abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35293893
quote:
Huntelaar: "Ik voelde me vanaf het begin al goed bij Ajax"

Klaas-Jan Huntelaar is uiteraard erg blij met zijn vier doelpunten voor Ajax in de competitiewedstrijd tegen RBC Roosendaal. Door in de tweede helft een loepzuivere hattrick te produceren leverde de spits een grote bijdrage aan de 6-0 zege van de Amsterdammers. Afgelopen week kreeg Huntelaar ook al te horen dat hij deel uitmaakt van de voorselectie van het Nederlands Elftal voor de oefeninterland tegen Ecuador.

Klaas-Jan Huntelaar en Markus Rosenberg vieren samen feest De van SC Heerenveen overgekomen spits is dan ook opgetogen. "Ik ben blij dat ik een steentje heb kunnen bijdragen", zegt Huntelaar. "Vooral het laatste half uur in de tweede helft hebben we goed gespeeld. We kwamen veel via de zijkanten door en dan ben ik op m'n sterkst, denk ik." De aanvaller vindt echter niet dat de vier treffers de bevestiging zijn dat hij zijn draai heeft gevonden. "Die conclusie trek je als buitenstaander misschien wel na deze wedstrijd. Maar ik voelde me vanaf het begin al goed bij Ajax."

Met een mogelijke uitverkiezing voor Oranje houdt Huntelaar zich nog niet bezig. "Ik zit bij de voorselectie, dus ik wacht het gewoon af. Ik vind dat je gewoon moet blijven voetballen. Ik kijk niet naar anderen, ik kijk naar mezelf. Ik weet wat ik kan, maar wil het wel op het veld afdwingen en niet in de media."

Met ploeggenoot Markus Rosenberg, die in een eerder stadium liet weten niet blij te zijn met de komst van Huntelaar, heeft hij inmiddels een goede band. "Zo gaat dat in het voetbal. Hij gaat er goed mee om en ik merk er ook niks van. We spelen goed met elkaar, dus misschien is hij nu wél blij."
pi_35294048
Ik vrees voor een afstraffing.

Wel lullig dat Danny het niet aandurft met Sarpong in de basis..
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35294097
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef methodmich het volgende:
Ik vrees voor een afstraffing.

Wel lullig dat Danny het niet aandurft met Sarpong in de basis..
Ik juist net niet meer, dan had het net een paar weken eerder moeten komen. Niet dat het voetbal nu goed is, maar geloof er meer in als een paar weken geleden.

Weet niet of er iets inzit, maar zeker geen afstraffing.
pi_35294128
Mha, ik vind toch dat Sarpong de afgelopen wedstrijden wat te weinig heeft laten zien.
Ik snap wel dat je niks kan verwachten van zo'n jonge speler in een slecht draaiend team maar ik vind de beslissing niet geheel onlogisch.
pi_35294178
Nee, er zit niet zoveel meer in hoor .

Ajax speelt nog steeds als een krant en de verdediging was om je kapot te schamen afgelopen weekend.

maar goed, niets is onmogelijk .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_35294183
Alleen maar logisch MM, straks komt Jeffrey per ongeluk Marco tegen, sta je dan met je 1m60
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_35294304
Zeg kunnen we De Ridder niet voor een prikje terughalen? Er schijnt nu wel weer plek voor vleugelspelers te zijn...
pi_35294313
Sarpong deed erg leuke dingen. Is juist onbevangen en niet bang om fouten te maken. Nu krijg je Tomás en Olaf die alleen maar breed gaan spelen...
www.thuisuiteten.nl
pi_35294347
Tomas speelt niet he..
pi_35294378
Is dat zeker? Wie speelt er dan?
www.thuisuiteten.nl
pi_35294392
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:31 schreef methodmich het volgende:
Is dat zeker? Wie speelt er dan?
Tomas ligt er 4 tot 6 weken uit.
pi_35294409
wat jan mulder al zei ze moeten volop in de aanval !
pi_35294415
Urby schijnt op het middenveld te gaan starten a.s. woensdag. Samen met Maduro en Lindenbergh dan, neem ik aan.
pi_35294431
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:32 schreef michiel_merk het volgende:
wat jan mulder al zei ze moeten volop in de aanval !
En dat zei ik in het vorige topic ook al.
pi_35294479
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:32 schreef Jajong het volgende:

[..]

Tomas ligt er 4 tot 6 weken uit.
Ah, goed zo. Die missen we niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_35294512
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nee, ik was er ook blij mee

Stekelenburg; Trabelsi, Heitinga, Vermaelen, Juanfran; Maduro, Lindenbergh, Urby; Rosales, KJH, Rosenberg.

Is de vermoedelijke opstelling
pi_35294536
Ben benieuwd hoe dat middenveld uit gaat pakken. Zullen in ieder geval wel een paar redelijke voorzetten van de linkerkant komen.
pi_35294562
Ik verwacht er ook niet veel van, maar gewoon naar voren voetballen en vrij uit spelen. We hebben niets te verliezen.
pi_35294565
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Als Maduro of Lindenbergh straks ook een blessure krijgen, hebben we nog maar 1 verdedigende middenvelder over.

Het fijn vinden dat iemand een blessure heeft, vind ik erg jammer.
pi_35294583
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:35 schreef Jajong het volgende:

[..]

Nee, ik was er ook blij mee

Stekelenburg; Trabelsi, Heitinga, Vermaelen, Juanfran; Maduro, Lindenbergh, Urby; Rosales, KJH, Rosenberg.

Is de vermoedelijke opstelling
Maduro en Olaf niet omgedraaid?
pi_35294599
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:38 schreef J.P. het volgende:

[..]

Maduro en Olaf niet omgedraaid?
Neem aan dat Lindenbergh met de punt naar achteren speelt en Maduro af en toe met Urby mag inschuiven naar voren toe.
pi_35294609
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:33 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

En dat zei ik in het vorige topic ook al.
de italianen gaan zowiezo 1 keer scoren was dat ook al gezegt ?
pi_35294634
Ja, of Olaf en Maduro controlerend, en Urby ervoor.
pi_35294703
We zijn veruit de underdog woensdag, maar als we verliezen zal dat met niet meer dan 1 doelpunt zijn, zo een wereldteam is Inter namelijk ook niet. Eigenlijk ben ik ook alleen bang voor Adriano.
Houd van een lijntje.
pi_35294770
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:40 schreef Jajong het volgende:
Ja, of Olaf en Maduro controlerend, en Urby ervoor.
Ik meende op NU.nl ook al te lezen dat Urby Sneijder op de 10 zou vervangen, maar toen ik dat zei werd ik hier voor gek verklaard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')