Klopt, maar daarvoor is Scheringa er en dat is geld. Als Twente geld heeft, zouden ze deze vorm ook door kunnen zetten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
3 jaar geleden moest er ook heel wat gebeuren om AZ keer op keer ver te laten komen in het UEFA Cup tournooi,
Louis speelde vroeger voor AZ, was er assistent-trainer en nog een reden is dat Van Gaal voldoende mogelijkheden zag in de spelersgroep. En volgens mij had Van Gaal weinig andere interessante aanbiedingen.quote:van Gaal als coach te contracteren,
Om feyenoord voorbij te streven heb je ook geen jaren voor nodig. Maarja iedereen weet hoe het zit bij die club..quote:Feyenoord sportief en financieel voorbij te streven, en mee te laten doen om de titel...
Je ziet hoe snel het kan gaan
Kun je zien hoe hard en snel feyenoord naar de afgrond is gegaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In 1999 nog een titel en in 2002 een UEFA Cup. Idd een makkie om zo'n club voorbij te streven...
Vind je het gek met dat wanbeleid?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kun je zien hoe hard en snel feyenoord naar de afgrond is gegaan.
Wanbeleid of geen wanbeleid, prijzen die behaald zijn in 1999 en 2002 zeggen dus geen hol of een club makkelijk of niet makkelijk voorbij te streven is.quote:
Wat ook zorgt voor minder snelle interesse van spelers om te komen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Vind je het gek met dat wanbeleid?
Klopt ja, aan de andere kant waren de plaatsen van ons en feyenoord vorig seizoen wel omgedraaid. Toch wonnen we de playsoffs maar toch.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wanbeleid of geen wanbeleid, prijzen die behaald zijn in 1999 en 2002 zeggen dus geen hol of een club makkelijk of niet makkelijk voorbij te streven is.
Alex en Ibrahim Afellay spelen sowieso niet, daarbij zijn Jefferson Farfán, Arouna Koné en Jan Kromkamp twijfelgevallen. Van de 23 selectiespelers stonden er gisteren maar vijftien op het veld. Tardelli ging ziek naar huis, Alcides liep alleen. Edison Méndez (knie) kan vandaag gewoon meetrainen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:22 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
psv moet verliezen..... gelijkspel kan wel is net genoeg zijn....
Farfan speelt gewoon mee , aldus het altijd betrouwbare voetbalprimeurquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alex en Ibrahim Afellay spelen sowieso niet, daarbij zijn Jefferson Farfán, Arouna Koné en Jan Kromkamp twijfelgevallen. Van de 23 selectiespelers stonden er gisteren maar vijftien op het veld. Tardelli ging ziek naar huis, Alcides liep alleen. Edison Méndez (knie) kan vandaag gewoon meetrainen.
Lijkt M.A.S.H. wel!![]()
Wat is het nou, kan wel of is genoeg??quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:22 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
psv moet verliezen..... gelijkspel kan wel is net genoeg zijn....
ben ik mee eensquote:
Wie dan? Edgar Davids lijkt me logisch, maar verder?quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:27 schreef denthemen het volgende:
Er staan trouwens veel spelers op scherp voor Zondag
Emanuelson, KJH, Grygera, Heitinga, MAduro, Sneijder en Stamquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie dan? Edgar Davids lijkt me logisch, maar verder?
Zdenek Grygera, Jaap Stam en Hedwiges Maduro zijn geblesseerd, dus Urby Emanuelson, Klaas Jan Huntelaar, Johnny Heitinga en Wesley Sneijder moeten uitkijken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Emanuelson, KJH, Grygera, Heitinga, MAduro, Sneijder en Stam
De thuiswedstrijd tegen NAC zie ik als de zwaarste die we nog krijgen, hoewel we uit bij RKC Waalwijk en Willem II ook alert moeten zijn. De komende vier wedstrijden moeten twaalf punten opleveren, alleen dán maak je kans op de landstitel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:42 schreef Suijk het volgende:
Ja, die zou ik niet graag missen tegen NAC.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is het nou, kan wel of is genoeg??
Niet verliezen is iets heel anders dan winnen, maar goed. PSV heeft het nog altijd in eigen hand.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:00 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
bedoel dat een gelijkspel voor psv wel is genoeg kan zijn voor de titel... Zie ze thuis niet verliezen van Twente en ook niet van Vitesse. Utrecht stelt al helemaal niks voor dit seizoen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |