quote:Heitinga: kans is groot dat ik na dit seizoen vertrek
Tegenover Het Parool ontkende John Heitinga dat hij al overeenstemming heeft met Atletico Madrid voor een transfer in de zomer. dat hij Ajax komende zomer gaat verlaten, lijkt echter heel groot. ''De kans is groot dat ik na dit seizoen vertrek, maar ik weet niet naar welke club,'' aldus Heitinga zelf.
En Atletico Madrid ziet hij dan wel zitten. ''Het is een mooie club die vorig seizoen veel goede spelers heeft gekocht: Maxi Rodriguez, Simao en Diego Forlan. Atlético krijgt een nieuw stadion, heb ik gegoogled. Ik hoor van Wesley Sneijder en Ruud van Nistelrooij goede verhalen over de stad Madrid.''
Samen met ..............nog een aantal spelers.quote:
Scherpe analysequote:Op vrijdag 16 november 2007 20:03 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Samen met ..............nog een aantal spelers.
van Geel moet alvast inkopen gaan doen.
Hij geeft in ieder geval wel direct duidelijkheid en brabbelt niet een beetje wat iedereen wil horen om die woorden vervolgens niet na te komen. Sympathieke gast.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:05 schreef S-Two het volgende:
Heitinga, zou het jammer vinden als hij weggaat, maar ik kan er wel mee leven.
Idd niet van die onzin van "ik heb een contract" of "mijn hart ligt bij Ajax"quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij geeft in ieder geval wel direct duidelijkheid en brabbelt niet een beetje wat iedereen wil horen om die woorden vervolgens niet na te komen. Sympathieke gast.
Siem is een aanwinst voor de selectie. Hij zet medespelers met slimme steekpasjes vrij voor de keeper.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:06 schreef BonJovi het volgende:
Siem vond ik wel sterk spelen hij zocht goed de diepte en mooie passes
precies hij heeft een goede inzichtquote:Op zaterdag 17 november 2007 09:58 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Siem is een aanwinst voor de selectie. Hij zet medespelers met slimme steekpasjes vrij voor de keeper.
quote:Ismael Urzaíz is absoluut tevreden over zijn eerste en waarschijnlijk laatste buitenlandse avontuur. Ajax vond afgelopen zomer in de boomlange aanvaller het breekijzer waar de Amsterdamse club op zoek naar was, maar tot dusver verscheen de Spanjaard niet veel binnen de lijnen.
Urzaíz werd vrijdag door de supportersvereniging van voormalig werkgever Athletic Bilbao gehuldigd als de meest constante speler van vorig seizoen en sprak tegenover de Spaanse media over zijn verrassende overstap. “Na elf seizoenen Athletic mis ik uiteraard de club, maar dat niet alleen. Ook de stad zelf, familie en vrienden. Athletic is de rode draad door mijn carrière.”
De 36-jarige oud-international kwam dit seizoen welgeteld zes duels in actie. De defensies van SC Heerenveen, Groningen en Sparta Rotterdam waren bestand tegen de ingevallen pinchhitter, terwijl Urzaíz ook niet de verdediging van Slavia Praag -zowel in de heenwedstrijd als in de return- en Dinamo Zagreb wist te slechten.
“Ik wist wat mijn rol zou zijn in het elftal van Ajax”, vervolgt het voormalige jeugdexponent van Real Madrid. “Daarom ben ik ook niet ontevreden. Natuurlijk speel ik weinig, maar we hebben acht aanvallers in de selectie. Daarnaast is Klaas-Jan Huntelaar de vaste centrumspits. Het is waar dan ook in Europa makkelijker om aan spelen toe te komen dan bij Ajax. Ik wacht echter geduldig op mijn kans.”
“Ik ben Ajax echter dankbaar voor deze mogelijkheid. Ik ben niet de jongste meer en heb ook geen spijt van mijn overgang. Ik leidt een rustig leven, trek veel op met mijn familie en volg zelfs Nederlandse les. Alléén wil het nog niet echt vorderen”, besloot Urzaíz schaterlachend.
Hoe vet zou het zijn. En tv show met Urzaiz en Polakquote:
quote:
Baros aast op vertrek bij Olympique Lyon
Geschreven door Matthijs van Laar op zaterdag, 17 november om 16:40
Ondanks dat Olympique Lyon-voorzitter Jean-Michel Aulas nog altijd van mening is dat Milan Baros nog tot ontbolstering kan komen, lijkt de langste tijd van de Tsjechische spits in het Stade Gerland erop te zitten. Coach Alain Perrin heeft weinig op met de oud-speler van Liverpool en Aston Villa, die hij met regelmaat vanaf de bank toe laat kijken. Klik hier! Perrin geeft de voorkeur aan Fred en Karim Benzema, waardoor de rol van Baros bij de Franse koploper zeer beperkt is. Dit seizoen kwam hij, mede door enkele blessures, pas vier keer als basisspeler het veld op.
De zaakwaarnemer van de Tsjechisch international maakte onlangs bekend dat er zich drie clubs zouden hebben gemeld voor de diensten van zijn cliënt, en een vertrek uit Frankrijk lijkt dan ook niet al te lang meer op zich te laten wachten.
Voorzitter Aulas wil daar echter niets van weten. “Daar zijn nog altijd twee partijen voor nodig. Een koper én een verkoper. Wij willen echter niet verkopen, dus dan houdt het op,” verklaarde hij in de Franse media.
Baros verblijft momenteel met het Tsjechische nationale elftal in eigen land, waar hij het zaterdagavond op zal nemen tegen Slowakije. De clubleiding van Lyon zal bij zijn terugkeer een hartig woordje met hem spreken. “We zullen hem om een duidelijke uitleg vragen,” bevestigde Aulas.
”Ik begrijp wel dat hij ontevreden is op de bank en dat hij wil spelen. Maar het is overduidelijk dat hij momenteel de derde spits in de pikorde van onze coach is.” Ondanks de straffe taal van de preses, liet hij het deurtje richting een eventueel vertrek nog wel op een kier staan.
”Over zijn positie zullen we ons binnenkort beraden. Ondanks dat we graag met hem door willen weet ik dat het erg lastig zal worden om hem tegen zijn zin hier te houden.”
AFCAquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op AFCA staat dat Heitinga een gelimiteerde tranfersom in z'n contract heeft staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |