quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wat zou het toch intens lekker zijn om morgen gewoon eens met 2-0 of zo te winnen. Geen tegengoals, gewoon een "normale" uitslag.
Hij wilde alles inderdaad net iets te mooi doen. Maar in zo'n wedstrijd moet dat wel kunnen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:29 schreef dronkeykong het volgende:
Vond Suarez ook niet echt goed...teveel tijd nodig, 20x kappen en de kans is wederom weer verkeken.
Hij moet nu toch eens rendement gaan tonen
Wat een beetje vertrouwen misschien wel niet gaat doen met Colinquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:33 schreef Scorpie het volgende:
Ik moest lachen toen ik me bedacht dat Colin voor de status 'Cultheld' gaat
Proost ik neem er nog een bacootje opquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik drink er meteen een vodkaatje op. Echt een opluchting zo'n uitslag. Word er ook bijna emotioneel van als ik moet denken aan eindelijk weer de rit in de trein naar Amsterdam. Lekker overdag richting Rembrandt struinen, zuipen met de gasten en dan halflam bij Waterlooplein in de stampvolle metro stappen om luidkeels schreeuwend en springend richting de Arena te gaan om dan een wedstrijd lang het pretbier links te laten liggen en Ajax naar de overwinning te juichen.
Dat ga je missen na 5 maanden in het buitenland.
Hehe vandaag al een klein voorproefje gedaan op Rembrandt voor volgende weekquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik drink er meteen een vodkaatje op. Echt een opluchting zo'n uitslag. Word er ook bijna emotioneel van als ik moet denken aan eindelijk weer de rit in de trein naar Amsterdam. Lekker overdag richting Rembrandt struinen, zuipen met de gasten en dan halflam bij Waterlooplein in de stampvolle metro stappen om luidkeels schreeuwend en springend richting de Arena te gaan om dan een wedstrijd lang het pretbier links te laten liggen en Ajax naar de overwinning te juichen.
Dat ga je missen na 5 maanden in het buitenland.
Fuck, heb alleen geen beltegoed meer op m'n Tsjechische mob. en m'n Nederlandse sim is geblokt. Moeten we vantevoren maar ff wat afspreken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe vandaag al een klein voorproefje gedaan op Rembrandt voor volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |