Hij heeft een periode gehad (rondom de 1-1 tegen Feyenoord thuis) waarin hij volgens mij 5 wedstrijden achter elkaar scoorde en gewoon goed aan het voetballen was. Maar goed, je kunt die jongen moeilijk beoordelen op afgelopen seizoen, omdat dat voor hem ontzettend zwaar is geweest, met de Copa America en de OS in de zomer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb vorig seizoen Rosales vrij weinig goeds zien doen hoor..
Verhuur dus. Misschien kan hij daar groeien en dan bij Ajax aan de slag, maar dat zal hij vast niet willenquote:Daniël de Ridder speelt komend seizoen voor Celta de Vigo. Volgens Marca zijn Ajax en de Galicische club akkoord over een huurovereenkomst voor één seizoen met een optie tot koop.
Zowel Ajax als Celta heeft de overeenkomst nog niet bevestigd. Ajax' technisch directeur Martin van Geel had eerder al laten weten dat: 'Celta de enige club is waarmee we in gesprek zijn.'
Bij Ajax hoeft De Ridder dit seizoen niet op veel speeltijd te rekenen. De 21-jarige Amsterdammer staat nog tot medio 2007 onder contract. Celta promoveerde afgelopen seizoen naar de Primera División.
Optie tot koop hè. Dus als hij goed speelt in Vigo zien we hem niet meer terug.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Verhuur dus. Misschien kan hij daar groeien en dan bij Ajax aan de slag, maar dat zal hij vast niet willen
Maar hij had wel het inzicht waarmee hij een spits vrij voor de goal kan zetten. Pienaar kijkt alleen maar naar Nigel en Trabelsi en Sneijder ziet alleen maar de kruising.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoeveel prima voorzetten heeft rosales al gegeven dan?
![]()
en met raffie erbij speelden we ook kut.
Dat is waar, hopen dat die koopsom een beetje iets voorsteltquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Optie tot koop hè. Dus als hij goed speelt in Vigo zien we hem niet meer terug.
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:34 schreef TimmyAsd het volgende:
Zullen we het weer over AJAX hebben dames?
Ik heb het schema niet bij de handquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:42 schreef Tobbes het volgende:
Niemand. Toch?
Ik noem 25 miljoen niet niks.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:55 schreef Tobbes het volgende:
Trouwens; waarom is Owen niet naar Ajax gegaan?
Hij kost niks en met het salaris dat we aan Rosenberg en Harry moeten betalen hadden we Owen wel tevreden kunnen stellen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:55 schreef Tobbes het volgende:
Trouwens; waarom is Owen niet naar Ajax gegaan?
Hij kost niks en met het salaris dat we aan Rosenberg en Harry moeten betalen hadden we Owen wel tevreden kunnen stellen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:58 schreef Tobbes het volgende:
Ajax kan echt wel 25 miljoen ophoesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |