Als ze onze spelers maar heel laten.quote:
Die gaat echt niet komen tussentijds. Zal mij benieuwen of hij zelfs in de zomer komt, omdat ie de tussenstap Ajax misschien niet eens meer gaat nemen.quote:Op maandag 12 november 2007 14:45 schreef Blight het volgende:
[..]
Steven Defour halen. Vast een stuk goedkoper dan die Mocro\'s van de lampjes.
Nee, man.quote:Op maandag 12 november 2007 14:52 schreef Blight het volgende:
Je zat weer te F5'en hè?
quote:Op maandag 12 november 2007 14:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, man.
Had hem wel klaar staan, maar was even van me plek af. Toen ik MyAT bekeek, was topic toevallig precies vol.
F5'en doe ik alleen nog maar bij het "Marco van Basten moet ontslagen worden!"-topic.![]()
I know.quote:
Valse hoopquote:Op maandag 12 november 2007 15:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Met die blessures is het wel goed nu. Hopelijk lopen onze spelers geen nieuwe blessures op.
hoezo dat? ik ga liever naar Ajaxquote:
Zal wel naar HSV gaan.quote:Op maandag 12 november 2007 14:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die gaat echt niet komen tussentijds. Zal mij benieuwen of hij zelfs in de zomer komt, omdat ie de tussenstap Ajax misschien niet eens meer gaat nemen.
Was het de gemeente Gladbach of de Duitse bond die het verbood? Als het de gemeente was dan zou Dusseldorf een optie kunnen zijn (en daar hebben we mooie herinneringen liggen)quote:Op maandag 12 november 2007 15:16 schreef Noshiba het volgende:
Ajax niet in gladbach ben benieuwdwaar nu wel>?
Blessures mien jongquote:Op maandag 12 november 2007 15:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
hoezo dat? ik ga liever naar Ajax![]()
oh zo kan je het ook bekijkenquote:
Beeld van?quote:Op maandag 12 november 2007 15:22 schreef Sethje het volgende:
Johnny is een held, heerlijk na die 1-2
Hij schreeuwde het uit richting dat kakkerlakken vak, prachtig om te zienquote:
Dusseldorf was nog een optie en nog een stad, stond in AD sportwereld weet alleen niet meer welk! (ze waren bang voor rellen met nederlandse hooligans)quote:Op maandag 12 november 2007 15:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Was het de gemeente Gladbach of de Duitse bond die het verbood? Als het de gemeente was dan zou Dusseldorf een optie kunnen zijn (en daar hebben we mooie herinneringen liggen)
Venlo?quote:Op maandag 12 november 2007 15:16 schreef Noshiba het volgende:
Ajax niet in gladbach ben benieuwdwaar nu wel>?
Ik heb je daarbij al geholpen vanochtendquote:Op maandag 12 november 2007 14:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
F5'en doe ik alleen nog maar bij het "Marco van Basten moet ontslagen worden!"-topic.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |