Gelukkig snap je hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:47 schreef Cart_man het volgende:
Ja, jullie worden kampioen. We weten het wel.
Die is praktisch al van Everton, tenzij hij niet door de keuring heen komt en dan hoef ik em ook niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:08 schreef Radegast het volgende:
Nog een centrumspits? Nee, doe mij maar Van der Meyde.
quote:Marca: Celta huurt De Ridder met optie tot koop
Volgens de Spaanse krant Marca is Celta de Vigo rondgekomen met Ajax en Daniel de Ridder over de huur van de rechtsbuiten voor een seizoen. Daarbij zou de Spaanse club een optie tot koop hebben bedongen. Beide clubs hebben het bericht nog niet bevestigd.
Half Zwitserland komt op die wedstrijd af, zijn een beetje de troetelbeertjes zeg maar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:20 schreef Lennox het volgende:
Zit net voor de gein even op FC Thun te zoeken. Die gasten hebben een gemiddeld toeschouwer aantal van 52/5300 en die gaan in een stadion met 32000 plaatsen ballen..
Als ik het goed begrijp is Thun het AZ van Zwitserland voor types als Asskicker?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Half Zwitserland komt op die wedstrijd af, zijn een beetje de troetelbeertjes zeg maar.
Dat is wel eng, een heel stadion vol met Asskickertjes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is Thun het AZ van Zwitserland voor types als Asskicker?
Ach er zijn ook zoveel dingen die jij doet die niet mogen....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef Cart_man het volgende:
Morgen even een brief naar mijn provider mailen. Ze mogen mijn gegevens niet doorsturen, alleen als ik ergens van verdacht wordt...
Gaat niet via provider denk ik, ze zien gewoon welke telefoonnummers er allemaal bij De Kuip waren door een driehoeksbeplaing met GSM-masten (ik kijk teveel 24). Denk dat je weinig kan doenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef Cart_man het volgende:
Hahahaha, de snavels die op 17 april rondom de Kuip waren hebben ook allemaal een SMS-je gehad.![]()
Morgen even een brief naar mijn provider mailen. Ze mogen mijn gegevens niet doorsturen, alleen als ik ergens van verdacht wordt...
Ja, en Wouters en Vink en er zijn er zoveel die al besmet zijn dat ik er eigenlijk niet meer van op kijk. Liever dat Reiziger er gaat spelen dan Trabelsi of Heitinga, zeg ik dan maar...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:27 schreef StarGazer het volgende:
Een speler uit het gouden Ajax van 1995, te bewonderen in het psv shirt. bah. Kan me niet schelen dat ie op z'n retour is of dat ie negen jaar al weg is uit Amsterdam. Vond het al erg om Wim Jonk destijds in psv shirt te zien.
"Ja, ik zag de stenen op me afkomen."quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:15 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb ook zo'n SMSje gehad, knetter. Ik zat daar opgesloten in dat buffervak en dan vragen of ik wat heb gezien![]()
Zelfde gevoel hierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:27 schreef StarGazer het volgende:
Een speler uit het gouden Ajax van 1995, te bewonderen in het psv shirt. bah. Kan me niet schelen dat ie op z'n retour is of dat ie negen jaar al weg is uit Amsterdam. Vond het al erg om Wim Jonk destijds in psv shirt te zien.
Nou eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
En Vlaar gaat als echte Ajacied vast niet naar psv, volgend jaar gewoon naar Ajax.
Zou me niet kunnen bedenken welke eigenlijk. Ben het braafste jongetje van de klas.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach er zijn ook zoveel dingen die jij doet die niet mogen....
Ik denk dat we dan weer te horen krijgen dat Marco alleen maar Ajacieden selecteerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:01 schreef Kaap het volgende:
Vermeer langer bij ajax. Als Feyenoordfan moet ik toch zeggen dat Vermeer een topper is. Ik zie in hem de nieuwe keeper van Oranje en mag wat mij betreft asap opgeroepen worden door Marco.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:28 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ook al heb ik even weinig geld, toch vandaag of morgen even halen, wordt nl. een legendarisch CL-toernooi dit seizoen. Daar moet je gewoon bij zijn...
Idd, uitschakeling in de eerste ronde is 'legendarisch' te noemen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:28 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ook al heb ik even weinig geld, toch vandaag of morgen even halen, wordt nl. een legendarisch CL-toernooi dit seizoen. Daar moet je gewoon bij zijn...
Daar is toch geen sprake vanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:07 schreef Tobbes het volgende:
Waarom van der Meyde halen als je Rosales hebt?
Hij kan wel op links (maar was ook niet altijd geweldig). Verder heeft Blind toch aangegeven dat er geen aankopen meer kwamen?quote:
Is hij niet al vertrokken naar Everton?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:03 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hij kan wel op links (maar was ook niet altijd geweldig). Verder heeft Blind toch aangegeven dat er geen aankopen meer kwamen?
Staat op losse schroeven vanwegen een liesblessurequote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Is hij niet al vertrokken naar Everton?
hoeveel prima voorzetten heeft rosales al gegeven dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:07 schreef Tobbes het volgende:
Waarom van der Meyde halen als je Rosales hebt? De man heeft een geweldige actie, een goed inzicht en een prima voorzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |