quote:Interim-directeur Peter Vogelzang van Feyenoord heeft maandag bevestigd dat de club een akkoord heeft bereikt met Ajax over de overgang van Kenneth Perez naar De Kuip.
De Deense spelmaker wil echter liever naar PSV. Ajax wenst Perez echter niet aan een naaste concurrent te verkopen. In Amsterdam wordt Feyenoord niet meer als zodanig gezien.
"Het is graag of niet. Als de deal met PSV afketst, heeft Perez heel wat uit te leggen aan Feyenoord om hier nog onder contract te komen", sprak de nieuwe trainer van Feyenoord Bert Van Marwijk.
jazeker, RTVNHquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:31 schreef S-Two het volgende:
Heb je ook een bron Houniet?
inderdaad, er is elk seizoen wel watquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:33 schreef Pritt het volgende:
Ik vind de gang van zaken rond Perez toch geen schoonheidsprijs verdienen helaas.
Ajax doet niets verkeerd. Ze willen gewoon niet aan psv verkopen, wat me logisch lijkt. Perez heeft een contract en in principe moet ie zich daar gewoon aan houden. Bovendien komt psv ook nog eens met een achterlijk laag bod. Laat 'm dan maar lekker op de bank zitten, die paar centen daar zou ik de tegenstander ook niet sterker voor maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
inderdaad, er is elk seizoen wel wat
Wees maar niet bang hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:56 schreef twi het volgende:
Tsja, je kan wel blijven zeggen dat Feyenoord geen concurrent is, maar stel dat de geruchten kloppen en ze krijgen er Perez, Hofland, wellicht Van Bronckhorst en heel misschien Makaay bij dan verandert er in een klap een hele hoop daar.
nee precies Ajax doet niets verkeerd. misschien beredeneer ik het wat verkeerd. ik bedoel meer dat er elk seizoen wel wat gebeurd met een van onze spelers. logisch dat Ajax Perez niet laat vertrekken naar psv.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ajax doet niets verkeerd. Ze willen gewoon niet aan psv verkopen, wat me logisch lijkt. Perez heeft een contract en in principe moet ie zich daar gewoon aan houden. Bovendien komt psv ook nog eens met een achterlijk laag bod. Laat 'm dan maar lekker op de bank zitten, die paar centen daar zou ik de tegenstander ook niet sterker voor maken.
Hij mag naar fnoord, en als ie dat niet wilt dan houdt het op.
Als Klose komt is ie gewoon weg, die wil gewoon elke week spelen op zn leeftijd. Hangt alleen van Gio af of ie naar ons komt. Dus laat barca die Abidal maar snel presenterenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef Houniet het volgende:
Makaay blijft gewoon bij Bayern hoorde ik.. zijn broer was vd week bij 538 op de radio en die vertelde dat. als ik dat moet geloven van zijn broer.
Dat hadden ze meteen moeten zeggen, in plaats van eerst de speler te laten onderhandelen met de club. Nu heb je heibel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ajax doet niets verkeerd. Ze willen gewoon niet aan psv verkopen, wat me logisch lijkt.
Ik snap dus echt niet wat daar zo raar aan is...quote:
De speler mag formeel gezien niet eens onderhandelen wanneer de clubs er niet uit zijn en/of toestemming geven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:07 schreef Sloggi het volgende:
Dat hadden ze meteen moeten zeggen, in plaats van eerst de speler te laten onderhandelen met de club. Nu heb je heibel.
Er wordt aan Huijsegems getrokken, en wellicht is Van Marwijk niet zo blind als Ten Cate en ziet hij er wel een goede verbindingsspeler in tussen middenveld en aanval.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:10 schreef EnactedChaos het volgende:
Daarbij komt ook nog eens dat ie op een positie speelt waar we niet echt dringend iemand nodig hebben, zeker niet als de geruchten waar blijken te zijn![]()
Maar succes met je![]()
Ergo: Ajax heeft het niet handig aangepakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:11 schreef twi het volgende:
[..]
De speler mag formeel gezien niet eens onderhandelen wanneer de clubs er niet uit zijn en/of toestemming geven.
Ik zeg ook niet dat het geen goede voetballer is, integendeel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:11 schreef twi het volgende:
Er wordt aan Huijsegems getrokken, en wellicht is Van Marwijk niet zo blind als Ten Cate en ziet hij er wel een goede verbindingsspeler in tussen middenveld en aanval.
Keep on dreaming.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:22 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Makaay, Gio, Hofland en Koevermans
Doe ik ook, waarom denk dat dat die smiley erachter staat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:25 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Keep on dreaming.
Misschien 1 uit het rijtje, maar echt niet alle 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |