Die zijn voortaan voor KJH, anders komt-ie nooit aan de veertig treffers per seizoen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Onze toekomstige middenvelder hoeven we ook geen pingels te laten nemen
Nog even en KJH komt met behulp van Kenneth Perez nog boven de veertig treffers uit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:20 schreef Jasza het volgende:
Perez 2 assists al, dat zie ik volgend seizoen graag in de ArenA.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nog even en KJH komt met behulp van Kenneth Perez nog boven de veertig treffers uit.
Die mag wel in de OP erbij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:21 schreef Nashje het volgende:
Effe in elkaar geflanst. Speciaal om het #300 is.
[afbeelding]
Tja bij mij gingen ze een keer al klagen toen ik ff stond omdat ik iets uit me broekzak moest pakkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zat gister op 406 (naast de perstribune) opzich redelijke sfeer, maar staan was uit den boze...
Je kent het. Een 8-jarig jochie voor me: 'Dit is toch wel anders dan op de tv, he papa?'quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Was er een beetje sfeer op de 1e ring Roeni3?
Wij waren door drukte bij de vreetschuur iets later terug kregen we dit te horen "Hej de pauze duurt maar 15 minuten hoor" terwijl volgens mij juist die gasten de hele 2e helft op en neer liepen.. En tevens eerder weg gingen, ze stonden net op en 2-2 ik wou nog roepen Jullie schuldquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tja bij mij gingen ze een keer al klagen toen ik ff stond omdat ik iets uit me broekzak moest pakken
Rosales heeft al vaker op het middenveld gespeeld. Babel kon de rol die boukhari had wel invullenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:40 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En dan Babel, Rosenberg of Rosales op het middenveld? Dat zou nog erger zijn geweest, imho.
Rosales heeft dat inderdaad gedaan, in een 4-4-2 opstelling, niet in een 4-3-3 formatie of als 10. Babel kon 'de rol die Boukhari had' helemaal niet invullen, want dat is een pure aanvaller en denkt dus ook veel te aanvallend.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Rosales heeft al vaker op het middenveld gespeeld. Babel kon de rol die boukhari had wel invullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |