Je avaquote:Op donderdag 5 april 2007 18:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Grappig. Want dat bericht op Ajax Netwerk bleek nep te zijn. Zou VI er weer eens zijn ingetuind?
Helemaal mee eens. Vermaelen wordt nog belangrijk genoeg omdat Heitinga de komende wedstrijden gewoon geen geel moet krijgen. Maar dat laatste roep ik hier zo'n beetje iedere dag wel een keer.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom niet Gregory v/d Wiel en Johnny Heitinga centraal? Stel dat je Thomas Vermaelen laat forceren, ben je hem straks de rest van het seizoen (beker, wellicht ook play-offs) kwijt.
En terecht, kut snorquote:Cruijff weigert 1947 krabbels te zetten
Geschreven door Robert Smid op donderdag, 5 april om 19:10
De presentatie van het nieuwe boek over Johan Cruijff, die vandaag zou plaatsvinden in het Olympisch Stadion in Amsterdam, is op het laatste moment afgelast. Reden zou een ruzie zijn tussen auteurs Johan Derksen en Matty Verkamman en het management van Cruijff.
Het leek Verkamman en Derksen wel een aardig idee om op alle 1947 luxe edities van het nieuwe boek een handtekening te zetten. Dat is het jaartal waarop de beste voetballer van Nederland aller tijden werd geboren.
De ex-nummer 14 kon het idee niet waarderen en liet dit dan ook blijken via het management. Uit protest liet hij daarom maar één handtekening inleveren bij de twee auteurs. De reden: het zou volgens de ex-speler van onder andere Ajax, FC Barcelona en Feyenoord minstens 36 uur duren voordat alle edities voorzien konden worden van een krabbel.
Kijk eens hierboven. Daar gaat het al over dit onderwerp.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:08 schreef jorienvdherik het volgende:
de voorzitter van az heeft gezegd. dat spelers van ajax en psv hem bellen. of ze bij hem mogen spelen. Dit stond vandaag in de krant... welke krant weten jullie dat ?
Ja zodat die snor het lekker aan z'n vriendjes kan gevenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:37 schreef toma het volgende:
[..]
En terecht, kut snor
Laat m dan 14 krabbels zetten.
gaat over cruijf..quote:Op donderdag 5 april 2007 21:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kijk eens hierboven. Daar gaat het al over dit onderwerp.
Je kunt pas over 30 jaar bekijken of AZ beter isquote:Op donderdag 5 april 2007 22:35 schreef VoreG het volgende:
Schattig dat spandoekje bij AZ
"AZ 10% beter als Ajax"
Dus dat was wat ik zag staan over Ajax in een flitsquote:Op donderdag 5 april 2007 22:35 schreef VoreG het volgende:
"AZ 10% beter als Ajax"
Maak daar maar 50 van.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je kunt pas over 30 jaar bekijken of AZ beter is.
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:35 schreef VoreG het volgende:
"AZ 10% beter als Ajax"
Nee maar dat ze er zo schaamteloos voor uitkomen verrast me enigszins.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je had enig niveau verwacht in alkmaar?
Qua landskampioenschappen en Europese prijzen kan AZ binnen 30 jaar Ajax overtreffenquote:
Rot op man dat is echt niet waarquote:Op donderdag 5 april 2007 22:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Qua landskampioenschappen en Europese prijzen kan AZ binnen 30 jaar Ajax overtreffen.
Ik zeg dat het kan, niet dat het gaat gebeurenquote:
Dan moeten ze alle landskampioenschappen winnen, en eens in de 5 jaar een CL. Zie ik niet gebeurenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zeg dat het kan, niet dat het gaat gebeuren.
Precies, daarom ook mijn opmerking dat je alleen pas na minimaal 30 jaar kunt vergelijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moeten ze alle landskampioenschappen winnen, en eens in de 5 jaar een CL. Zie ik niet gebeuren
Je kan nu ook al vergelijken, alleen komt AZ er dan slecht vanaf.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Precies, daarom ook mijn opmerking dat je alleen pas na minimaal 30 jaar kunt vergelijken.
Nu wel vroeger nietquote:Op donderdag 5 april 2007 23:08 schreef koningdavid het volgende:
Europese status krijg je niet per se door historie. Een club als Barcelona en Arsenal hebben toch een stuk legere Europese prijzenkast dan Ajax, maar staan wel hoger in aanzien in Europa.
leuk in de clubkleuren van Bremen.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Ze maken in ieder geval wel indruk in Europa met hun sfeer
[afbeelding]
Als hij dat leuk vindt moet hij dat vooral doen. Zijn feestje.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:27 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat niet, maar die man geniet als ze zich bij Ajax (in het algemeen) druk gaan maken over AZ.
Aldus de man die helemaal vatos loco wordt als iets negatiefs wordt gezegd over 010quote:Op donderdag 5 april 2007 23:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Haha die frustratie hier richting AZ en Scheringa
Nee daar is hij te dom voorquote:Op donderdag 5 april 2007 23:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Hebben jullie nou niet door dat Scheringa hier juist op uit is?
Die man provoceert gewoon graag, en hoe meer ze zich bij Ajax, PSV en Feyenoord er op reageren hoe meer topclub AZ wordt. Hij probeert volgens mij een bepaalde sfeer tussen Ajax en AZ te kweken.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als hij dat leuk vindt moet hij dat vooral doen. Zijn feestje.
Ik vind AZ een leuke club, heeft leuke spelers en een leuk team en trainer, alleen ik vind de uitgesproken ambitie van Scheringa af en toe tot walgelijke hoogten reiken. Bijvoorbeeld zeggen dat Van Geel bij zijn vertrek gebruik maakte van inside-info door Perez en Lindenbergh te halen (kreeg Van Geel ook nog een stadionverbod voor!), terwijl precies hetzelfde werd gedaan toen Adriaanse met Van Geel naar AZ kwam. Maar dan kan het allemaal wel.
Dat probeert ie al jaren, smerige hond dat het is. Ik hoop nu dat Ajax echt een keer reageert en az en vooral scheringa goed in zijn hemd zet!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die man provoceert gewoon graag, en hoe meer ze zich bij Ajax, PSV en Feyenoord er op reageren hoe meer topclub AZ wordt. Hij probeert volgens mij een bepaalde sfeer tussen Ajax en AZ te kweken.
Ben juist meestal zelf de negatieveling.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Aldus de man die helemaal vatos loco wordt als iets negatiefs wordt gezegd over 010![]()
Aldus de man met waarschijnlijk niet meer dan 1000 euro op z'n bankrekening over de man met een gigantisch imperium aan banken etc. en honderden miljoenen euro's op z'n bankrekening.quote:Nee daar is hij te dom voor![]()
Ik denk dat Ajax wel mag gaan vrezen zo onderhand. Sportief gezien zie je AZ maar groeien en groeien, terwijl Ajax steeds een beetje op hetzelfde niveau blijft hangen.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:36 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat probeert ie al jaren, smerige hond dat het is. Ik hoop nu dat Ajax echt een keer reageert en az en vooral scheringa goed in zijn hemd zet!
Jij denkt dat az tot aan de hemel door kan blijven groeien? Natuurlijk niet. Hij lijdt al jaren verlies met de club en investeert zelf veel eigen vermogen.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax wel mag gaan vrezen zo onderhand. Sportief gezien zie je AZ maar groeien en groeien, terwijl Ajax steeds een beetje op hetzelfde niveau blijft hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |