quote:Sarpong voelt niets voor een eventuele verhuur. "Ajax zit in mijn bloed. Spelen voor deze club is een beetje als voetballen voor het nationale team van Amsterdam. Ik kan het nu gewoon niet voorstellen ergens anders te spelen. Het stadion, de mensen, de kleuren van het shirt... Mijn verbondenheid met deze club is zó groot dat ik er alles voor wil doen te slagen."
blijkbaar nietquote:Op zondag 17 juni 2007 14:05 schreef andre347 het volgende:
[..]
Leuk, maar of HtC dat ook van Sarpong vind ?
christen joh.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:14 schreef Kadoc het volgende:
Is Babel nu opeens een moslim geworden?
Hij gaat toch meetrainen met de A-selectie komend seizoen. Net als Donald, Van der Wiel en Anita?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:17 schreef Mindstate het volgende:
Sarpong sarpong, was die niet 2 seizoenen geleden eventjes de man die ajax beter zou gaan maken?
Ook niks meer van gehoord
Delorge bedoel je? Maar ik geef je wel gelijk. Ik word hier niet echt vrolijk van.......quote:Op zondag 17 juni 2007 14:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Lijkt wel alsof er bij jullie minder geld uitgegeven mag worden de laatste tijd. Spelers als Slory, Zuiverloon en Demouge zijn normaal meer het soort spelers waar wij achteraan zitten![]()
Slory: goede speler maar die interesse is wat vreemd ja.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Lijkt wel alsof er bij jullie minder geld uitgegeven mag worden de laatste tijd. Spelers als Slory, Zuiverloon en Demouge zijn normaal meer het soort spelers waar wij achteraan zitten![]()
Oeps, die jaquote:
Ach, echt veel versterking is er bij jullie momenteel niet nodig, alleen als Sneijder of Huntelaar eventueel zouden vertrekken.quote:Maar ik geef je wel gelijk. Ik word hier niet echt vrolijk van.......
Idem.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Delorge bedoel je? Maar ik geef je wel gelijk. Ik word hier niet echt vrolijk van.......
Delorge, Zuiverloon en Slory zouden als ze worden gekocht, back-ups zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Zou goed kunnen ja, maar toch.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Delorge, Zuiverloon en Slory zouden als ze worden gekocht, back-ups zijn.
2 seizoenen was ie 15 of 16 dudequote:Op zondag 17 juni 2007 14:17 schreef Mindstate het volgende:
Sarpong sarpong, was die niet 2 seizoenen geleden eventjes de man die ajax beter zou gaan maken?
Ook niks meer van gehoord
Maak je maar geen zorgen, die namen komen niet naar rotterdam net zoals Slory en Zuiverloon niet naar Amsterdam komenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja, maar toch.
Feyenoord wordt constant in verband gebracht met Perez, Gio, Makaay en Hofland (al denk ik dat Hofland de enige is uit dat rijtje die daadwerkelijk komt, evt. Gio) en jullie opeens met 'dit soort' spelers, net de omgekeerde wereld![]()
Nee. Als die komt, is het toch voor veels te veel geld.quote:
quote:
Het bestuur van jouw club zou Perez anders graag bij ons zien spelenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:33 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, die namen komen niet naar rotterdam net zoals Slory en Zuiverloon niet naar Amsterdam komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |