abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2003 @ 16:36:56 #1
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10689825
Zo weer nieuw deel.

Toch moet ik even mijn gal spuwen over die kakkerlakken.

Ze konden onze felicitaties niet meer verdragen en vroegen om een slotje om het net nieuw geopende deeltje 10, dat door onze grote vriend Gerard van As was geopend, overnieuw mocht zodat onze felicitaties achter slot en grendel kwamen te staan.

Ik kan hier alleen mee leven als er in het vervolg ook nooit meer gekankerd mag worden door die kakkerlakken in ons topic. Want hiermee hebben de mods wel een precedent geschapen, ik hoop dat jullie je dat realiseren......

Wij hebben heel lang dat domme gelul over Helemaal niets moeten aanhoren, het werd zelfs als signature toegestaan. Begrijp me niet verkeerd ik vond het eigenlijk allemaal wel prima maar nu dat topic is gesloten kan ook in dit topic geen dom geblaat van die kakkerlakken meer toegestaan worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Speed1971 op 26-05-2003 16:47]

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_10690052
Gaat hard
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 26 mei 2003 @ 16:49:38 #3
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10690172
quote:
Op maandag 26 mei 2003 16:45 schreef aldostuta het volgende:
Gaat hard
Hmmm zonder dat domme geblaat van die kakkerlakken gaat het misschien minder hard
  maandag 26 mei 2003 @ 16:49:55 #4
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_10690182
quote:
Op maandag 26 mei 2003 16:36 schreef Speed1971 het volgende:
Zo weer nieuw deel.

Ze konden onze felicitaties niet meer verdragen en vroegen om een slotje om het net nieuw geopende deeltje 10, dat door onze grote vriend Gerard van As was geopend, overnieuw mocht zodat onze felicitaties achter slot en grendel kwamen te staan.

Ik kan hier alleen mee leven als er in het vervolg ook nooit meer gekankerd mag worden door die kakkerlakken in ons topic. Want hiermee hebben de mods wel een precedent geschapen, ik hoop dat jullie je dat realiseren......

Wij hebben heel lang dat domme gelul over Helemaal niets moeten aanhoren, het werd zelfs als signature toegestaan. Begrijp me niet verkeerd ik vond het eigenlijk allemaal wel prima maar nu dat topic is gesloten kan ook in dit topic geen dom geblaat van die kakkerlakken meer toegestaan worden.

Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_10690184
Ajax nummer 2
  maandag 26 mei 2003 @ 16:50:36 #6
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10690205
quote:
Op maandag 26 mei 2003 16:49 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Hmmm zonder dat domme geblaat van die kakkerlakken gaat het misschien minder hard

Als het andersom was geweest was het nieuwe Feyenoord topic nog leeg
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 26 mei 2003 @ 16:51:39 #7
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_10690238
Donderdag wordt het weer erg gezellig in de Arena. Eerst de zon opzoeken onder het genot van een biertje. Daarna een leukes wedstrijd met misschien nog leuke gevolgen (Kampioenschap ????) en na de wedstrijd het afscheid van Winter en Witsche.

Bij Ajax hebben ze dan in vak410 een Bandari contest. Zal mij benieuwen hoeveel er dan te zien zijn.....

Amsterdam + Boekel = werelds...
  maandag 26 mei 2003 @ 16:52:03 #8
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10690255
quote:
Op maandag 26 mei 2003 16:50 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

pi_10690260
quote:
Op maandag 26 mei 2003 16:50 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Hij had het over DOM geblaat
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 26 mei 2003 @ 16:53:35 #10
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_10690301
quote:
Op maandag 26 mei 2003 16:51 schreef -Schorpioen- het volgende:
Donderdag wordt het weer erg gezellig in de Arena. Eerst de zon opzoeken onder het genot van een biertje. Daarna een leukes wedstrijd met misschien nog leuke gevolgen (Kampioenschap ????) en na de wedstrijd het afscheid van Winter en Witsche.

Bij Ajax hebben ze dan in vak410 een Bandari contest. Zal mij benieuwen hoeveel er dan te zien zijn.....

bij kampioenschap linea recta naar speed1971
  maandag 26 mei 2003 @ 16:53:50 #11
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10690310
quote:
Op maandag 26 mei 2003 16:52 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Hij had het over DOM geblaat

.......scherp......heel scherp!

maandag 26 mei 2003 @ 16:54:58 #12
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_10690341
quote:
Op maandag 26 mei 2003 16:53 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

.......scherp......heel scherp!

mwah,is wat minder
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 26 mei 2003 @ 16:56:10 #13
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10690377
Leuk he nog 6 jaar adidas
  maandag 26 mei 2003 @ 16:56:22 #14
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10690384
quote:
Op maandag 26 mei 2003 16:53 schreef fotoloog het volgende:

[..]

bij kampioenschap linea recta naar speed1971

Jullie zijn van harte welkom! Maar mijn voorstel is om een touringcar te huren, af te reizen naar de kuip, en dat veldje eens te voorzien van echte mensen mest!
  maandag 26 mei 2003 @ 16:59:05 #15
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_10690455
quote:
Op maandag 26 mei 2003 16:56 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Jullie zijn van harte welkom! Maar mijn voorstel is om een touringcar te huren, af te reizen naar de kuip, en dat veldje eens te voorzien van echte mensen mest!

whehehehehe
  maandag 26 mei 2003 @ 18:52:41 #16
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_10692501
quote:
Op maandag 26 mei 2003 16:56 schreef Frenkie het volgende:
Leuk he nog 6 jaar adidas
Ik ben er wel blij mee.

Wat vinden jullie trouwens van mijn gemiddelde Feyenoorder van 2 weken geleden signature

[Dit bericht is gewijzigd door GerardVanAs op 26-05-2003 18:57]

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_10692877
De Volkskrant meldt dat mochten PSV en Ajax de laatste speelronde evenveel punten hebben én een identiek doelsaldo hebben de strijd om de landstitel beslist word in een extra beslissingswedstrijd op neutraal terrein. PSV heeft een voorsprong van drie punten op Ajax. Het doelsaldo van PSV is zes beter dan dat van Ajax, plus 67 tegen plus 61. Mocht Ajax bijvoorbeeld met 4-0 van SC Heerenveen winnen en PSV met 2-0 van FC Groningen verliezen, volgt een extra beslissingswedstrijd. Het aantal gemaakte doelpunten of de onderlinge resultaten zijn dus niet doorslaggevend, zo schrijven de reglementen voor. Het eerste zal ongetwijfeld in het voordeel van Ajax uitgepakt hebben omdat ze momenteel 93 tegen PSV 87 doelpunten voor hebben. Het tweede, het onderlinge resultaat, zou met twee overwinningen op Ajax in het voordeel van PSV geweest zijn.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 mei 2003 @ 19:20:23 #18
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10693036
quote:
Op maandag 26 mei 2003 16:36 schreef Speed1971 het volgende:
Zo weer nieuw deel.

Dat domme geblaat wordt al niet in dit topic toegestaan. Ik heb daarvoor al over de 100 zeik posts uit de Ajax topics gehaald. Het punt is alleen dat JIJ dat niet meer ziet omdat die dus weggehaald zijn

Ik zie trouwens wel verschil tussen 'dom gepest' en het 'subtielere werk' (zie ook maar wat ik heb laten staan in het F'noord topic). In het subtielere werk zit tenminste nog een beetje inhoudelijkheid.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 26 mei 2003 @ 19:43:14 #19
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_10693502
quote:
Op maandag 26 mei 2003 19:13 schreef superjoden het volgende:
De Volkskrant meldt dat mochten PSV en Ajax de laatste speelronde evenveel punten hebben én een identiek doelsaldo hebben de strijd om de landstitel beslist word in een extra beslissingswedstrijd op neutraal terrein. PSV heeft een voorsprong van drie punten op Ajax. Het doelsaldo van PSV is zes beter dan dat van Ajax, plus 67 tegen plus 61. Mocht Ajax bijvoorbeeld met 4-0 van SC Heerenveen winnen en PSV met 2-0 van FC Groningen verliezen, volgt een extra beslissingswedstrijd. Het aantal gemaakte doelpunten of de onderlinge resultaten zijn dus niet doorslaggevend, zo schrijven de reglementen voor. Het eerste zal ongetwijfeld in het voordeel van Ajax uitgepakt hebben omdat ze momenteel 93 tegen PSV 87 doelpunten voor hebben. Het tweede, het onderlinge resultaat, zou met twee overwinningen op Ajax in het voordeel van PSV geweest zijn.
* denkt aan johan cruijf schaal van afgelopen seizoen en resultaat daarvan
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  maandag 26 mei 2003 @ 20:37:53 #20
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_10694608
quote:
Op maandag 26 mei 2003 19:20 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat domme geblaat wordt al niet in dit topic toegestaan. Ik heb daarvoor al over de 100 zeik posts uit de Ajax topics gehaald. Het punt is alleen dat JIJ dat niet meer ziet omdat die dus weggehaald zijn

Ik zie trouwens wel verschil tussen 'dom gepest' en het 'subtielere werk' (zie ook maar wat ik heb laten staan in het F'noord topic). In het subtielere werk zit tenminste nog een beetje inhoudelijkheid.

Ik was harstikke subtiel!
Dat die treurlingen uit knotteknor daar nu meteen om gaan janken.. mietjes
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_10694900
Ik heb nog wat inmekaar geflunst voor de laatste thuiswedstrijd:
  maandag 26 mei 2003 @ 22:56:22 #22
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10698151
quote:
Op maandag 26 mei 2003 19:20 schreef Doc het volgende:

[..]

Ja dat is misschien waar. Hoewel ik 100 gedelete posts wat aan de overdreven kant vind. Mochten het er wel 100 zijn dan is dat super triest. Feit blijft dat ik, en met mij voldoende ajacieden, veel zeik posts in dit topic van kakkerlakken heb moeten lezen. Nu heeft AJAX eindelijk de tweede plek veilig gesteld, wat zwaar terecht is, en wordt ons de mogelijkheid onthouden om eens flink terug te zieken. Want daar vroegen die kakkerlakken toch om? Wel of niet gedelete posts zij blijven de aanstichters van dit tekstuele geweld!

Nogmaals ik vond het allemaal wel okay maar nu er dus een topic gesloten is waarin ajacieden hun gram haalde, kan het niet zo zijn dat kakkerlakken nog welkom zijn in dit topic! Er werd zelfs door de mods signatures als Helemaal niets getolereerd! Nogmaals allemaal prima wat mij betreft! Maar na het lopen janken van nota bene Cart_man, die in mijn ogen nog een redelijk genuanceerd feyenoord-supporter is, het topic gesloten werd is het hek van de dam!

Er wordt hier duidelijk met twee maten gemeten en dat kan je alleen maar de mods kwalijk nemen. Hoeveel gezeik hebben wij wel niet moeten aanhoren over de uitschakeling tegen AC Milan of dat gelul over die schorsingen van het Amstel Cup duel feyenoord AJAX? Ja het hoort er allemaal bij en dat is ook wat een forum zoals dit leuk maakt. Misschien ligt dat aan mij maar ik vind het leuk om die kakkerlakken af te zeiken als AJAX gewonnen heeft, net zoals zij het leuk vinden om ons af te zeiken als zij gewonnen hebben.

Ik wil graag op dit forum blijven posten maar wel met de mogelijkheid om mijn emoties te kunnen uiten. Soms is dat dus even slikken en soms houdt dat in dat ik mijn gram kan halen. Als dat hier niet kan, dan moet ik maar opzoek gaan naar een forum waar dat wel kan. Want ik weet zeker dat er met mij velen zo over denken. Ik zit niet te wachten op reacties van feyenoorders die mij gaan feliciteren met een overwinning van AJAX. Ik wil gekleineerd worden door de feyenoorders als wij verliezen! Maar ik wil ook de feyenoorders kunnen kleineren als zij verliezen! Dat is toch het leuke aan zo`n forum? Ik wil helemaal niet dat de feyenoorders allemaal dood gaan o.id. ik wil ze uit hun tent lokken en meer niet. Het is toch, wat mij betreft, een extra dimensie om op dit forum mijn hart te luchten net zoals ieder ander. En ga nou niet lopen zeiken dat ik mijn hart alleen via zo`n forum kan luchten want ik heb een heerlijk leven waarin ik al mijn emoties kan uiten. Ik heb een heerlijke relatie, ik heb een prima baan waar ik veel, heel veel, geld verdien en mezelf goed kan ontwikkelen en ook heb ik nog eens twee fantastische ouders waar ik veel ondersteuning van ondervindt. Ik kom niets te kort zou je dus zeggen. Dus wel .......een forum waar je elkaar soms lekker kan opjutten, soms positief en soms negatief. En dat blijft de kracht van een forum als dit volgens mij. Want ik zit echt niet te wachten op een forum waar de posters elke keer een diepe kniebuiging maken als de ander gelijk heeft of gewonnen heeft..........

Ik hoop dat jullie mijn punt snappen en mij niet zullen gaan bannen. Ik vind dat wij elkaar best mogen stangen enz. het moet wel binnen de grenzen blijven, dat snap ik, maar om een topic te gaan sluiten omdat er te veel gejut wordt door tegenstanders, terwijl zij dat andersom ook deden, is super triest!

Daar gaat ie dan...................hopen dat de mods mij gunstig gezind zijn............

[Dit bericht is gewijzigd door Speed1971 op 26-05-2003 23:21]

maandag 26 mei 2003 @ 23:21:25 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10698889
Voor dit soort feedback hebben we eigenlijk dit topic:
[FB] Geef die mod een elleboog! maar ik wil je kort wel even hier uitleggen wat mijn standpunt is.

Het nieuwe Feyenoord-topic werd gisteren geopend door Ajacieden en bestond uitsluitend uit sneren, trolls en zwaaismileys.
Ik heb het nodige uit het topic verwijderd en vervolgens besloten dat de Feyenoorders een nieuwe kans verdienden in hun eigen topic.

Ik verwachtte namelijk als tegenreaktie dat de Feyenoorders vervolgens de kans zouden aangrijpen om alle komende Ajax-topics op dezelfde manier te gaan "vervuilen".

Je kunt van Doc en mij heel wat zeggen, maar je kan ons als Ajax-fans, er nooit beschuldigen dat wij de Feyenoorders de hand boven het hoofd zouden houden. Vraag dat maar zelf aan de diverse Feyenoord-fans hier op het forum.

Doc en ik proberen bij het modereren zo objectief mogelijk de maatstaven van het fatsoenlijke en de policy uit te voeren en daar hoort geen getroll bij. Ongeacht wie het doet.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 26 mei 2003 @ 23:31:58 #24
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_10699190
Feli met jullie malt cup. Net terug uit R'daal. Jullie eerste helft beter, wij 2e helft en verlenging. Helaas wat kansen gemist en jullie schieten penalties net wat beter.

Maar donderdag is de grote dag

maandag 26 mei 2003 @ 23:33:07 #25
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10699224
quote:
Op maandag 26 mei 2003 23:21 schreef golfer het volgende:
Voor dit soort feedback hebben we eigenlijk dit topic:
[FB] Geef die mod een elleboog! maar ik wil je kort wel even hier uitleggen wat mijn standpunt is.

Het nieuwe Feyenoord-topic werd gisteren geopend door Ajacieden en bestond uitsluitend uit sneren, trolls en zwaaismileys.
Ik heb het nodige uit het topic verwijderd en vervolgens besloten dat de Feyenoorders een nieuwe kans verdienden in hun eigen topic.

Ik verwachtte namelijk als tegenreaktie dat de Feyenoorders vervolgens de kans zouden aangrijpen om alle komende Ajax-topics op dezelfde manier te gaan "vervuilen".

Je kunt van Doc en mij heel wat zeggen, maar je kan ons als Ajax-fans, er nooit beschuldigen dat wij de Feyenoorders de hand boven het hoofd zouden houden. Vraag dat maar zelf aan de diverse Feyenoord-fans hier op het forum.

Doc en ik proberen bij het modereren zo objectief mogelijk de maatstaven van het fatsoenlijke en de policy uit te voeren en daar hoort geen getroll bij. Ongeacht wie het doet.

Ik snap je punt. Maar waarom werd het zo lang toegestaan dat feyenoorders konden zieken over HELEMAAL NIETS enz. enz. Dat zijn zaken waar zij mij, en andere ajacieden, enorm mee raakte! Prima maar als wij als ajacieden nu eens flink terug kunnen zeiken wordt dat niet toegestaan?

Natuurlijk kan je als argument aandragen dat het toen te ver ging, wat de fnoorders deden, maar zo is het spel toch? Ik snap best dat jullie de verantwoordelijkheid hebben om het in goede banen te leiden maar om nu zo bot de grens te trekken is wel erg..?..onbegrijpbaar voor ons.

Ik kan er nu dus ook vanuit gaan dat ik nooit maar dan ook nooit meer een wanklank van een kakkerlak hier lees...........!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')