Gelukkig snap je hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:47 schreef Cart_man het volgende:
Ja, jullie worden kampioen. We weten het wel.
Die is praktisch al van Everton, tenzij hij niet door de keuring heen komt en dan hoef ik em ook niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:08 schreef Radegast het volgende:
Nog een centrumspits? Nee, doe mij maar Van der Meyde.
quote:Marca: Celta huurt De Ridder met optie tot koop
Volgens de Spaanse krant Marca is Celta de Vigo rondgekomen met Ajax en Daniel de Ridder over de huur van de rechtsbuiten voor een seizoen. Daarbij zou de Spaanse club een optie tot koop hebben bedongen. Beide clubs hebben het bericht nog niet bevestigd.
Half Zwitserland komt op die wedstrijd af, zijn een beetje de troetelbeertjes zeg maar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:20 schreef Lennox het volgende:
Zit net voor de gein even op FC Thun te zoeken. Die gasten hebben een gemiddeld toeschouwer aantal van 52/5300 en die gaan in een stadion met 32000 plaatsen ballen..
Als ik het goed begrijp is Thun het AZ van Zwitserland voor types als Asskicker?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Half Zwitserland komt op die wedstrijd af, zijn een beetje de troetelbeertjes zeg maar.
Dat is wel eng, een heel stadion vol met Asskickertjes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is Thun het AZ van Zwitserland voor types als Asskicker?
Ach er zijn ook zoveel dingen die jij doet die niet mogen....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef Cart_man het volgende:
Morgen even een brief naar mijn provider mailen. Ze mogen mijn gegevens niet doorsturen, alleen als ik ergens van verdacht wordt...
Gaat niet via provider denk ik, ze zien gewoon welke telefoonnummers er allemaal bij De Kuip waren door een driehoeksbeplaing met GSM-masten (ik kijk teveel 24). Denk dat je weinig kan doenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef Cart_man het volgende:
Hahahaha, de snavels die op 17 april rondom de Kuip waren hebben ook allemaal een SMS-je gehad.![]()
Morgen even een brief naar mijn provider mailen. Ze mogen mijn gegevens niet doorsturen, alleen als ik ergens van verdacht wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |