En hij is altijd onderweg naar de volgende actie.. ik bedoel voordat Emanuelson de bal heeft is al met de loopactie bezig dat zag je aan de rechterkant ook een paar keer dat de derde man al weg was en niet te verdedigen was.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Toen ik gisteren op Suarez zat te letten viel me op dat hij een mooie techniek heeft, zeer wendbaar is en ook vooral veel werk verricht. Die jongen staat niet vaak stil.
Dat liep met Colin en Kennedy ook best lekker.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
En hij is altijd onderweg naar de volgende actie.. ik bedoel voordat Emanuelson de bal heeft is al met de loopactie bezig dat zag je aan de rechterkant ook een paar keer dat de derde man al weg was en niet te verdedigen was.
Helaas is de rest van ons team niet even sterk als vorig jaar ..quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als Suarez en Kennedy nog twee wedstrijden zo doorgaan dan hebben ze de assists van Babel en de Mul nu al geevenaard.
Zo veel waren er dat ook niet. Maximaal 10.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:22 schreef Panic_A het volgende:
De Mul deed het volgens mij helemaal niet slecht qua assists.
Dat was ook de reden van verkoop van o.a. De Mul, hij scoorde te weinig.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:23 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik denk dat je met Kennedy en Suarez eindelijk twee buitenspelers hebt die zowel zelf kunnen scoren als veel assists geven.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:29 schreef De_Ananas het volgende:
Tot nu toe heb ik gelijk gekregen met het vertrek van Babel![]()
Ajax heeft nog zoveel geld in kas dat in de winterstop nog zaken gedaan kunnen worden mocht dat nodig zijn. Ogararu, Vermaelen, Hetinga, van der Wiel, Emanuelson, Vertonghen en Colin zijn 7 mensen voor 4 posities waarbij Maduro ook nog in de verdediging zou kunnen spelen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:40 schreef BoNi het volgende:
Ajax is gewoon goed bezig geweest op de transfermarkt deze zomer. Een directe vervanger voor Sneijder is simpelweg niet haalbaar, maar tot nu toe hebben ze dat met de huidige aankopen op een goede manier gecompenseerd.
Hoop alleen dat Ajax zich naast op het middenveld nu verdedigend nog versterkt, maar daar lijkt het niet op aangezien ze hebben aangegeven alleen nog op zoek te zijn naar een 'allround' middenvelder.
Wellicht thuis tegen FC Groningen, maar ik denk dat dat afhangt van het aantal blessures in de selectie. Luque voegt zich donderdag pas bij de groep, dus ik denk niet dat hij de zondag daarop direct een basisplaats zal hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:41 schreef SoupNazi het volgende:
Wanneer speelt Luque mee?
Volgende week als hij conditioneel in orde is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:41 schreef SoupNazi het volgende:
Wanneer speelt Luque mee?
Volgend jaar (en zeer waarschijnlijk meerdere wedstrijden dit seizoen) ben je Stam kwijt. Een extra rechtsbenige centrale verdediger die liefst ook op de back-positie iets kan betekenen zou wat mij betreft echt geen overbodige luxe zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ajax heeft nog zoveel geld in kas dat in de winterstop nog zaken gedaan kunnen worden mocht dat nodig zijn. Ogararu, Vermaelen, Hetinga, van der Wiel, Emanuelson, Vertonghen en Colin zijn 7 mensen voor 4 posities waarbij Maduro ook nog in de verdediging zou kunnen spelen.
Transfersom was rond de 2 miljoen euro en zijn salaris wordt rondom de 2.2 miljoen per jaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Volgende week als hij conditioneel in orde is.
Wat gaat ie trouwens verdienen en wat is is de transfersom???
We zijn dus een miljoen of 9 aan hem kwijt als het een flop wordt??quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Transfersom was rond de 2 miljoen euro en zijn salaris wordt rondom de 2.2 miljoen per jaar![]()
Hij heeft 2 miljoen gekost geloof ik wat ie gaat verdienen is volgens mij nog niet bekend.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Volgende week als hij conditioneel in orde is.
Wat gaat ie trouwens verdienen en wat is is de transfersom???
Ik noemde Stam ook bewust niet in mijn lijst.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:45 schreef BoNi het volgende:
[..]
Volgend jaar (en zeer waarschijnlijk meerdere wedstrijden dit seizoen) ben je Stam kwijt. Een extra rechtsbenige centrale verdediger die liefst ook op de back-positie iets kan betekenen zou wat mij betreft echt geen overbodige luxe zijn.
Toch een gok voor een hoop geldquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
We zijn dus een miljoen of 9 aan hem kwijt als het een flop wordt??
Dat had ik gezien, het zou denk ik te vroeg zijn om volledig op van der Wiel te rekenen (zeker Europees) en Heitinga hebben we op het middenveld nodig, verder ben ik totaal geen fan van Colin.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik noemde Stam ook bewust niet in mijn lijst.
Gabri´s Meniscus is niet goed, misschien operatie nodig, zou dan 3-5 maanden duren.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:56 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoe zit het trouwens met Maduro en Gabri?
Ik zie volgend jaar liever Maduro als verdedigende middenvelder en Heitinga in het centrum samen met Vermealen. Maduro is voetballend een stuk beter alleen zal hij verdedigend nog beter moeten worden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat had ik gezien, het zou denk ik te vroeg zijn om volledig op van der Wiel te rekenen (zeker Europees) en Heitinga hebben we op het middenveld nodig, verder ben ik totaal geen fan van Colin.
Je ziet nu op het middenveld hoe snel het kan gaan.
Ja die verhalen ken ik maar is er al uitsluitsel of ze woensdag kunnen spelen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Gabri´s Meniscus is niet goed, misschien operatie nodig, zou dan 3-5 maanden duren.
Maduro heeft een lichte hersenschudding omdat ie botste met Zuiverloon
Volgend jaar is het contract van Maduro toch af? het loopt tot 30-06-2008quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:01 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik zie volgend jaar liever Maduro als verdedigende middenvelder en Heitinga in het centrum samen met Vermealen. Maduro is voetballend een stuk beter alleen zal hij verdedigend nog beter moeten worden.
Maduro kennende tekend hij wel bij.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Volgend jaar is het contract van Maduro toch af? het loopt tot 30-06-2008
Goed punt, maar je weet nooitquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:05 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maduro kennende tekend hij wel bij.
Geen" ik zei het toch" post, maar ik zei het toch?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ongelovelijk dat ook Gabri nu een lange periode uit de roulatie is, alleen stam nog en het feest is compleet...
Jammer dat je gelijk kreeg, had het dan niet gezegt!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen" ik zei het toch" post, maar ik zei het toch?.
Deze selectie is te kwestbaar qua basiself. Je leunt teveel op oudjes en kaarten pakkers. Gelukkig vallen de nieuwe spelers niet tegen op het moment. Maar het is en blijft spelen met vuur.
Maar goed we zullen het zien Woensdag, het moet kunnen maar de goal moet snel vallen en Ajax moet door durven drukken....
Ja, dan gebeurt het niet natuurlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jammer dat je gelijk kreeg, had het dan niet gezegt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |