abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:19:32 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56295282
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:21:01 #2
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56295319
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat precies?

Jongens als Tim de Cler, Roy Makaay, Giovanni van Bronckhorst, Kevin Hofland en Denny Landzaat zullen aan het eind van de rit alleen maar geld gekost hebben, er zal opnieuw een elftal gekocht moeten worden.

Schiet je lekker veel mee op, één of twee seizoenen meedoen om de play-offs, maar de financiële problemen worden alleen maar groter voor Feyenoord. Het lijkt wel alsof het woord wanbeleid in Rotterdam-Zuid is bedacht!
wat niet klopte, ze waren niet duur, hooguit 5 mil bij elkaar.

en dan nog zeker geen wanbeleid ,want met deze selectie kan je gewoon CL halen en krijg je veel geld. dus meer geld om na 2/3 nieuwe generatie te kopen
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:21:06 #3
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56295320
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:23:35 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56295390
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:21 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

en dan nog zeker geen wanbeleid ,want met deze selectie kan je gewoon CL halen en krijg je veel geld. dus meer geld om na 2/3 nieuwe generatie te kopen
Het is echter geen garantie voor CL-voetbal, als het gemist wordt, zullen de problemen groot zijn. Qua aanschaf was het misschien niet verschrikkelijk duur, maar qua salaris wel en daarbij is er ook totaal geen restwaarde. En als ze stoppen, moeten er nieuwe jongens komen, veel nieuwe jongens op belangrijke plekken in het elftal, een dure grap. Maar goed, als de Feyenoord-supporters maar tevreden zijn, toch?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:24:01 #5
82589 S-Two
barba macacu
pi_56295404
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:14 schreef S-Two het volgende:
Echt, iedereen ook weer lekker afgeven op Feyenoord (en PSV). Laten we eerst maar eens naar ons zelf kijken en eens een keer wat wedstrijden achter elkaar gaan winnen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_56295429
quote:

[..]

Een reactie dan want dit is het Ajax-topic. Wat denk je dat die mannen verdienen? Tel dat er eens bij op.
En ja je kan gewoon CL halen. Je kan het ook gewoon niet halen. Zie Ajax, AZ en oh ja, Feyenoord.

Ik begrijp het beleid in zekere zin wel maar het kan heel hard misgaan.

AAAAAAAAAAAAAJAKS
pi_56295439
Neemt niet weg dat als het gerucht van Petter Hanson waar is dat wel te betreuren is voor Ajax.

Lijkt mee een verdediger die we goed kunnen gebruiken met zijn ervaring achterin..
pi_56295441
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat precies?

Jongens als Tim de Cler, Roy Makaay, Giovanni van Bronckhorst, Kevin Hofland en Denny Landzaat zullen aan het eind van de rit alleen maar geld gekost hebben, er zal opnieuw een elftal gekocht moeten worden.

Schiet je lekker veel mee op, één of twee seizoenen meedoen om de play-offs, maar de financiële problemen worden alleen maar groter voor Feyenoord. Het lijkt wel alsof het woord wanbeleid in Rotterdam-Zuid is bedacht!
Het is gewoon onzin dat je daardoor in de problemen raakt. Je raakt in de problemen als je er niet bij nadenkt en er vervolgens niet op inspringt.

Die jongens heb je op de korte termijn gewoon nodig, ze hebben ook niet veel gekost. Daarnaast moet er inderdaad gekeken worden naar jongere spelers maar die hebben we ook rondlopen. En mocht je bijvoorbeeld CL halen dan hebben ze zeker niet alleen iets gekost maar ook zeker wat opgeleverd. Daarnaast krijg je met deze spelers veel meer vertrouwen en komen er wellicht ook jongere spelers naar Feyenoord.

Het slaat nergens op om nu opeens te gaan doen alsof Feyenoord wanbeleid voert. Er lopen genoeg jongens rond (Bruins, Vlaar, J Buijs, Fer, de Guzman, Hofs, Slory, Wijnaldum) die dat op moeten kunnen vangen op termijn.
pi_56295458
quote:

[..]

kan
Gebeurt dat niet, stapelen de problemen zich alleen maar meer op . Schulden zullen torenhoog zijn als jullie geen kampioen worden.

Dit wordt het jaar van Ajax. feyenoord de ondergrond instampen door zelf kampioen te worden .
pi_56295520
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:25 schreef Nashje het volgende:

[..]

Gebeurt dat niet, stapelen de problemen zich alleen maar meer op . Schulden zullen torenhoog zijn als jullie geen kampioen worden.

Dit wordt het jaar van Ajax. feyenoord de ondergrond instampen door zelf kampioen te worden .
Welke torenhoge schulden?

De schulden die er nu zijn worden weg gewerkt en zoveel schulden komen er niet bij.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:28:11 #11
139407 jorienvdherik
pi_56295531
En wij staan slechts 1 punt achter nu, en wij krijgen nog makkelijk programma straks

jullie moeten nog naar groningen/heerenveen/twente
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:30:42 #12
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56295601
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:25 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Het is gewoon onzin dat je daardoor in de problemen raakt. Je raakt in de problemen als je er niet bij nadenkt en er vervolgens niet op inspringt.

Die jongens heb je op de korte termijn gewoon nodig, ze hebben ook niet veel gekost. Daarnaast moet er inderdaad gekeken worden naar jongere spelers maar die hebben we ook rondlopen. En mocht je bijvoorbeeld CL halen dan hebben ze zeker niet alleen iets gekost maar ook zeker wat opgeleverd. Daarnaast krijg je met deze spelers veel meer vertrouwen en komen er wellicht ook jongere spelers naar Feyenoord.

Het slaat nergens op om nu opeens te gaan doen alsof Feyenoord wanbeleid voert. Er lopen genoeg jongens rond (Bruins, Vlaar, J Buijs, Fer, de Guzman, Hofs, Slory, Wijnaldum) die dat op moeten kunnen vangen op termijn.
En als er nu geen CL gehaald wordt, wat ben je er dan mee opgeschoten?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:31:26 #13
139407 jorienvdherik
pi_56295622
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:30 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

dat je wel uefa voetbal hebt
pi_56295623
Zo dramatisch zal het nu ook weer niet gaan met Feyenoord hoor.
Ze zullen hooguit weer een paar jaar in de subtop moeten bivakkeren, maar dat zijn ze nu wel gewend.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:33:12 #15
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56295684
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:28 schreef jorienvdherik het volgende:
En wij staan slechts 1 punt achter nu
Nu is het slechts één punt, maar over tien dagen niet meer.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:33:51 #16
52871 Blight
Supersized.
pi_56295700
Prachtige TT.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:34:24 #17
51286 w00h00
Digital man!
pi_56295713
Nog gasten hier die zondag naar Arnhem gaan?
pi_56295733
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:30 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jullie doen net alsof dat alleen voor ons geldt.

Jullie en psv moeten net zo goed CL halen om mee te blijven doen, het is dat jullie deze zomer lekker veel geld hebben binnen gehaald maar er wordt nou net gedaan alsof wij per se de CL moeten halen. De doelstelling dit jaar is Europees voetbal, die CL is niet eens nodig.
pi_56295737
Daar in Rotterdam lopen ze te geilen op Landzaat omdat het een 33-voudig international is. Pfff, heb je Oranje wel eens zien voetballen............
pi_56295781
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:35 schreef patrickt37 het volgende:
Daar in Rotterdam lopen ze te geilen op Landzaat omdat het een 33-voudig international is. Pfff, heb je Oranje wel eens zien voetballen............
"Wijsheid komt met de jaren"

Wordt bij jou nou onderhand wel eens tijd of niet?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:36:56 #21
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56295784
quote:
Ik zou het fijn vinden als hij ooit teruggaat naar Ajax, dat is zijn grote liefde. Hij heeft zelfs het Ajax-logo op een van zijn kuiten laten tatoeëren.
Andy beste voorzet van Nederland...Martin word eens wakker, neem die moeder mee naar Everton en neem hem mee terug naar Amsterdam!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_56295833
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:34 schreef w00h00 het volgende:
Nog gasten hier die zondag naar Arnhem gaan?
Present
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:39:17 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56295845
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:35 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Jullie doen net alsof dat alleen voor ons geldt.

Jullie en psv moeten net zo goed CL halen om mee te blijven doen, het is dat jullie deze zomer lekker veel geld hebben binnen gehaald maar er wordt nou net gedaan alsof wij per se de CL moeten halen. De doelstelling dit jaar is Europees voetbal, die CL is niet eens nodig.
Het grote verschil tussen Ajax en Feyenoord indeze is dat er bij Ajax nog voor een kapitaal op het veld staat, Ajax kan miljoenen verdienen aan Klaas Jan Huntelaar, Maarten Stekelenburg, Urby Emanuelson, Johnny Heitinga etc. Bij Feyenoord ligt dit heel anders, de belangrijkste spelers zullen niets meer opleveren, dus er moeten wederom geldbronnen aangeboord worden om de selectie op pijl te brengen.
pi_56295916
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:39 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het grote verschil tussen Ajax en Feyenoord indeze is dat er bij Ajax nog voor een kapitaal op het veld staat, Ajax kan miljoenen verdienen aan Klaas Jan Huntelaar, Maarten Stekelenburg, Urby Emanuelson, Johnny Heitinga etc. Bij Feyenoord ligt dit heel anders, de belangrijkste spelers zullen niets meer opleveren, dus er moeten wederom geldbronnen aangeboord worden om de selectie op pijl te brengen.
Op de korte termijn is dat even zo ja, maar dat weet iedereen ook. Dat is verder ook geen ramp. Je moet ergens beginnen. Je kan moeilijk alleen naar de lange termijn kijken en op korte termijn niets doen.

Op de wat langere terijn moeten die jongens die ik net noemde ook gewoon geld op gaan leveren. En volgens mij worden er op dit moment geen grote risico's genomen. Al heb ik natuurlijk geen inkijk in hoe ze t precies doen.

En stel trouwens dat je in de komende 1/2/3 jaar 1 keer CL zou halen dan zou dat al een stuk schelen denk ik, en dat is met deze selectie (en wellicht een andere trainer) niet ondenkbaar.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:45:54 #25
51286 w00h00
Digital man!
pi_56295994
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:38 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Present
Ik las net in de Gelderlander dat de Ajax supporters wat te wachten staat, er zouden tientallen confetti kanonnen zijn, het zou er op neer komen dat iedereen het in Nederland maandag over die confetti kanonnen zou hebben.

Ik zit zelf in het thuisvak, heb er zin in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')