Gelukkig snap je hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:47 schreef Cart_man het volgende:
Ja, jullie worden kampioen. We weten het wel.
Die is praktisch al van Everton, tenzij hij niet door de keuring heen komt en dan hoef ik em ook niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:08 schreef Radegast het volgende:
Nog een centrumspits? Nee, doe mij maar Van der Meyde.
quote:Marca: Celta huurt De Ridder met optie tot koop
Volgens de Spaanse krant Marca is Celta de Vigo rondgekomen met Ajax en Daniel de Ridder over de huur van de rechtsbuiten voor een seizoen. Daarbij zou de Spaanse club een optie tot koop hebben bedongen. Beide clubs hebben het bericht nog niet bevestigd.
Half Zwitserland komt op die wedstrijd af, zijn een beetje de troetelbeertjes zeg maar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:20 schreef Lennox het volgende:
Zit net voor de gein even op FC Thun te zoeken. Die gasten hebben een gemiddeld toeschouwer aantal van 52/5300 en die gaan in een stadion met 32000 plaatsen ballen..
Als ik het goed begrijp is Thun het AZ van Zwitserland voor types als Asskicker?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Half Zwitserland komt op die wedstrijd af, zijn een beetje de troetelbeertjes zeg maar.
Dat is wel eng, een heel stadion vol met Asskickertjes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is Thun het AZ van Zwitserland voor types als Asskicker?
Ach er zijn ook zoveel dingen die jij doet die niet mogen....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef Cart_man het volgende:
Morgen even een brief naar mijn provider mailen. Ze mogen mijn gegevens niet doorsturen, alleen als ik ergens van verdacht wordt...
Gaat niet via provider denk ik, ze zien gewoon welke telefoonnummers er allemaal bij De Kuip waren door een driehoeksbeplaing met GSM-masten (ik kijk teveel 24). Denk dat je weinig kan doenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef Cart_man het volgende:
Hahahaha, de snavels die op 17 april rondom de Kuip waren hebben ook allemaal een SMS-je gehad.![]()
Morgen even een brief naar mijn provider mailen. Ze mogen mijn gegevens niet doorsturen, alleen als ik ergens van verdacht wordt...
Ja, en Wouters en Vink en er zijn er zoveel die al besmet zijn dat ik er eigenlijk niet meer van op kijk. Liever dat Reiziger er gaat spelen dan Trabelsi of Heitinga, zeg ik dan maar...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:27 schreef StarGazer het volgende:
Een speler uit het gouden Ajax van 1995, te bewonderen in het psv shirt. bah. Kan me niet schelen dat ie op z'n retour is of dat ie negen jaar al weg is uit Amsterdam. Vond het al erg om Wim Jonk destijds in psv shirt te zien.
"Ja, ik zag de stenen op me afkomen."quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:15 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb ook zo'n SMSje gehad, knetter. Ik zat daar opgesloten in dat buffervak en dan vragen of ik wat heb gezien![]()
Zelfde gevoel hierquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:27 schreef StarGazer het volgende:
Een speler uit het gouden Ajax van 1995, te bewonderen in het psv shirt. bah. Kan me niet schelen dat ie op z'n retour is of dat ie negen jaar al weg is uit Amsterdam. Vond het al erg om Wim Jonk destijds in psv shirt te zien.
Nou eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
En Vlaar gaat als echte Ajacied vast niet naar psv, volgend jaar gewoon naar Ajax.
Zou me niet kunnen bedenken welke eigenlijk. Ben het braafste jongetje van de klas.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach er zijn ook zoveel dingen die jij doet die niet mogen....
Ik denk dat we dan weer te horen krijgen dat Marco alleen maar Ajacieden selecteerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:01 schreef Kaap het volgende:
Vermeer langer bij ajax. Als Feyenoordfan moet ik toch zeggen dat Vermeer een topper is. Ik zie in hem de nieuwe keeper van Oranje en mag wat mij betreft asap opgeroepen worden door Marco.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:28 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ook al heb ik even weinig geld, toch vandaag of morgen even halen, wordt nl. een legendarisch CL-toernooi dit seizoen. Daar moet je gewoon bij zijn...
Idd, uitschakeling in de eerste ronde is 'legendarisch' te noemen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:28 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ook al heb ik even weinig geld, toch vandaag of morgen even halen, wordt nl. een legendarisch CL-toernooi dit seizoen. Daar moet je gewoon bij zijn...
Daar is toch geen sprake vanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:07 schreef Tobbes het volgende:
Waarom van der Meyde halen als je Rosales hebt?
Hij kan wel op links (maar was ook niet altijd geweldig). Verder heeft Blind toch aangegeven dat er geen aankopen meer kwamen?quote:
Is hij niet al vertrokken naar Everton?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:03 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hij kan wel op links (maar was ook niet altijd geweldig). Verder heeft Blind toch aangegeven dat er geen aankopen meer kwamen?
Staat op losse schroeven vanwegen een liesblessurequote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Is hij niet al vertrokken naar Everton?
hoeveel prima voorzetten heeft rosales al gegeven dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:07 schreef Tobbes het volgende:
Waarom van der Meyde halen als je Rosales hebt? De man heeft een geweldige actie, een goed inzicht en een prima voorzet.
Hij heeft een periode gehad (rondom de 1-1 tegen Feyenoord thuis) waarin hij volgens mij 5 wedstrijden achter elkaar scoorde en gewoon goed aan het voetballen was. Maar goed, je kunt die jongen moeilijk beoordelen op afgelopen seizoen, omdat dat voor hem ontzettend zwaar is geweest, met de Copa America en de OS in de zomer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb vorig seizoen Rosales vrij weinig goeds zien doen hoor..
