Dat is waar, maar dan nog zal een nieuwe speler moeten wennen aan het niveau, de speelstijl, de specifieke manier van werken en de mentaliteit. Ajax is wat dat betreft naders dan andere ploegen en dat is natuurlijk ook de reden dat jeugdspelers bij Ajax zo renderen: ze zijn eraan gewend.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daarom zei ik net al, 4-3-3 is niet heilig meer.
Sorry ik mis het even.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan nog zal een nieuwe speler moeten wennen aan het niveau, de speelstijl, de specifieke manier van werken en de mentaliteit. Ajax is wat dat betreft naders dan andere ploegen en dat is natuurlijk ook de reden dat jeugdspelers bij Ajax zo renderen: ze zijn eraan gewend.
Van Geel doet nu goed (verkoop)werk, maar ik ben benieuwd hoe hij die vele miljoenen gaat omzetten in direct bruikbare spelers, zeker als straks ook Sneijder verkocht zou worden. Dan heb je héél veel geld maar mis je kwaliteit en een brede bank. Plus, andere clubs weten nu ook dat Ajax een shit load aan euros heeft.
Ik vind Nilsson trouwens wel een aanwinst voor Ajax en zou serieus eens een balletje opgooien bij Cristian Vieri als backup achter Huntelaar. Daar leert ie zo godsgruwelijk veel van. Kanu zou ik niet aan beginnen: die is te fit om niet te spelen en dan staat ie Huntelaar in de weg.
Ajax scoorde dit seizoen meer dan PSV.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sorry ik mis het even.
En waarom altijd dat je erachter![]()
Nilsson maakt niet eens het verschil bij Heerenveen wat wil hij in de champions league gaan doen voor ajax dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind Nilsson trouwens wel een aanwinst voor Ajax en zou serieus eens een balletje opgooien bij Cristian Vieri als backup achter Huntelaar. Daar leert ie zo godsgruwelijk veel van. Kanu zou ik niet aan beginnen: die is te fit om niet te spelen en dan staat ie Huntelaar in de weg.
Dit seizoen wel ja, 6 van de afgelopen 10 seizoen nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ajax scoorde dit seizoen meer dan PSV.
Ja, en over de afgelopen 8 seizoenen is PSV ook heer en meesterquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dit seizoen wel ja, 6 van de afgelopen 10 seizoen niet
En natuurlijk heeft ajax een andere wat aanvallendere stijl dan PSV, ze spelen vrijwel altijd 4-3-3.
PSV speelt over het algemeen 4-4-2
Altijd, dat weet PyTh ook wel.quote:
Ja wat wil je dan?quote:
Ja, als Ajax het over 15 was dan was ie ook onzinnig. We leven niet meer in 1999.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan?
Dat is toch waar het uiteindelijk om gaat of niet?
Psv leunt ook wel meer op de counter wat volgens mij ook kon doordat Alex elke aanval tegenhield...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dit seizoen wel ja, 6 van de afgelopen 10 seizoen niet
En natuurlijk heeft ajax een andere wat aanvallendere stijl dan PSV, ze spelen vrijwel altijd 4-3-3.
PSV speelt over het algemeen 4-4-2
Ja dat is het!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Psv leunt ook wel meer op de counter wat volgens mij ook kon doordat Alex elke aanval tegenhield...
Als Feyenoord zelfs zonder Europees voetbal grote namen kan halen dan moet het Ajax toch zeker lukken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:47 schreef PyTh het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd wat voor transfers we dan aan moeten denken.
Echt grote namen zie ik eigenlijk niet zo 1,2,3 naar ajax komen zonder de zekerheid van Champions League voetbal aankomend seizoen.
Vind alleen van Bronckhorst(feyenoord in hart en nieren) en Makaay grote namen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Feyenoord zelfs zonder Europees voetbal grote namen kan halen dan moet het Ajax toch zeker lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |