abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44307943

* De OP is hier te downloaden.

|X|Ajax-AZ 2-2
|X|Veel gedoe rond Braamhaar
|X|En voor wat het waard is: Leonardo ontkent gesprek met Ten Cate
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 10 december 2006 @ 17:41:13 #2
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44307990
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 10 december 2006 @ 17:41:44 #3
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44308006
Kluivert met de schaal? alleen in het verkeerde shirt
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_44308049
Ik was benieuwd vandaag, benieuwd of Ajax AZ onder de knie kon houden. AZ speelt, zoals we allemaal weten, het mooiste voetbal van de Eredivisie. 'Hogeschoolvoetbal' noemt men dat. Ik heb het vandaag niet gezien. Of je moet met tijdrekken en terugspelen op de keeper die status verkrijgen.

Wat ik wel heb gezien is een oppermachtig Ajax in de eerste helft. AZ heeft geen kans gehad, werd compleet overlopen en mocht de billen dichtknijpen met 1-0. In de laatste minuten voor de rust waren ze zelfs helemaal de weg kwijt. Helaas blijft het bij de 1-0.

Dan begint de grote Braamhaar-show pas echt, de eerste helft was slechts het voorprogramma. Ik geloof dat Huntelaar geen vrije trap heeft gehad, terwijl daar best aanleiding toe was. En in een nog niet zo ver verleden stond op de overtreding van De Cler (op De Mul) rood. Maar niet bij Braamhaar.

Het feest begint meteen al bij die overtreding op Urby. Dat 'ie niet voor een overtreding fluit is al triest, maar wat AZ daarna doet is misschien nog wel triester. Dan wordt het nog 1-2 ook, niet zo handig van Stekelenburg. Gevolg: drama.

Braamhaar heeft deze toppers, zoals gebruikelijk, niet in de hand en gaat alles met alles lopen compenseren. Uiteindelijk is iedereen gelijk, maar AZ net even meer dan Ajax. En Van Gaal maar zeuren. Opstaan van je stoel is normaal al goed om weggestuurd te worden, nu mag je in de middencirkel verhaal komen halen en gebeurt er weer niks...

Steinsson komt al goed weg, dan bij Opdam is helemaal het toppunt. Cziommer die er bij dat moment met Huntelaar alleen maar op uit is om te zieken door die bal weg te trappen en daar helemaal niks te zoeken heeft. Vervolgens naar zn verkeerde been grijpt En dan nog die handsbal in blessuretijd, zelfs volgens AZ-supporters was het een strafschop.

Conclusie: Ajax laat het weer eens liggen ondanks geweldig spel, vooral in de eerste helft Ajax was de tweede helft niet slechter, AZ was beter en dus werd het een gelijker opgaande wedstrijd. Je geeft anderhalve kans weg en staat ineens achter, dus mag je nog blij zijn met een punt. Kortom, de schaal mag naar Eindhoven...

Ogararu was goed trouwens.
En Lindenbergh, de eerste helft.
Babel en Urby liep ook wel weer aardig.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_44308119
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:41 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Mooie foto. Zeker over een tijdje, wanneer ze beiden met Ajax de Champions League hebben gewonnen.
  zondag 10 december 2006 @ 17:47:22 #6
82589 S-Two
barba macacu
pi_44308192
Tjah, het is dus weer een kutseizoen. Seizoen is voorbij, PSV wordt landskampioen en Ajax, AZ en waarschijnlijk Feyenoord en Twente mogen straks play-offs spelen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 10 december 2006 @ 17:47:44 #7
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44308202
Gaan we KJH nog missen vanwege een schorsing? In stadion leek het wel mee te vallen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zondag 10 december 2006 @ 17:50:02 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44308277
quote:
Braamhaar heeft deze toppers, zoals gebruikelijk, niet in de hand en gaat alles met alles lopen compenseren. Uiteindelijk is iedereen gelijk, maar AZ net even meer dan Ajax. En Van Gaal maar zeuren. Opstaan van je stoel is normaal al goed om weggestuurd te worden, nu mag je in de middencirkel verhaal komen halen en gebeurt er weer niks...
Daar zeg je idd wat zeg, je hoeft normaal niet eens boos te kijken naar een scheids en je zit op de tribune, v gaal liep zo het veld op..

Scheef op zijn minst
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 10 december 2006 @ 17:50:12 #9
82589 S-Two
barba macacu
pi_44308284
quote:
Leonardo weet niet van gesprek met Ten Cate

10/12/2006 16:51

Niet alleen op het veld is Leonardo soms onnavolgbaar. De Braziliaanse linksbuiten van NAC Breda weet nu niets van een gesprek met Ajax-coach Henk ten Cate.

Leonardo wordt in verband gebracht met een transfer naar Ajax. De overgang, die in de winterstop zou plaatsvinden, zou zo goed als zeker zijn. Maar de Braziliaan zelf weet nergens van. 'Ik heb nog nooit met Ten Cate gesproken', zie hij tegen Omroep Brabant.

De opmerkingen van Leonardo staan in contrast met het commentaar van de Ajax-coach afgelopen week. Ten Cate heeft duidelijk gemaakt dat hij twee keer om de tafel zat met de Braziliaan, die na de winst op Excelsior zinspeelde op een langer verblijf in Breda.
Hier dat artikel. Enne, ik heb alleen het gifje gezien, en dan denk ik dat we [i]KJH]/i] toch echt wel ff gaan missen..
pi_44308301
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:47 schreef M0NTANA het volgende:
Gaan we KJH nog missen vanwege een schorsing? In stadion leek het wel mee te vallen.
De .gif die hier online staat lijkt het heel erg, Ten Cate zei dat hij een stap beweging maakt en geen schop beweging... Ik vrees het ergste, maar goed. Braamhaar moet voorlopig maar niet in de Arena komen
pi_44308308
Het viel ook wel mee, en hij wordt waarschijnlijk niet geschorst
pi_44308357
Dat AZ publiek is trouwens ook echt het meest trieste ooit .

Sowieso dat spandoek wat echt helemaal nergens op sloeg en dan na de 1-2 "oh wat zijn die joden stil" terwijl wij constant zongen en zij echt helemaal niets.

Wat een jokers.
  zondag 10 december 2006 @ 17:54:18 #13
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44308393
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

De .gif die hier online staat lijkt het heel erg, Ten Cate zei dat hij een stap beweging maakt en geen schop beweging... Ik vrees het ergste, maar goed. Braamhaar moet voorlopig maar niet in de Arena komen
Eric Braamhaar was de man van de wedstrijd, wat een fuckin' tyfushond zeg!
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

Sowieso dat spandoek wat echt helemaal nergens op sloeg en dan na de 1-2 "oh wat zijn die joden stil" terwijl wij constant zongen en zij echt helemaal niets.

Wat een jokers.
Vijf jaar geleden waren ze allemaal nog Ajax-supporters, stelletje gloryhunters.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44308416
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

Wat een jokers.
"Ik red 90 volle minuten niet, ik ben ajacied"
  zondag 10 december 2006 @ 17:55:53 #15
82589 S-Two
barba macacu
pi_44308441
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:54 schreef keijz het volgende:

[..]

"Ik red 90 volle minuten niet, ik ben ajacied"
Was dat spandoek van Tom de Mul?
  zondag 10 december 2006 @ 17:56:25 #16
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44308457
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:55 schreef S-Two het volgende:

[..]

Was dat spandoek van Tom de Mul?
Mauro Rosales viel overigens ook zeer matig in, zeg!
pi_44308463
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:51 schreef keijz het volgende:
Het viel ook wel mee, en hij wordt waarschijnlijk niet geschorst
Ik had vanaf 410, dus vanuit de hoek, het idee dat Huntelaar de bal weg wilde kappen voordat Cziommer die bal weer weg kon trappen, zodat Ajax snel door kon. Maar het gebeurde op het middenveld, dus ja.
pi_44308475
  zondag 10 december 2006 @ 17:57:37 #19
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44308483
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jawel, je keek.
pi_44308491
quote:

[..]

Ingevallen waar?
pi_44308553
quote:

[..]

Die is toch niet ingevallen

Rosenberg, Mitea en Vermaelen toch?
  zondag 10 december 2006 @ 18:01:46 #22
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44308600
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Die is toch niet ingevallen

Rosenberg, Mitea en Vermaelen toch?
Precies, al vraag ik me af of Montana serieus was...
Jawel, je keek.
pi_44308611
Daarom, de buitenspelers liggen zwaar onder vuur de laatste tijd. Dus Rosales nu ook even, MONTANA's post is lekker ironisch. Maar dat ontgaat het merendeel denk ik
  zondag 10 december 2006 @ 18:05:27 #24
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44308708
Natuurlijk ben ik niet serieus, bedoelde er mee mee aan te geven dat Mauro Rosales (terecht) naar een andere club kan uitkijken. Eerst krijgt Tom de Mul de voorkeur boven hem in de basis, daarna mag Nicolae Mitea invallen als rechtsbuiten en daarna komt Markus Rosenberg op die positie te spelen, duidelijk zat toch?
pi_44308729
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:05 schreef M0NTANA het volgende:
Natuurlijk ben ik niet serieus, bedoelde er mee mee aan te geven dat Mauro Rosales (terecht) naar een andere club kan uitkijken. Eerst krijgt Tom de Mul de voorkeur boven hem in de basis, daarna mag Nicolae Mitea invallen als rechtsbuiten en daarna komt Markus Rosenberg op die positie te spelen, duidelijk zat toch?
Henk liet hem voor straf nog een half uur warmlopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')