Verhuur dus. Misschien kan hij daar groeien en dan bij Ajax aan de slag, maar dat zal hij vast niet willenquote:Daniël de Ridder speelt komend seizoen voor Celta de Vigo. Volgens Marca zijn Ajax en de Galicische club akkoord over een huurovereenkomst voor één seizoen met een optie tot koop.
Zowel Ajax als Celta heeft de overeenkomst nog niet bevestigd. Ajax' technisch directeur Martin van Geel had eerder al laten weten dat: 'Celta de enige club is waarmee we in gesprek zijn.'
Bij Ajax hoeft De Ridder dit seizoen niet op veel speeltijd te rekenen. De 21-jarige Amsterdammer staat nog tot medio 2007 onder contract. Celta promoveerde afgelopen seizoen naar de Primera División.
Optie tot koop hè. Dus als hij goed speelt in Vigo zien we hem niet meer terug.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Verhuur dus. Misschien kan hij daar groeien en dan bij Ajax aan de slag, maar dat zal hij vast niet willen
Maar hij had wel het inzicht waarmee hij een spits vrij voor de goal kan zetten. Pienaar kijkt alleen maar naar Nigel en Trabelsi en Sneijder ziet alleen maar de kruising.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoeveel prima voorzetten heeft rosales al gegeven dan?
![]()
en met raffie erbij speelden we ook kut.
Dat is waar, hopen dat die koopsom een beetje iets voorsteltquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Optie tot koop hè. Dus als hij goed speelt in Vigo zien we hem niet meer terug.
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:34 schreef TimmyAsd het volgende:
Zullen we het weer over AJAX hebben dames?
Ik heb het schema niet bij de handquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:42 schreef Tobbes het volgende:
Niemand. Toch?
Ik noem 25 miljoen niet niks.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:55 schreef Tobbes het volgende:
Trouwens; waarom is Owen niet naar Ajax gegaan?
Hij kost niks en met het salaris dat we aan Rosenberg en Harry moeten betalen hadden we Owen wel tevreden kunnen stellen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:55 schreef Tobbes het volgende:
Trouwens; waarom is Owen niet naar Ajax gegaan?
Hij kost niks en met het salaris dat we aan Rosenberg en Harry moeten betalen hadden we Owen wel tevreden kunnen stellen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:58 schreef Tobbes het volgende:
Ajax kan echt wel 25 miljoen ophoesten.
welnee, dat is de helft van de begroting!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:58 schreef Tobbes het volgende:
Ajax kan echt wel 25 miljoen ophoesten.
Ik twijfel of ik je serieus moet nemen. Maar ik geef je t voordeel van de twijjfel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:00 schreef Tobbes het volgende:
?
Gewoon wat corrupter gedrag vertoon, wat investeerders zoeken en geen spelers als Charisteas en JuanFran contracteren.
Die spoelen zijn gesponsort door Audi.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:05 schreef Tobbes het volgende:
Als Ajax het zich verwarmde stoelen en gescoute dure kut spelers kan permitteren; kunnen ze echt wel ergens 25 miljoen vandaan halen
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:05 schreef Tobbes het volgende:
Als Ajax het zich verwarmde stoelen en gescoute dure kut spelers kan permitteren; kunnen ze echt wel ergens 25 miljoen vandaan halen
weer een duidelijk bewijsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:05 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij is Tobbes al wat te vroeg aan het bier gegaan vandaag.
Dat vind ik altijd zo'n kut argument. Net alsof Portsmouth wereldverdedigers heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:07 schreef Kang-He het volgende:
Misschien wil Owen een grotere uitdaging dan weekelijks spelen tegen verdedigers als van den Berg en Swerts.
Natuurlijk kan dat wel. Alleen je moet het willen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Natuurlijk kan Ajax geen 25 miljoen ophoesten man! Wat een onzin.
Portsmouth niet maar andere clubs in Engeland natuurlijk wel! meer sterke verdedigingen in Engeland dan in Nederlandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n kut argument. Net alsof Portsmouth wereldverdedigers heeft.
Dat is nog licht gezegd, ik denk dat 3/4e van de Engelse clubs een betere verdediging heeft dan vrijwel alle NL teamsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Portsmouth niet maar andere clubs in Engeland natuurlijk wel! meer sterke verdedigingen in Engeland dan in Nederland![]()
![]()
Begin je weer met je mafia verhalen van ajax kan de onderwereld in om geld te halen maar ze willen niet...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:12 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel. Alleen je moet het willen.
Het zegt al genoeg dat jij Marktplaats.nl afstruint naar een SCC voor Ajax, liefst F-side...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:07 schreef Cart_man het volgende:
Jullie burgemeester, Cohen, heeft het wel weer gezien bij ajax: http://www.marktplaats.nl(...)Q%253D%253D%26df%3D1
jij bent vaker in dit topic dan welke ajax fan dan ookquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:07 schreef Cart_man het volgende:
Jullie burgemeester, Cohen, heeft het wel weer gezien bij ajax: http://www.marktplaats.nl(...)Q%253D%253D%26df%3D1
Idd kunnen we hem welkom heten als nieuw lid ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jij bent vaker in dit topic dan welke ajax fan dan ook
Laat hem eerst die SCC voor Vak129 regelen, dan kan-ie daarna lid worden op FOK!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Idd kunnen we hem welkom heten als nieuw lid ?
maar ben niet zo slim en laat hem te vroeg afgaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:37 schreef Cart_man het volgende:
Uhu, 'ik loop naar de arena met een bom in mijn hand'.
Pas maar op dan, kakkerlakken schijnen niet zo handig te zijn met bommen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:37 schreef Cart_man het volgende:
Uhu, 'ik loop naar de arena met een bom in mijn hand'.
wanneer ik voor de poortjes sta, goeie van je.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar ben niet zo slim en laat hem te vroeg afgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |