abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46579047

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_46579065
Die foto
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46579086
Kunnen we verdomme een plekje voor Perez invullen in het elftal? Wat een klasbak.

En Wesley was weergaloos.
pi_46579087
Wat een actie van 410 zeg
pi_46579104
Babel
pi_46579123
Sneijder deelt even een tikje uit aan Roger
pi_46579124
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:09 schreef Roi het volgende:
Wat een actie van 410 zeg
Respect voor 410, tot de 30e minuut waar ze vanwege die actie niet zongen, was de sfeer top toen ze weer begonnen .
pi_46579132
Kunnen we Ogararu niet in de koffer van Mauro stoppen, zo groot is hij toch niet.
Roger mag dan de koffer dragen. Iedereen een voldoende, Stam, Sneijder, Babel en Perez een goed, George en Roger een onvoldoende.
pi_46579148
Het is inderdaad zuur voor Perez dat hij zo vaak buiten de basis staat, die moet echt meer minuten maken. Maar ja, niet echt voor de vleugel (leo en de Mul specifiekere spelers) en achter de spits Sneijder voor zich.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_46579152
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:09 schreef Mr.Mills het volgende:
Kunnen we verdomme een plekje voor Perez invullen in het elftal? Wat een klasbak.

En Wesley was weergaloos.
Daar vat je dus het 'probleem' samen.

Wesley en Perez zijn allebei klasse. Babel en Huntelaar ook. Leo en De Mul zie ik ook allebei graag in de basis. Voor wie moet Perez dan spelen?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_46579156
George is stoer
pi_46579166
hoeveel is het geworden tussen ajax en tegenstander?>
pi_46579182
Maccabi Haifa is wel door trouwens

Waarom stond het F-side doek ondersteboven trouwens? Vorige week bij Excelsior ook al bij 410.
pi_46579187
Ogararu niet goed? Ik heb alleen de tweede helft kunnen zien, maar daar vond ik hem minimaal voldoende in
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_46579195
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:10 schreef De_Ananas het volgende:
George is stoer
Ik vond hem waardeloos, je mocht hopen dat de bal aankwam als hij de bal aanraakte. Ik zat mezelf echt op te vreten door die gozer.
pi_46579204
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:10 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Daar vat je dus het 'probleem' samen.

Wesley en Perez zijn allebei klasse. Babel en Huntelaar ook. Leo en De Mul zie ik ook allebei graag in de basis. Voor wie moet Perez dan spelen?
Perez op het middenveld
Henkie zoekt maar een manier, zo'n speler mag niet op de bank zitten .
pi_46579222
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:11 schreef Roi het volgende:
Maccabi Haifa is wel door trouwens
Joden!
pi_46579227
Ja laten we Ogararu afbranden omdat hij 4 foute passes heeft gegeven en Gabri niet voor zich had, wat enorm veel scheelt verdedigend gezien (stond in de 1e helft vaak tegen twee man)
pi_46579302
Wat een wedstrijd.

steeds zie ik die bal van Sneijder en Perez weer.

Babel heerste vandaag wel zeg, jezus
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_46579310
Wat mij betreft hebben we vanavond wel onze beste voorhoede gezien:

Babel - Huntelaar - Leo/De Mul/Perez

pi_46579361
Toch ben ik niet kapot van Babel .
pi_46579374
Ik vond George nog niet zo slecht, redelijk veel dreiging vanuit, vooral vergeleken met Roger.
Jammer dat Ajax niet altijd zo jagend kan spelen als in de 2e helft, dat levert leuke wedstrijden op.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_46579468
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:16 schreef Mr.Mills het volgende:
Toch ben ik niet kapot van Babel .
Als linkerspits is ie vaak toch wel goed, als centrum spits in het ajax systeem is ie niet goed genoeg
pi_46579569
Als Babel aan een actie begint hou ik altijd mijn hart vast. Maar door zijn kracht en snelheid weet hij zich er vaak toch langs te wurmen. Hij heeft niet de allerbeste techniek maar hij is gewoon enorm moeilijk af te stoppen, een plaag voor elke tegenstander.
  donderdag 22 februari 2007 @ 23:28:37 #25
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_46579853
Wesley.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties