Robin Nelisse en Joost Terol naar Ajax.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:02 schreef Ordinair het volgende:
Nog iemand nieuwe transfers gehoord van insiders?![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:03 schreef Robar het volgende:
Blijft Sneijder nog een jaar?
Goed om te lezen . . . . [afbeelding]
Ja zodat hij er volgend jaar nog bij is. Maar misschien komt er wel verlenging bij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:06 schreef BoNi het volgende:
Zijn contract wordt ook niet verlengd maar verbeterd (lees: beter salaris)........
quote:Ronald Koeman dient ook contract uit bij Cyberia Productions
Nadat gisteren bekend werd dat Ronald Koeman volgend seizoen ook gewoon bij PSV blijft, maakte hij via zijn woordvoerder ook nog bekend dat hij z'n tweejarig contract met Cyberia Productions ook zal uitdienen.
Ronald’s show zal vanaf volgend seizoen weer van start gaan en Koeman heeft weer de volste vertrouwen in Cyberia. ‘’Als ik kijk wat Cyberia het gehele seizoen voor ons heeft betekend, dan kun je niets anders concluderen dan nog een jaar verder te gaan. De verslaggeving was van uitmuntende niveau en in alle opzichten objectief. Ik heb er zin in.’’
''Ik heb zin in volgend seizoen, vanaf dan is mijn citaat: ''kleine pijntjes worden grote pijntjes'' écht verleden tijd''
In september begint weer het nieuwe seizoen van Ronald’s onderschatting Show, hier op FOK!Voetbal.
Als hij ook volgend seizoen nog bij Ajax speelt zou ik bijna het nieuwe thuisshirt met de naam Sneijder laten bedrukken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:08 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ja zodat hij er volgend jaar nog bij is. Maar misschien komt er wel verlenging bij.
Beter salaris en een jaartje verlengenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:06 schreef BoNi het volgende:
Zijn contract wordt ook niet verlengd maar verbeterd (lees: beter salaris)........
Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hiltonquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:40 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer Sneijder nog een jaar blijft, eet ik mun schoen op.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:45 schreef Silenus het volgende:
Vuile sadisten bij de KNVB! Krijg ik net een brief met m'n Willem II-clubcard op de mat.![]()
![]()
![]()
Die had ik A) ruim een maand geleden al aangevraagd en B) JA NU HOEF IK 'M NIET MEER!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |