer"-topic is een deur verderquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:59 schreef djnospinzone het volgende:
Leg mij dan je onderschrift uit. Voorzover ik kan overzien vind je rap voor en door debielen, en gebruik je een citaat van Oscar Wilde omdat te onderschrijven. Oscar Wilde zou zich kapotschamen voor zo'n simpel bekrompen blank zwakstroom-vmbo-citaat, ware het niet dat het niet van Oscar Wilde is, aangezien Oscar Wilde zo'n 80 jaar voor Rapper's Delight overleed. Leg jij mij eens uit wat JIJ ermee bedoelt dan?
Hey gast rot eens ff op joh.. dit is het Ajax topic.. als je klachten heb ga je maar lekker naar de feedback..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:59 schreef djnospinzone het volgende:
Leg mij dan je onderschrift uit. Voorzover ik kan overzien vindt je rap voor en door debielen, en gebruik je een citaat van Oscar Wilde omdat te onderschrijven. Oscar Wilde zou zich kapotschamen voor zo'n simpel bekrompen blank zwakstroom-vmbo-citaat, ware het niet dat het niet van Oscar Wilde is, aangezien Oscar Wilde zo'n 80 jaar voor Rapper's Delight overleed. Leg jij mij eens uit wat JIJ ermee bedoelt dan?
Ik vermoed dat hij de relkloon van jorienvdherik is.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het "Rappers zijn stoer"-topic is een deur verder
Maak ik zoveel spelfouten dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij de relkloon van jorienvdherik is.
Inderdaad Heatwave, dat was in de tijd dat we communiceerden met gebaren en gekreunquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:52 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Wat een debiel onderschrift. Wie is hier nou de ***? Ik zou eens opzoeken in welk jaar Oscar Wilde overleden is, domoor.
Dacht ik ook al ja. Vond z'n uitleg ook niet echt heel overtuigend. Ik blijf hopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:55 schreef Wooldoor het volgende:
Trouwens mischien wel een goed teken dat Hiddink nee heeft gezegd tegen de KNVB voor de baan als bondscoach.
Ik zou niet weten waarom ik me ook maar op 1 manier zou moeten verantwoorden tegenover jou...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:59 schreef djnospinzone het volgende:
Leg mij dan je onderschrift uit. Voorzover ik kan overzien vind je rap voor en door debielen, en gebruik je een citaat van Oscar Wilde om dat te onderschrijven. Oscar Wilde zou zich kapotschamen voor zo'n simpel bekrompen blank zwakstroom-vmbo-citaat, ware het niet dat het niet van Oscar Wilde is, aangezien Oscar Wilde zo'n 80 jaar voor Rapper's Delight overleed. Leg jij mij eens uit wat JIJ ermee bedoelt dan?
Laatste nieuws, vers van de pers: we worden kampioen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Kunnen we het weer over Ajax hebben?
Pas als er nog 1 verdediger bijkomt, de rest weer fit is en Koster weer eens kan kiezen, ga ik dat nog geloven. Vooralsnog moeten we morgen nog "ff" tegen Utrecht met een gatenkaas achterin...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Laatste nieuws, vers van de pers: we worden kampioen.
Laatste nieuws, vers van de pers: er heeft net een klant 2 kilo rundergehakt gekocht bij onze medische staf.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:07 schreef Blight het volgende:
[..]
HOAXquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:07 schreef Blight het volgende:
[..]
En Elsemieke heeft een kuisheidsgordel cadeau gekregen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Laatste nieuws, vers van de pers: er heeft net een klant 2 kilo rundergehakt gekocht bij onze medische staf.
Mag ze lekker aan Annet geven. Martin schijnt een beest te zijn. Geslachtsgemeenschap met Elsemieke for surequote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:13 schreef Blight het volgende:
[..]
En Elsemieke heeft een kuisheidsgordel cadeau gekregen.
Zullen we vanzelf zien.. ik heb er wel vertrouwen inquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:24 schreef Rossoneri het volgende:
Klasse Ajax weer een miskoop [afbeelding]
Bruno Silva dat is toch geen Ajax voetballer man. [afbeelding]
Ajax voetballer, misschien niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:24 schreef Rossoneri het volgende:
Klasse Ajax weer een miskoop![]()
Bruno Silva dat is toch geen Ajax voetballer man.
Mss wel, maar zoals ik al zei is het geen Ajax voetballer, die kan het niveau niet aan denk ik. Maar goed de tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Ajax voetballer, misschien niet.
Miskoop, beetje vroeg voor he?
Bluh.quote:Gabri staat in de belangstelling van Villarreal. De middenvelder van Ajax moet het middenveld van de Spaanse subtopper meer cachet geven. (El Mediterraneo)
Zoek maar een ander.quote:
Ze verhuren Rio Mavuba en willen Gabri halen?quote:
Wellicht, dat hij met zijn ervaringen ook de medische staf van Ajax van advies kan voorzien.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mooi voor Jari trouwens.. bij Fulham fit worden.. en dan lekker vanaf volgend seizoen bij Ajax aan de slag als personal trainer
Waar zie je dat bedrag staan? Hij heeft getekend voor 4,5 jaar...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:29 schreef Scorpie het volgende:
Wel 4,5 miljoen voor een 27 jarige back....hoop geld...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:59 schreef djnospinzone het volgende:
Leg mij dan je onderschrift uit. Voorzover ik kan overzien vind je rap voor en door debielen, en gebruik je een citaat van Oscar Wilde om dat te onderschrijven. Oscar Wilde zou zich kapotschamen voor zo'n simpel bekrompen blank zwakstroom-vmbo-citaat, ware het niet dat het niet van Oscar Wilde is, aangezien Oscar Wilde zo'n 80 jaar voor Rapper's Delight overleed. Leg jij mij eens uit wat JIJ ermee bedoelt dan?
Sommige vinden lezen nogal moeilijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:31 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Waar zie je dat bedrag staan? Hij heeft getekend voor 4,5 jaar...
Jongen, met zijn ervaring als Allround-Held word Ajax weer de beste club ter wereldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Wellicht, dat hij met zijn ervaringen ook de medische staf van Ajax van advies kan voorzien.
Beetje voorbarig vind ik. Ik voorzie wel een winst in de CL.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jongen, met zijn ervaring als Allround-Held word Ajax weer de beste club ter wereld
Al gepostquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:30 schreef patrickt37 het volgende:
Stekelenburg: 'Ik zal gewoon blijven bij Ajax'
Gepubliceerd op 22-01-08 om 10:56 door Johan Kroon
Maarten Stekelenburg staat in de nadrukkelijke belangstelling van Tottenham Hotspur. De Engelse club is op zoek naar een opvolger voor de vermoedelijk vertrekkende Paul Robinson. Stekelenburg denk tzelf dat hij voorlopig niet zal vertrekken bij Ajax.
'Ik blijf gewoon bij Ajax keepen. Ik heb de geruchten gelezen, maar persoonlijk ben ik niet benaderd', aldus Stekelenburg volgens Sportweek. De 25-jarige doelman speelde al meer dan honderd competitieduels voor Ajax.
Stekelenburg hoopt dat Ajax dit seizoen kampioen gaat worden van Nederland. 'Dit materiaal moet voldoende zijn, want we moeten het ermee doen. Ik denk dat de achterstand op PSV overbrugbaar is.'
quote:Engelaar krijgt nieuw aanbod van Twente
In antwoord op de toenadering van Ajax onderneemt FC Twente pogingen het contract van Orlando Engelaar open te breken.
Volgens TC Tubantia kan Engelaar zijn verbintenis verlengen tot medio 2011. Voorzitter Joop Munsterman is optimistisch gestemd: 'Ik ga ervan uit dat ons dat gaat lukken.'
FC Twente wil met het aanbod Ajax de wind uit de zeilen halen. Engelaar, die in Enschede nog vastligt tot medio 2009, staat niet onwelwillend tegenover een overgang naar Amsterdam. De middenvelder wacht af of de clubs elkaar kunnen vinden in een afkoopsom. De Tukkers hebben echter aangegeven niet te willen meewerken.
"de ajax voetballer" bestaat niet meer in de huidige tijd. Met dank aan van Geel en vrienden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:24 schreef Rossoneri het volgende:
Klasse Ajax weer een miskoop![]()
Bruno Silva dat is toch geen Ajax voetballer man.
Na een half jaartje bij Groningen en als groningen hem definitief wil overnemen dan even bellen naar Boca Juniors dat Ajax hem voor het dubbele bedrag wil overnemenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft Ajax al interesse getoond in Matias Cahais? Wel leuk, meteen weer onrust zaaien.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:30 schreef patrickt37 het volgende:
Stekelenburg: 'Ik zal gewoon blijven bij Ajax'
Wees maar blij dat V Geel iig iets haaltquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:44 schreef Sethje het volgende:
kut silva daar schieten we dus ook niks mee op
Zover ik gisteren las, is ie voor 1,5 jaar gehuurd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:45 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Na een half jaartje bij Groningen en als groningen hem definitief wil overnemen dan even bellen naar Boca Juniors dat Ajax hem voor het dubbele bedrag wil overnemen
Nee.. maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:41 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan zal het waarschijnlijk één van de laatste posts in het vorig topic zijn geweest.
[afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |