Die zijn voortaan voor KJH, anders komt-ie nooit aan de veertig treffers per seizoen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Onze toekomstige middenvelder hoeven we ook geen pingels te laten nemen
Nog even en KJH komt met behulp van Kenneth Perez nog boven de veertig treffers uit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:20 schreef Jasza het volgende:
Perez 2 assists al, dat zie ik volgend seizoen graag in de ArenA.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nog even en KJH komt met behulp van Kenneth Perez nog boven de veertig treffers uit.
Die mag wel in de OP erbij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:21 schreef Nashje het volgende:
Effe in elkaar geflanst. Speciaal om het #300 is.
[afbeelding]
Tja bij mij gingen ze een keer al klagen toen ik ff stond omdat ik iets uit me broekzak moest pakkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zat gister op 406 (naast de perstribune) opzich redelijke sfeer, maar staan was uit den boze...
Je kent het. Een 8-jarig jochie voor me: 'Dit is toch wel anders dan op de tv, he papa?'quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Was er een beetje sfeer op de 1e ring Roeni3?
Wij waren door drukte bij de vreetschuur iets later terug kregen we dit te horen "Hej de pauze duurt maar 15 minuten hoor" terwijl volgens mij juist die gasten de hele 2e helft op en neer liepen.. En tevens eerder weg gingen, ze stonden net op en 2-2 ik wou nog roepen Jullie schuldquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tja bij mij gingen ze een keer al klagen toen ik ff stond omdat ik iets uit me broekzak moest pakken
Rosales heeft al vaker op het middenveld gespeeld. Babel kon de rol die boukhari had wel invullenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:40 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En dan Babel, Rosenberg of Rosales op het middenveld? Dat zou nog erger zijn geweest, imho.
Rosales heeft dat inderdaad gedaan, in een 4-4-2 opstelling, niet in een 4-3-3 formatie of als 10. Babel kon 'de rol die Boukhari had' helemaal niet invullen, want dat is een pure aanvaller en denkt dus ook veel te aanvallend.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Rosales heeft al vaker op het middenveld gespeeld. Babel kon de rol die boukhari had wel invullen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi in elkaar geflanst Nashje.
Met belichting is alles redelijk te maken. Het is gewoon een lelijk stadionquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:47 schreef Onderbroek het volgende:
Die laatste foto uit de OP laat goed zien hoe groot de arena eigenlijk is, ziet er indrukwekkend uit vind ik
Ach er wordt natuurlijk wel gewerkt om het van binnen echt een stadion te maken, en tjah het is geen traditioneel stadion, maar in de toekomst zullen veel stadions zo gaan worden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Met belichting is alles redelijk te maken. Het is gewoon een lelijk stadion
Dat bedoel ik. Die open hoeken zijn gewoon funest, net als de gracht. En wanneer worden die Admirals eens het stadion uitgetrapt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Als die gracht en hoeken dichtmaken, en nieuwe stoeltjes erin mikken is het best een aardig stadion
Helaas zal alleen het laatste gebeuren
De admirals zijn er al uit volgens mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Die open hoeken zijn gewoon funest, net als de gracht. En wanneer worden die Admirals eens het stadion uitgetrapt?
Neuh, die beginnen in maart aan het nieuwe seizoen. Dat wordt dus weer genieten van de grasmat en de 10-yard lijnenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De admirals zijn er al uit volgens mij
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Neuh, die beginnen in maart aan het nieuwe seizoen. Dat wordt dus weer genieten van de grasmat en de 10-yard lijnen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:17 schreef Jasza het volgende:
Nou wij zitten dit jaar het langst in europa als PSV niet wint van Lyonwant wij spelen pas een week later hahahaha
Het is maar waar je blij mee bentquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:17 schreef Jasza het volgende:
Nou wij zitten dit jaar het langst in europa als PSV niet wint van Lyonwant wij spelen pas een week later hahahaha
Wel is gehoord van sarcasmequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het is maar waar je blij mee bent
Schijt admiralsquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Neuh, die beginnen in maart aan het nieuwe seizoen. Dat wordt dus weer genieten van de grasmat en de 10-yard lijnen
Lelijk is het niet nee, sfeervol soms wel maar vaak gewoon nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:00 schreef twi het volgende:
De ArenA is absoluut geen lelijk stadion, het is alleen onpraktisch en onsfeervol, je kunt er verder ook niks meer mee qua alternatieve inrichting, wat gewoon een constructiefout is van jewelste.
oe scherpquote:
Heb ik wel eens van gehoord ja. Mensen die dat totaal niet laten blijken ookquote:
Er ligt ergens in Amsterdam nog een stadion waar ze prima in passen, met grasmat die typisch past bij American Football wedstrijden en alle honderd fans van de Admirals kan herbergen:quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Schijt admiralslaat die lekker tijdens de zomer klooien ofzo
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Er ligt ergens in Amsterdam nog een stadion waar ze prima in passen, met grasmat die typisch past bij American Football wedstrijden en alle honderd fans van de Admirals kan herbergen:
[afbeelding]
Dan kunnen ze elke keer het stadion uit om de bal op te halenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
ze mogen vanaf volgend seizoen in de Hout
![]()
Hehequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Dan kunnen ze elke keer het stadion uit om de bal op te halen
Iedereen heeft wel eens last van typ polioquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik wilde je alleen op je fout wijzen![]()
Ga maar naar www.ajax.nl en dan bovenaan tickets, weer tickets en dan een competitieduel uitkiezenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:35 schreef Nega het volgende:
Chagrijn he
Ik heb genoten trouwens gister, jammer van de 2-2.. maar mooie wedstrijd.
Iemand trouwens enig idee hoeveel een kaartje dit seizoen voor competitiewedstrijd in vak124 kost?
verschilt per wedstrijd he, normale wedstrijd 24,50, tegen psv is het bv iets meer 31 euro ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:35 schreef Nega het volgende:
Chagrijn he
Ik heb genoten trouwens gister, jammer van de 2-2.. maar mooie wedstrijd.
Iemand trouwens enig idee hoeveel een kaartje dit seizoen voor competitiewedstrijd in vak124 kost?
Zeg, heb jij de rijen buiten niet gezienquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Leuke wedstrijd, zat zelf in vak 402
Ik blijf me wel verbazen over mensen die te laat komen.. Is het nou zo moeilijk om rond 20.40 op je plek te zitten/staan
Liever iets te laat binnen dan te vroeg weg. Zelf ben ik altijd 1 tot 1,5 uur van tevoren al in het stadionquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik blijf me wel verbazen over mensen die te laat komen.. Is het nou zo moeilijk om rond 20.40 op je plek te zitten/staan
Ik altijd half uur van te voren minimaal, ik ga altijd 1 uur en 10 minuten van te voren weg en ik woon op 15 minuten fietsen ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Liever iets te laat binnen dan te vroeg weg. Zelf ben ik altijd 1 tot 1,5 uur van tevoren al in het stadion
ik zie niets hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zeg, heb jij de rijen buiten niet gezien![]()
Ik zou het doen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:04 schreef Roeni3 het volgende:
Twijfel nu eigenlijk wel een beetje of ik misschien toch niet naar Inter - Ajax moet gaan. Ik zit rond die tijd in Bologna, wat maar anderhalf uur reizen van Milaan is. Via een vriend kan ik aan een kaartje komen als ik wil, maar die prijzen he... Die 53 euro kan ik goed voor mijn eigenlijke reis gebruiken.
![]()
Ruilen?? Mag jij mijn tv lenen voor een avondjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:04 schreef Roeni3 het volgende:
Twijfel nu eigenlijk wel een beetje of ik misschien toch niet naar Inter - Ajax moet gaan. Ik zit rond die tijd in Bologna, wat maar anderhalf uur reizen van Milaan is. Via een vriend kan ik aan een kaartje komen als ik wil, maar die prijzen he... Die 53 euro kan ik goed voor mijn eigenlijke reis gebruiken.
![]()
Ik lees steeds Babangidaquote:
Wie gaat er dan ook in de rij staan ? wij lopen altijd gewoon door ....quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Beetje creatief met reisdata zijn!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:26 schreef Lennox het volgende:
Ik wil samen wat maatjes ook naar Inter - Ajax
Nu zat ik te zoeken en voor student is dat vliegen toch behoorlijk pittig
Is die busreis vanuit Ajax travel (op ajax.nl te zien) aan te raden
Zou 130 euro bus + 53 euro kaartje zijn. (maandag avond weg, dinsdag daar, woensdag terug)
Zou 180 euro zijn en vliegen is een stuk duurder lijkt het wel... (of zoek ik verkeerd)
Alvast bedankt "Lennox"
Dan ben je de extra kosten voor een hotelovernachtingen, ontbijten, lunches, dinners en vervoer van en naar het vliegveld vergeten, geloof ik?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beetje creatief met reisdata zijn!
Meteen na de loting (in mijn pauze) was het prima betaalbaar, retourtje dinsdagochtend heen en woensdagochtend terug kostte toen nét 70 EUR. Als je nu niet woensdag, maar donderdag de retourvlucht neemt (kan je de woensdag nog wat dingen bezichtigen in Milaan of je roes uitslapen) kost de reis totaal (dus incl. alle belastingen en extra shit) p.p. 128.25 EUR. Best te doen, toch?
Totaal ben je inderdaad wel zo'n 250 EUR kwijt, maar dat zou hij via Ajax Travel ook zijn. En lunches en diners? We zijn geen bobo's, gewoon Burger King en McDonalds!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:28 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dan ben je de extra kosten voor een hotelovernachtingen, ontbijten, lunches, dinners en vervoer van en naar het vliegveld vergeten, geloof ik?
We geven een andere naam aan hetzelfde beestje. Moet ik anders 'de maaltijden voor tijdens de ochtend, middag en avond' zeggen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Totaal ben je inderdaad wel zo'n 250 EUR kwijt, maar dat zou hij via Ajax Travel ook zijn. En lunches en diners? We zijn geen bobo's, gewoon Burger King en McDonalds!
Ik klink nu misschien wel als een papegaai, maar denk je dan wel aan de (trein)reis naar Brussel + alle andere kosten? Hoewel je het gewoon moet doen als je wilt hoor, ik twijfel ook nog steeds.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:37 schreef --HOOLIE-- het volgende:
ff gezocht...
Als je vanaf Brussel vliegt...
Heenreis (Reg fare) di, 14 mrt 06
Vlucht 4522 06:30 Vertrek Brussels S. Charleroi (CRL)
08:05 Aankomst Milan Bergamo (BGY)
1 @ 39.99 EUR 39.99 EUR wo, 15 mrt 06
Vlucht 4523 08:30 Vertrek Milan Bergamo (BGY)
10:05 Aankomst Brussels S. Charleroi (CRL)
Belastingen, toeslagen en boetes
gegevens 14.24 EUR
Terugreis (Web fare)
1 @ 0.18 EUR 0.18 EUR
Belastingen, toeslagen en boetes
gegevens 16.62 EUR
Totaalprijs vlucht
exclusief creditcardtoeslag (indien van toepassing)
71.03 EUR
Is te doen...denk ik zo..
Tuurlijk komen er nog kosten bij...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:42 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik klink nu misschien wel als een papegaai, maar denk je dan wel aan de (trein)reis naar Brussel + alle andere kosten?
Hoewel je het gewoon moet doen als je wilt hoor, ik twijfel ook nog steeds.
Maar ik zit tegen die tijd dan ook sowieso al achterlijk dichtbij Milaan.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:48 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Tuurlijk komen er nog kosten bij...
maar of er nog ¤100 aan extra kosten bij vliegtickets van ¤128 of er komt nog ¤100 aan extra kosten bij vliegtickets van ¤71...scheelt toch weer...
Ik kan hooguit de dinsdag wegblijven (woensdag heb ik vrij) , maar donderdag moet ik gewoon verplicht weer in de banken zitten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beetje creatief met reisdata zijn!
Meteen na de loting (in mijn pauze) was het prima betaalbaar, retourtje dinsdagochtend heen en woensdagochtend terug kostte toen nét 70 EUR. Als je nu niet woensdag, maar donderdag de retourvlucht neemt (kan je de woensdag nog wat dingen bezichtigen in Milaan of je roes uitslapen) kost de reis totaal (dus incl. alle belastingen en extra shit) p.p. 128.25 EUR. Best te doen, toch?
Ja, maar ik ging om 20.15 het stadion binnen en zat een paar minuten later weer op mijn plek..quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan had je even op Zuid moeten kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef TimmyAsd het volgende:
En danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dan had je even op Zuid moeten kijken
Had je gezien dat ze bij H maar liefst een hele deur opengezet hadden. Geen wonder dat je dan te laat komt.....quote:
En toch is het een kwestei van zelfinitiatief. Gewoon zorgen dat je op tijd bent, niet afhankelijk zijn van anderen..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:42 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Had je gezien dat ze bij H maar liefst een hele deur opengezet hadden. Geen wonder dat je dan te laat komt.....
quote:Enkelblessure Maduro valt mee
De blessure die Hedwiges Maduro woensdag opliep in de Champions League-wedstrijd tegen Internazionale valt mee. Dat weet RTV Noord-Holland te melden. De middenvelder kreeg in het duel met Inter (2-2) last van zijn enkel. Na afloop van de wedstrijd had hij naar eigen zeggen 'flink last', maar na onderzoek bleek alles mee te vallen.
Door de geringe ernst van de blessure kan Maduro zondag gewoon met Ajax meespelen in de wedstrijd tegen Heracles Almelo.
quote:'Van den Brom tekent nieuw contract bij Ajax'
Ajax heeft John van den Brom een nieuw contract aangeboden, zo meldt de website AjaxJeugd.nl. De voormalige prof, die momenteel de functies van hoofd jeugdopleidingen en coach van Jong Ajax met elkaar combineert, zou op korte termijn voor enkele seizoenen bijtekenen in Amsterdam. De huidige verbintenis van Van den Brom loopt nog door tot juni 2007.
De oud-international was van 1993 tot 1995 actief als speler bij Ajax. Van den Brom speelde in totaal 52 officiële wedstrijden en scoorde acht keer in dienst van de Amsterdamse club. In augustus 2004 volgde de oefenmeester het duo John van 't Schip en Marco van Basten op bij Jong Ajax. De kans is echter aanzienlijk dat Van den Brom in de toekomst louter als hoofd opleidingen zal gaan functioneren. Eerder werd namelijk al bekend dat Aron Winter volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk de nieuwe trainer van Jong Ajax zal worden.
Retourtje Brussel is ook niet goedkoop hoor, ik denk ik zeg het maar even.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:48 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Tuurlijk komen er nog kosten bij...
maar of er nog ¤100 aan extra kosten bij vliegtickets van ¤128 of er komt nog ¤100 aan extra kosten bij vliegtickets van ¤71...scheelt toch weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |