quote:Sarpong voelt niets voor een eventuele verhuur. "Ajax zit in mijn bloed. Spelen voor deze club is een beetje als voetballen voor het nationale team van Amsterdam. Ik kan het nu gewoon niet voorstellen ergens anders te spelen. Het stadion, de mensen, de kleuren van het shirt... Mijn verbondenheid met deze club is zó groot dat ik er alles voor wil doen te slagen."
blijkbaar nietquote:Op zondag 17 juni 2007 14:05 schreef andre347 het volgende:
[..]
Leuk, maar of HtC dat ook van Sarpong vind ?
christen joh.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:14 schreef Kadoc het volgende:
Is Babel nu opeens een moslim geworden?
Hij gaat toch meetrainen met de A-selectie komend seizoen. Net als Donald, Van der Wiel en Anita?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:17 schreef Mindstate het volgende:
Sarpong sarpong, was die niet 2 seizoenen geleden eventjes de man die ajax beter zou gaan maken?
Ook niks meer van gehoord
Delorge bedoel je? Maar ik geef je wel gelijk. Ik word hier niet echt vrolijk van.......quote:Op zondag 17 juni 2007 14:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Lijkt wel alsof er bij jullie minder geld uitgegeven mag worden de laatste tijd. Spelers als Slory, Zuiverloon en Demouge zijn normaal meer het soort spelers waar wij achteraan zitten![]()
Slory: goede speler maar die interesse is wat vreemd ja.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Lijkt wel alsof er bij jullie minder geld uitgegeven mag worden de laatste tijd. Spelers als Slory, Zuiverloon en Demouge zijn normaal meer het soort spelers waar wij achteraan zitten![]()
Oeps, die jaquote:
Ach, echt veel versterking is er bij jullie momenteel niet nodig, alleen als Sneijder of Huntelaar eventueel zouden vertrekken.quote:Maar ik geef je wel gelijk. Ik word hier niet echt vrolijk van.......
Idem.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Delorge bedoel je? Maar ik geef je wel gelijk. Ik word hier niet echt vrolijk van.......
Delorge, Zuiverloon en Slory zouden als ze worden gekocht, back-ups zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Zou goed kunnen ja, maar toch.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Delorge, Zuiverloon en Slory zouden als ze worden gekocht, back-ups zijn.
2 seizoenen was ie 15 of 16 dudequote:Op zondag 17 juni 2007 14:17 schreef Mindstate het volgende:
Sarpong sarpong, was die niet 2 seizoenen geleden eventjes de man die ajax beter zou gaan maken?
Ook niks meer van gehoord
Maak je maar geen zorgen, die namen komen niet naar rotterdam net zoals Slory en Zuiverloon niet naar Amsterdam komenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja, maar toch.
Feyenoord wordt constant in verband gebracht met Perez, Gio, Makaay en Hofland (al denk ik dat Hofland de enige is uit dat rijtje die daadwerkelijk komt, evt. Gio) en jullie opeens met 'dit soort' spelers, net de omgekeerde wereld![]()
Nee. Als die komt, is het toch voor veels te veel geld.quote:
quote:
Het bestuur van jouw club zou Perez anders graag bij ons zien spelenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:33 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, die namen komen niet naar rotterdam net zoals Slory en Zuiverloon niet naar Amsterdam komen![]()
Mooie open deur die je intrapt.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat Sarpong een harde plasser van Ajax en Amsterdam krijgt... Maar hij moet wel beter worden... Anders hoeft ie straks helemaal niet meer terug te komen.
Wat verwacht je te horen dan? Dat Sneijder erheen gaat?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:40 schreef ericajax het volgende:
volgende week zullen we wel iets horen over Barcelona, gezien de competitie vanavond is afgelopen
sinds wanneer heb jij een mening over wat beter is voor Ajax?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat Sarpong een harde plasser van Ajax en Amsterdam krijgt... Maar hij moet wel beter worden... Anders hoeft ie straks helemaal niet meer terug te komen.
Nee reeel zijn noemen ze dat. Bovendien zegtie het alleen nu. Als hij straks wel in Ajax 1 speelt. En hij kan naar een club in het buitenland ofzo. Dan zul je hem dit niet horen roepen.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:45 schreef toma het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij een mening over wat beter is voor Ajax?
Robbie is een Ajacied![]()
Nou blijkbaar niet. Aangezien jullie hem ineens gaan aanbidden met "quote:
Uhmmm.... je overdrijft een beetje?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet. Aangezien jullie hem ineens gaan aanbidden met "" en "
" maar niet kijken naar wat waarschijnlijk het beste voor hem en voor Ajax is.
Voetbal moet echter ook leuk blijven natuurlijk. Bij Ajax heb ik het idee dat er altijd een kutsfeer heerst en weinig spelers daar echt met veel plezier voetballen, en dat ze er alleen maar blijven om zo snel mogelijk naar een grote club te kunnen.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:03 schreef toma het volgende:
ach het gaat er ook niet om wat beter is voor Ajax. Het is alleen mooi dat er jeugdspelers zijn die er wél zo overdenken. Inplaats van spelers die vinden dat 'de sfeer te hard is', zoiets heet professioneel voetbal. Zelf denk ik ook dat hij het niet gaat redden, maar dat veranderd verder niks aan zijn kijk op Ajax.
maar met jong Oranje kun je ook geen landskampioen worden. Er is niks tegen een harde sfeer, het moet alleen wel gemanaged worden als jongere spelers daar niet tegen kunnen. Daarom vind ik het ook belangrijk als er een soort van psycholoog aangetrokken wordt bij Ajax zodat de mentaliteit van de spelers goed is en er geen irritaties ontstaan of om buitenlandse spelers te helpen. Bij Heerenveen hebben ze er al één aangetrokken.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Voetbal moet echter ook leuk blijven natuurlijk. Bij Ajax heb ik het idee dat er altijd een kutsfeer heerst en weinig spelers daar echt met veel plezier voetballen, en dat ze er alleen maar blijven om zo snel mogelijk naar een grote club te kunnen.
Volgens mij is b.v. de sfeer bij OranjeU21 vele malen beter dan bij Ajax.
Die site die ook vorige jaar wist te melden dat we Defour hadden gekocht.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:38 schreef AminBen het volgende:
BREAKING NEWS TOM DE MUL NAAR SEVILLA VOOR 4 MILJOEN !!
aldus; http://www.transfermarkt.de/de/verein/368/fcsevilla/transfers/uebersicht.html
dat was toch ook bijna zoquote:Op zondag 17 juni 2007 15:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die site die ook vorige jaar wist te melden dat we Defour hadden gekocht.
Alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 17 juni 2007 15:36 schreef Urquhart het volgende:
Dat wordt Co toch al?
omdat hij niet tegen kritiek kan bij ajaxquote:Op zondag 17 juni 2007 15:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Waarom zag ik de mul gister een voorzet geven die ik het hele jaar niet van hem gezien heb?
Omdat je scheel bent misschien.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Waarom zag ik de mul gister een voorzet geven die ik het hele jaar niet van hem gezien heb?
Dat staat er al kei lang. Niks breaking news dus.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:38 schreef AminBen het volgende:
BREAKING NEWS TOM DE MUL NAAR SEVILLA VOOR 4 MILJOEN !!
aldus; http://www.transfermarkt.de/de/verein/368/fcsevilla/transfers/uebersicht.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |