Ik denk juist dat Feyenoord op mag passen dat het niet stuivertje wisselt met AZ. Als je Ajax vergelijkt met vorig seizoen dan staat het er nu stukken beter voor. Helaas beslissen de playoffs (of misschien wel de komende weken met nog de hoop op de titel) of Ajax CL speelt. Dat is gewoon heel belangrijk voor Ajax.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax wel mag gaan vrezen zo onderhand. Sportief gezien zie je AZ maar groeien en groeien, terwijl Ajax steeds een beetje op hetzelfde niveau blijft hangen.
Met dank aan tomaquote:
Je snapt toch wel dat zakenmannen sociaal vaak zwak zijn?Hij is niet slim genoeg om Ajacieden tegen zn eigen op te jutten.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:36 schreef Malibu-06 het volgende:
Aldus de man met waarschijnlijk niet meer dan 1000 euro op z'n bankrekening over de man met een gigantisch imperium aan banken etc. en honderden miljoenen euro's op z'n bankrekening.
De top van Az is bijna bereikt denk ik.En we maken ons nog geen zorgen we kunnen kampioen worden, en dat is toch een aardig niveau.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax wel mag gaan vrezen zo onderhand. Sportief gezien zie je AZ maar groeien en groeien, terwijl Ajax steeds een beetje op hetzelfde niveau blijft hangen.
Dat zei iedereen 3 jaar geleden ook.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:04 schreef stefmans het volgende:
AZ is een hype, over 2 jaar is het weer voorbij.
Als die Scheringa binnen 5 jaar geen prijs heeft gewonnen komt hij er toch wel achter dat het een heel duur grapje is en is het zo voorbij met AZ.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zei iedereen 3 jaar geleden ook.
Als ik eerlijk ben denk ik dat AZ nog wel eens de grootste concurrent voor Ajax kan zijn in de toekomst. Ja, zelfs nog een groter concurrent dan PSV.
Dat zou kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als die Scheringa binnen 5 jaar geen prijs heeft gewonnen komt hij er toch wel achter dat het een heel duur grapje is en is het zo voorbij met AZ.
Je doet net of we bang moeten zijn voor dat clubje. Je kan zoveel geld hebben als je wil maar echte topspelers zullen nooit naar AZ gaan puur omdat ze geen reputatie hebben in Europa of in Nederland.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad.
Vooralsnog lijkt nog niks minder waar. Het schijnt dat Scheringa elke zomer ongeveer 20/30 miljoen beschikbaar zal stellen voor transfers.![]()
Bang moeten we voor niemand zijn. Maar wij Ajacieden moeten beseffen dat AZ geen grap is, we moeten rekening met ze houden. Met hun huidige selectie, die al vrij sterk is, en die miljoenen die er beschikbaar komen voor versterkingen, zie ik ze als gevaarlijkste concurrent voor de titel komend jaar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:12 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je doet net of we bang moeten zijn voor dat clubje. Je kan zoveel geld hebben als je wil maar echte topspelers zullen nooit naar AZ gaan puur omdat ze geen reputatie hebben in Europa of in Nederland.
Ik zie geen speler in de selectie van AZ die beter is als een speler in de basis bij ons. Maar over dat geld, zou een Gabri ooit naar AZ gaan? Ik denk het niet, AZ heeft totaal geen reputatie in Europa of in Nederland. Terwijl Ajax geweldige spelers heeft voortgebracht en nog wel een paar Europese prijzen heeft gepakt. Dus AZ moet het gewoon hebben van spelers uit Nederland of België.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bang moeten we voor niemand zijn. Maar wij Ajacieden moeten beseffen dat AZ geen grap is, we moeten rekening met ze houden. Met hun huidige selectie, die al vrij sterk is, en die miljoenen die er beschikbaar komen voor versterkingen, zie ik ze als gevaarlijkste concurrent voor de titel komend jaar.
Volgens Ajax.nl is de laatste Europese prijs ook alweer uit 1995. Natuurlijk kan je heel trots zijn op die resultaten uit het verleden, maar het gaat wel om de kansen van spelers die nu leven en of zij dus denken bij Ajax meer kans te hebben om Europese prijzen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:19 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik zie geen speler in de selectie van AZ die beter is als een speler in de basis bij ons. Maar over dat geld, zou een Gabri ooit naar AZ gaan? Ik denk het niet, AZ heeft totaal geen reputatie in Europa of in Nederland. Terwijl Ajax geweldige spelers heeft voortgebracht en nog wel een paar Europese prijzen heeft gepakt. Dus AZ moet het gewoon hebben van spelers uit Nederland of België.
Ik geloof niet dat ze daar heel veel last van hebben tot nu toe. Er staat al een paar jaar lang een prima elftal, met hele talentvolle spelers. Ook Europees gezien maken ze toch keer op keer indruk. En elk jaar roept men opnieuw dat de hype nu eens voorbij gaat, maar volgend jaar staan ze er gewoon weer hoor. Het klopt gewoon in Alkmaar. Ze zullen in geen tientallen jaren aan de status van Ajax komen, maar ik zie ze wel als een serieuze concurrent.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:19 schreef stefmans het volgende:
Ik zie geen speler in de selectie van AZ die beter is als een speler in de basis bij ons. Maar over dat geld, zou een Gabri ooit naar AZ gaan? Ik denk het niet, AZ heeft totaal geen reputatie in Europa of in Nederland. Terwijl Ajax geweldige spelers heeft voortgebracht en nog wel een paar Europese prijzen heeft gepakt. Dus AZ moet het gewoon hebben van spelers uit Nederland of België.
dat zal ze nooit lukkenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Qua landskampioenschappen en Europese prijzen kan AZ binnen 30 jaar Ajax overtreffen.
Is sportief gezien allang gebeurd.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Feyenoord op mag passen dat het niet stuivertje wisselt met AZ.
Dat gaat ze niet verkeerd af. Ze hebben op dit moment de beste talenten van Nederland die nog niet bij een topclub waren..quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:19 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat roept iedereen dus al 3 a 4 jaarquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:04 schreef stefmans het volgende:
AZ is een hype, over 2 jaar is het weer voorbij.
AZ heeft gewoon geen aantrekkingskracht aan spelers uit het Buitenland. Kijk maar naar wat AZ nu doet ze kopen alleen jonge talenten van andere clubs in Nederland gewoon omdat de buitenlandse spelers AZ niet kennen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens Ajax.nl is de laatste Europese prijs ook alweer uit 1995. Natuurlijk kan je heel trots zijn op die resultaten uit het verleden, maar het gaat wel om de kansen van spelers die nu leven en of zij dus denken bij Ajax meer kans te hebben om Europese prijzen.
De talenten worden beter en beter, doen ervaring op in Europa, winnen misschien de UEFA Cup, en Scheringa wil er een paar toppers bij halen. Tot nu toe heeft die man steeds z'n grote mond waargemaakt dus ik zou er niet van opkijken.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
De top van Az is bijna bereikt denk ik.
Met geld komen ze wel hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
AZ heeft gewoon geen aantrekkingskracht aan spelers uit het Buitenland. Kijk maar naar wat AZ nu doet ze kopen alleen jonge talenten van andere clubs in Nederland gewoon omdat de buitenlandse spelers AZ niet kennen.
En jij dacht dat dat zo bleef als ze straks een Europese prijs pakken en landskampioen worden?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
AZ heeft gewoon geen aantrekkingskracht aan spelers uit het Buitenland. Kijk maar naar wat AZ nu doet ze kopen alleen jonge talenten van andere clubs in Nederland gewoon omdat de buitenlandse spelers AZ niet kennen.
Welke toppers?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:39 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De talenten worden beter en beter, doen ervaring op in Europa, winnen misschien de UEFA Cup, en Scheringa wil er een paar toppers bij halen. Tot nu toe heeft die man steeds z'n grote mond waargemaakt dus ik zou er niet van opkijken.
AZ pakt dit jaar geen prijs, en volgend jaar precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:40 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En jij dacht dat dat zo bleef als ze straks een Europese prijs pakken en landskampioen worden?
Een luque waar psv en ajax misschien achter aan zeten wel denk ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:41 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Welke toppers?
Henry? C.Ronaldo? Ronaldinho? Die zitten toch niet op AZ te wachten..
Luque is nooit in beeld geweest bij Ajax. En dan nog Luque is geen speler die AZ naar een hoger niveau tilt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een luque waar psv en ajax misschien achter aan zeten wel denk ik.
Toppers voor Nederlandse begrippen natuurlijk. Straks kiest een Stam, Davids of Cocu niet meer voor PSV of Ajax.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:41 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Welke toppers?
Henry? C.Ronaldo? Ronaldinho? Die zitten toch niet op AZ te wachten..
Dan moeten ze die prijsen wel eerst gaan pakken..quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:40 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En jij dacht dat dat zo bleef als ze straks een Europese prijs pakken en landskampioen worden?
Gelukkig heeft die aantrekkingskracht van Ajax jullie afgelopen 12 jaar dus wel veel goeds gedaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik geef ze meer kans dan Ajax anders.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
AZ pakt dit jaar geen prijs, en volgend jaar precies hetzelfde.
Dat denk ik wel hoorl. En AZ kan dit jaar echt wel de KNVB beker winnen.. Waarom niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
Luque is nooit in beeld geweest bij Ajax. En dan nog Luque is geen speler die AZ naar een hoger niveau tilt.
Dat hangt er van af wie de wedstrijd fluit..quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat denk ik wel hoorl. En AZ kan dit jaar echt wel de KNVB beker winnen.. Waarom niet.
Omdat Ajax een makkelijker programma heeft als AZ in de competitie, een simpelere tegenstander heeft in de bekerquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:43 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik geef ze meer kans dan Ajax anders.
Ik denk dat jij te snel denkt. Ik denk ook dat az voorlopig wel bij Ajax en psv kan bijbenen, maar er moet wel heel wat gebeuren om spelers als Stam, Davids en Cocu naar alkmaar te zien vertrekken hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:43 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Toppers voor Nederlandse begrippen natuurlijk. Straks kiest een Stam, Davids of Cocu niet meer voor PSV of Ajax.
Ik heb wel respect voor wat ze doen, net als voor twente.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel humor dat heel Nederland respect voor AZ heeft, behalve in AmsterdamIk vraag me dan af of ze er daar echt zo overtuigd zijn (hun goed recht natuurlijk) of dat ze stiekem ook wel beter weten.
Ajax is altijd de beste.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel humor dat heel Nederland respect voor AZ heeft, behalve in AmsterdamIk vraag me dan af of ze er daar echt zo overtuigd zijn (hun goed recht natuurlijk) of dat ze stiekem ook wel beter weten.
Ik vind AZ wel een leuke club dat goed voetbalt.Ik denk dat ze in Alkmaar meer bezig zijn met ons dan wij met AZquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:48 schreef Malibu-06 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
3 jaar geleden moest er ook heel wat gebeuren om AZ keer op keer ver te laten komen in het UEFA Cup tournooi, van Gaal als coach te contracteren, Feyenoord sportief en financieel voorbij te streven, en mee te laten doen om de titel...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij te snel denkt. Ik denk ook dat az voorlopig wel bij Ajax en psv kan bijbenen, maar er moet wel heel wat gebeuren om spelers als Stam, Davids en Cocu naar alkmaar te zien vertrekken hoor.
Zoveel hoeft daar niet voor te gebeuren..quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
3 jaar geleden moest er ook heel wat gebeuren om AZ keer op keer ver te laten komen in het UEFA Cup tournooi, van Gaal als coach te contracteren, Feyenoord sportief en financieel voorbij te streven, en mee te laten doen om de titel...
Je ziet hoe snel het kan gaan
AZ is ook gewoon een hype. Als het over enkele jaren niet werkt dan ziet Scheringa het ook niet meer zitten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:48 schreef Malibu-06 het volgende:
In 1999 nog een titel en in 2002 een UEFA Cup. Idd een makkie om zo'n club voorbij te streven...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:50 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zoveel hoeft daar niet voor te gebeuren..
ALS ALS ALS. Als de overname-plannen van Feyenoord (waar nu zelfs een stuk over op feyenoord.nl staat) dan zijn wij de rijkste club van Nederland.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
AZ is ook gewoon een hype. Als het over enkele jaren niet werkt dan ziet Scheringa het ook niet meer zitten.
Daarmee ontkracht je eigenlijk wel een klein beetje dat AZ zo super goed gaat worden na een titel of een uefacup, ik bedoel zie feyenoord nu..quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In 1999 nog een titel en in 2002 een UEFA Cup. Idd een makkie om zo'n club voorbij te streven...
We zullen wel zien wat er bij Chelsea gebeurt, want zo gaat het met alle mensen die zomaar ineens geld in ee nclub gaan pompenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
ALS ALS ALS. Voorlopig is het nog niet zo, en Scheringa's plan is juist om AZ rustig naar de prijzen te werken dus zo snel zal ie niet weg zijn.
Bij Feyenoord werd wanbeleid gevoerd in de jaren daarna, bij AZ zitten professionele mensen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:55 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Daarmee ontkracht je eigenlijk wel een klein beetje dat AZ zo super goed gaat worden na een titel of een uefacup, ik bedoel zie feyenoord nu..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |