abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54657153

Interlandvoetbal
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_54657788
Urzaiz!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_54657842
quote:
Heitinga: kans is groot dat ik na dit seizoen vertrek
Tegenover Het Parool ontkende John Heitinga dat hij al overeenstemming heeft met Atletico Madrid voor een transfer in de zomer. dat hij Ajax komende zomer gaat verlaten, lijkt echter heel groot. ''De kans is groot dat ik na dit seizoen vertrek, maar ik weet niet naar welke club,'' aldus Heitinga zelf.

En Atletico Madrid ziet hij dan wel zitten. ''Het is een mooie club die vorig seizoen veel goede spelers heeft gekocht: Maxi Rodriguez, Simao en Diego Forlan. Atlético krijgt een nieuw stadion, heb ik gegoogled. Ik hoor van Wesley Sneijder en Ruud van Nistelrooij goede verhalen over de stad Madrid.''
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54658486
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]
Samen met ..............nog een aantal spelers.
van Geel moet alvast inkopen gaan doen.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54658634
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:03 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Samen met ..............nog een aantal spelers.
van Geel moet alvast inkopen gaan doen.
Scherpe analyse
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:05:05 #6
82589 S-Two
barba macacu
pi_54661597
Heitinga, zou het jammer vinden als hij weggaat, maar ik kan er wel mee leven.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_54661671
Siem vond ik wel sterk spelen hij zocht goed de diepte en mooie passes
AFC AJAX
pi_54661711
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 22:05 schreef S-Two het volgende:
Heitinga, zou het jammer vinden als hij weggaat, maar ik kan er wel mee leven.
Hij geeft in ieder geval wel direct duidelijkheid en brabbelt niet een beetje wat iedereen wil horen om die woorden vervolgens niet na te komen. Sympathieke gast.
pi_54663041
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 22:08 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hij geeft in ieder geval wel direct duidelijkheid en brabbelt niet een beetje wat iedereen wil horen om die woorden vervolgens niet na te komen. Sympathieke gast.
Idd niet van die onzin van "ik heb een contract" of "mijn hart ligt bij Ajax"
En een week erna voor de doekoe gewoon de deur uitlopen...

Tis af en toe wel een onbehouwen figuur en snel over de kook op het veld, maar tis een erg solide en goede verdediger.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54669099
Heitinga, blijf!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_54669155
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 22:06 schreef BonJovi het volgende:
Siem vond ik wel sterk spelen hij zocht goed de diepte en mooie passes
Siem is een aanwinst voor de selectie. Hij zet medespelers met slimme steekpasjes vrij voor de keeper.
Sportieve inbreng
pi_54671962
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 09:58 schreef Gijsbrecht2 het volgende:

[..]

Siem is een aanwinst voor de selectie. Hij zet medespelers met slimme steekpasjes vrij voor de keeper.
precies hij heeft een goede inzicht en hij is nog jong.
AFC AJAX
  zaterdag 17 november 2007 @ 14:16:25 #13
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54672946
quote:
Ismael Urzaíz is absoluut tevreden over zijn eerste en waarschijnlijk laatste buitenlandse avontuur. Ajax vond afgelopen zomer in de boomlange aanvaller het breekijzer waar de Amsterdamse club op zoek naar was, maar tot dusver verscheen de Spanjaard niet veel binnen de lijnen.

Urzaíz werd vrijdag door de supportersvereniging van voormalig werkgever Athletic Bilbao gehuldigd als de meest constante speler van vorig seizoen en sprak tegenover de Spaanse media over zijn verrassende overstap. “Na elf seizoenen Athletic mis ik uiteraard de club, maar dat niet alleen. Ook de stad zelf, familie en vrienden. Athletic is de rode draad door mijn carrière.”

De 36-jarige oud-international kwam dit seizoen welgeteld zes duels in actie. De defensies van SC Heerenveen, Groningen en Sparta Rotterdam waren bestand tegen de ingevallen pinchhitter, terwijl Urzaíz ook niet de verdediging van Slavia Praag -zowel in de heenwedstrijd als in de return- en Dinamo Zagreb wist te slechten.

“Ik wist wat mijn rol zou zijn in het elftal van Ajax”, vervolgt het voormalige jeugdexponent van Real Madrid. “Daarom ben ik ook niet ontevreden. Natuurlijk speel ik weinig, maar we hebben acht aanvallers in de selectie. Daarnaast is Klaas-Jan Huntelaar de vaste centrumspits. Het is waar dan ook in Europa makkelijker om aan spelen toe te komen dan bij Ajax. Ik wacht echter geduldig op mijn kans.”

“Ik ben Ajax echter dankbaar voor deze mogelijkheid. Ik ben niet de jongste meer en heb ook geen spijt van mijn overgang. Ik leidt een rustig leven, trek veel op met mijn familie en volg zelfs Nederlandse les. Alléén wil het nog niet echt vorderen”, besloot Urzaíz schaterlachend.

Geef die man een tv show
Jawel, je keek.
  zaterdag 17 november 2007 @ 14:18:56 #14
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54672984

"Siem de Jong? Je bedoelt het neefje van Nigel?"

tevens tvp
pi_54673487
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 14:16 schreef jna het volgende:

[..]

Geef die man een tv show
Hoe vet zou het zijn. En tv show met Urzaiz en Polak
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_54676678
Haha Polak: nou zet dan je helm maar op
Urzaiz: ik ga door je helm heen sjaak!
pi_54676766
Geen Ajacieden in de basis = geen blessures!
pi_54676848
quote:

Baros aast op vertrek bij Olympique Lyon
Geschreven door Matthijs van Laar op zaterdag, 17 november om 16:40

Ondanks dat Olympique Lyon-voorzitter Jean-Michel Aulas nog altijd van mening is dat Milan Baros nog tot ontbolstering kan komen, lijkt de langste tijd van de Tsjechische spits in het Stade Gerland erop te zitten. Coach Alain Perrin heeft weinig op met de oud-speler van Liverpool en Aston Villa, die hij met regelmaat vanaf de bank toe laat kijken. Klik hier! Perrin geeft de voorkeur aan Fred en Karim Benzema, waardoor de rol van Baros bij de Franse koploper zeer beperkt is. Dit seizoen kwam hij, mede door enkele blessures, pas vier keer als basisspeler het veld op.

De zaakwaarnemer van de Tsjechisch international maakte onlangs bekend dat er zich drie clubs zouden hebben gemeld voor de diensten van zijn cliënt, en een vertrek uit Frankrijk lijkt dan ook niet al te lang meer op zich te laten wachten.

Voorzitter Aulas wil daar echter niets van weten. “Daar zijn nog altijd twee partijen voor nodig. Een koper én een verkoper. Wij willen echter niet verkopen, dus dan houdt het op,” verklaarde hij in de Franse media.

Baros verblijft momenteel met het Tsjechische nationale elftal in eigen land, waar hij het zaterdagavond op zal nemen tegen Slowakije. De clubleiding van Lyon zal bij zijn terugkeer een hartig woordje met hem spreken. “We zullen hem om een duidelijke uitleg vragen,” bevestigde Aulas.

”Ik begrijp wel dat hij ontevreden is op de bank en dat hij wil spelen. Maar het is overduidelijk dat hij momenteel de derde spits in de pikorde van onze coach is.” Ondanks de straffe taal van de preses, liet hij het deurtje richting een eventueel vertrek nog wel op een kier staan.

”Over zijn positie zullen we ons binnenkort beraden. Ondanks dat we graag met hem door willen weet ik dat het erg lastig zal worden om hem tegen zijn zin hier te houden.”
pi_54676865
Goeie speler toch, misschien iets voor Ajax? KJH zal ook wel weggaan .
pi_54676898
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 18:04 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]
En wat heeft dit met Ajax te maken? .
[edit]
Ah, ik zie je 2de post nu..
-
pi_54677160
Op AFCA staat dat Heitinga een gelimiteerde tranfersom in z'n contract heeft staan .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54677201
Baros is een goede spits maar niets voor Ajax en al helemaal niet te betalen.
pi_54677485
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op AFCA staat dat Heitinga een gelimiteerde tranfersom in z'n contract heeft staan .
AFCA
pi_54678266
* Droomt: Het dagelijkse Urzaizjournaal
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zaterdag 17 november 2007 @ 19:31:52 #25
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54678756
Met iedere week een nieuwe feestbril zeker . Ik word zo langzamerhand een beetje Urzaiz moe hiero..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')