En hij is altijd onderweg naar de volgende actie.. ik bedoel voordat Emanuelson de bal heeft is al met de loopactie bezig dat zag je aan de rechterkant ook een paar keer dat de derde man al weg was en niet te verdedigen was.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Toen ik gisteren op Suarez zat te letten viel me op dat hij een mooie techniek heeft, zeer wendbaar is en ook vooral veel werk verricht. Die jongen staat niet vaak stil.
Dat liep met Colin en Kennedy ook best lekker.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
En hij is altijd onderweg naar de volgende actie.. ik bedoel voordat Emanuelson de bal heeft is al met de loopactie bezig dat zag je aan de rechterkant ook een paar keer dat de derde man al weg was en niet te verdedigen was.
Helaas is de rest van ons team niet even sterk als vorig jaar ..quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als Suarez en Kennedy nog twee wedstrijden zo doorgaan dan hebben ze de assists van Babel en de Mul nu al geevenaard.
Zo veel waren er dat ook niet. Maximaal 10.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:22 schreef Panic_A het volgende:
De Mul deed het volgens mij helemaal niet slecht qua assists.
Dat was ook de reden van verkoop van o.a. De Mul, hij scoorde te weinig.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:23 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik denk dat je met Kennedy en Suarez eindelijk twee buitenspelers hebt die zowel zelf kunnen scoren als veel assists geven.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:29 schreef De_Ananas het volgende:
Tot nu toe heb ik gelijk gekregen met het vertrek van Babel![]()
Ajax heeft nog zoveel geld in kas dat in de winterstop nog zaken gedaan kunnen worden mocht dat nodig zijn. Ogararu, Vermaelen, Hetinga, van der Wiel, Emanuelson, Vertonghen en Colin zijn 7 mensen voor 4 posities waarbij Maduro ook nog in de verdediging zou kunnen spelen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:40 schreef BoNi het volgende:
Ajax is gewoon goed bezig geweest op de transfermarkt deze zomer. Een directe vervanger voor Sneijder is simpelweg niet haalbaar, maar tot nu toe hebben ze dat met de huidige aankopen op een goede manier gecompenseerd.
Hoop alleen dat Ajax zich naast op het middenveld nu verdedigend nog versterkt, maar daar lijkt het niet op aangezien ze hebben aangegeven alleen nog op zoek te zijn naar een 'allround' middenvelder.
Wellicht thuis tegen FC Groningen, maar ik denk dat dat afhangt van het aantal blessures in de selectie. Luque voegt zich donderdag pas bij de groep, dus ik denk niet dat hij de zondag daarop direct een basisplaats zal hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:41 schreef SoupNazi het volgende:
Wanneer speelt Luque mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |