Ze waren er op uit, dat wist ik.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:06 schreef twi het volgende:
LOLGeen lamp of kakkerlak komt aan ons topic
Mitea was echt een ramp, dat die nite gewisselt werdquote:Op donderdag 21 april 2005 23:07 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik denk overigens niet dat je mitea zo op die kans kan afrekenen. Ik vond hem af en toe best goed spelen.
Beter dan de gemiddelde ajaxied iig
Dat is idd een understatementquote:Op donderdag 21 april 2005 23:08 schreef manny het volgende:
Ik heb alleen de laatste 20 min kunnen zien, was zelf trainen. Kreeg de indruk dat we ietwat slordig met de kansen omgingen
Dat was een lastige bal, die kans. Voor de rest was 'ie slap. De ballen die er echt in hadden moeten gaan waren in de 1e helft van Sneijder, 2e helft van Pienaar en Charisteas (knalhard in 't doel peren en wippertje over de keeper)quote:Op donderdag 21 april 2005 23:07 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik denk overigens niet dat je mitea zo op die kans kan afrekenen. Ik vond hem af en toe best goed spelen.
Beter dan de gemiddelde ajaxied iig
quote:
|Nee babel was lekker bezig wou je zeggen?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mitea was echt een ramp, dat die nite gewisselt werd
Dit is pas een understatement.quote:Ik denk overigens niet dat je mitea zo op die kans kan afrekenen.
Ach dat mannetje staat gewoon teveel onder druk. Hij is zoveel beter dan een boukhari oidquote:Op donderdag 21 april 2005 23:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dit is pas een understatement.
Hij had hem 5 keer hoog kunnen houden en dan in kunnen pissen
Toch had die wel leuke acties... en als die daaruit scoord is het een wereldgoal...quote:Op donderdag 21 april 2005 23:11 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Ach dat mannetje staat gewoon teveel onder druk. Hij is zoveel beter dan een boukhari oid
Nog gefeliciteerd met gister, jullie hebben straks een makkiequote:Op donderdag 21 april 2005 23:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toch had die wel leuke acties... en als die daaruit scoord is het een wereldgoal...
Ik ben het eens met een psv-erquote:Op donderdag 21 april 2005 23:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toch had die wel leuke acties... en als die daaruit scoord is het een wereldgoal...
Tegen NEC schoot hij die rebound van die gemiste penalty ook al binnen, hoor!quote:Op donderdag 21 april 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Overigens heeft Maduro met zijn goals dat record van "meeste doelpuntenmakers in een seizoen" nog scherper gesteld. Als nu Trabelsi en Urby nog scoren...
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 21 april 2005 23:14 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Ik ben het eens met een psv-er![]()
Dankje Basquote:Op donderdag 21 april 2005 23:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met gister, jullie hebben straks een makkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |