dan denk ik dat wij flink wat miljoenen rijker zijnquote:Op maandag 12 november 2007 13:28 schreef TC03 het volgende:
Zou wel grappig zijn als Ajax Aissati van PSV overneemt, en PSV in de zomer Maduro transfervrij oppikt. [afbeelding]
Goh, wat erg dat de spelers zich niet als neanderthalers gedragen de hersens in willen slaan!quote:Op maandag 12 november 2007 13:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat was die gast trouwens vriendelijk tegen de Feyenoord-spelersEerst stond ie te ouwehoeren met Makaay en later stond ie Slory te troosten.
Kenneth Perez van Ajax naar PSV, Ismaïl Aissati van PSV naar Ajax, dan staan we quitte.quote:Op maandag 12 november 2007 13:28 schreef TC03 het volgende:
Zou wel grappig zijn als Ajax Aissati van PSV overneemt, en PSV in de zomer Maduro transfervrij oppikt.
Jullie hebben Colin alquote:Op maandag 12 november 2007 13:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kenneth Perez van Ajax naar PSV, Ismaïl Aissati van PSV naar Ajax, dan staan we quitte.
Vlak Cruijff en Van Bommel niet uitquote:Op maandag 12 november 2007 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, wat erg dat de spelers zich niet als neanderthalers gedragen de hersens in willen slaan!
Strijd en felheid horen bij het spel, maar buiten het veld zijn het gewoon collega's hoor. Die domme blinde haat heb je alleen bij "supporters" en een enkele debiele speler als Buijs en Vreven..
Wat snap je niet aan transfervrij?quote:Op maandag 12 november 2007 13:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
dan denk ik dat wij flink wat miljoenen rijker zijn![]()
Schande!quote:Op maandag 12 november 2007 13:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat was die gast trouwens vriendelijk tegen de Feyenoord-spelersEerst stond ie te ouwehoeren met Makaay en later stond ie Slory te troosten.
Wat snap jij niet aan de doorverkoop van Aissati over een paar jaartjes?quote:Op maandag 12 november 2007 13:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan transfervrij? [afbeelding]
Als we alles gaan oprakelen, denk ik toch echt dat PSV heel wat meer oud-Ajacieden naar Eindhoven haalde, dan andersom het geval is. Wordt dus tijd voor wat verandering!quote:
bij het nederlands elftal schopt hij ze wel dood hoor.quote:Op maandag 12 november 2007 13:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En wij kunnen best wat verdedigers missen inderdaadquote:Op maandag 12 november 2007 13:36 schreef Wooldoor het volgende:
Colin krijgen jullie bij de 2,5 miljoen die we voor Aissati geven, nu het erop lijkt dat Salcido is geblesseerd en jullie achterin ook nog Addo hebben staan hebben jullie aan Colin een goede kracht.
Nee, maar je zou zeggen dat Heitinga als echte Ajacied tijdens zo'n wedstrijd de Feyenoord-spelers geen blik waardig gunde, dat bedoel ik. Niet dat ze elkaar meteen in elkaar willen meppenquote:Op maandag 12 november 2007 13:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, en Stekelenburg gaf in de spelerstunnel een 6-jarig Feyenoordertje een aai over z'n bol. Bah!
Denk je nu echt dat die jongens elkaar voor hun bek slaan wanneer ze aankomen in Huis ter Duin?
Bij jullie willen de spelers elkaar de hersenen al inslaan, dat is nog leukerquote:Op maandag 12 november 2007 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, wat erg dat de spelers zich niet als neanderthalers gedragen de hersens in willen slaan!
Ik weet wel iets beters: Maduro, De Jong en 3 miljoen euro voor Aissati in de Winterstopquote:Op maandag 12 november 2007 13:36 schreef Wooldoor het volgende:
Colin krijgen jullie bij de 2,5 miljoen die we voor Aissati geven, nu het erop lijkt dat Salcido is geblesseerd en jullie achterin ook nog Addo hebben staan hebben jullie aan Colin een goede kracht.
Liever een jongen uit de B1 dan Colin.quote:Op maandag 12 november 2007 13:39 schreef BoNi het volgende:
[..]
En wij kunnen best wat verdedigers missen inderdaad
Als jij ens ff lekker snel oprot.. talenten willen we graag behouden.. zo ook supersub de Jong!quote:Op maandag 12 november 2007 13:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik weet wel iets beters: Maduro, De Jong en 3 miljoen euro voor Aissati in de Winterstop [afbeelding].
Zelfs Urzaiz is een betere verdediger; die kan z'n lichaam in ieder geval nog voor de bal gooien.quote:Op maandag 12 november 2007 13:46 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Liever een jongen uit de B1 dan Colin.
Siem de Jong, de man die altijd scoort in Rotterdam!quote:Op maandag 12 november 2007 13:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Als jij ens ff lekker snel oprot.. talenten willen we graag behouden.. zo ook supersub de Jong!
Ja, en bij Buijs aan het Alblasserdamse temperament, en bij Vreven aan het Indiaanse temperamentquote:Op maandag 12 november 2007 13:43 schreef Rumille het volgende:
Dat ligt aan het Spaanse temperament.
Ik denk dat het met een sisser afloopt en dat ze gewoon spelen de volgende wedstrijd.quote:Op maandag 12 november 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, en bij Buijs aan het Alblasserdamse temperament, en bij Vreven aan het Indiaanse temperament
Suarez is gewoon een naar mannetje, Luque lijkt me mee te vallen tot zover. Maar dit gaat nog wel een staartje krijgen ben ik bang voor jullie.
Het gedrag van Luis Suarez komt door het Urugayaanse temperament in combinatie met zijn jeugdige leeftijd, totaal niet te vergelijken dus met Danny Buijs.quote:Op maandag 12 november 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, en bij Buijs aan het Alblasserdamse temperament, en bij Vreven aan het Indiaanse temperament
Suarez is gewoon een naar mannetje, Luque lijkt me mee te vallen tot zover. Maar dit gaat nog wel een staartje krijgen ben ik bang voor jullie.
Ja waar blijft dat artikel van de VI?quote:Op maandag 12 november 2007 13:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Siem de Jong, de man die altijd scoort in Rotterdam!![]()
100 tegen 1 dat urzaiz de volgende wedstrijd iemand een hengst verkoopt dan.quote:Op maandag 12 november 2007 14:03 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk dat Suarez en Luque allebei een mop moeten vertellen. En eerstvolgende wedstrijd weer mogen spelen.
quote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
100 tegen 1 dat urzaiz de volgende wedstrijd iemand een hengst verkoopt dan.
het zou wel prachtig geweest zijn als Urzaiz Suarez een corrigerende-hengst had gegeven vanwege die schwalbe.quote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
100 tegen 1 dat urzaiz de volgende wedstrijd iemand een hengst verkoopt dan.
ik denk dat Henk helemaal niets had gedaan omdat hij zelf ook barst van het temperament en zoiets wel kan begrijpen.quote:Op maandag 12 november 2007 14:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik weet niet meer wie het eerder postte maar ik ben n.a.v. dit incident wel extra blij met Koster. Ten Cate had het waarschijnlijk opgeblazen tot grote proporties en Koster reageert gewoon kalm. Ajax is gebaat bij rust om het team.
Ja laten we er ff een gewoonte van makenquote:Op maandag 12 november 2007 14:17 schreef toma het volgende:
[..]
het zou wel prachtig geweest zijn als Urzaiz Suarez een corrigerende-hengst had gegeven vanwege die schwalbe.
Ja, inderdaad. Wat ik eerder al postte: Ten Cate had waarschijnlijk een kant gekozen, om vervolgens die andere speler aldoor op de bank te houden en te kleineren.quote:Op maandag 12 november 2007 14:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik weet niet meer wie het eerder postte maar ik ben n.a.v. dit incident wel extra blij met Koster. Ten Cate had het waarschijnlijk opgeblazen tot grote proporties en Koster reageert gewoon kalm. Ajax is gebaat bij rust om het team.
of we maken er een gewoonte van dat het de noormaalste zaak vd wereld is dat Suarez zich iedere wedstrijd een paar keer laat vallen en de bal nooit af geeft.quote:Op maandag 12 november 2007 14:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja laten we er ff een gewoonte van maken
Ja hoor Ajax kan gewoon kampioen worden. Ik zie ons alleen niet als absolute topfavoriet.quote:Op maandag 12 november 2007 14:38 schreef Nashje het volgende:
Wie denkt er hier dat we kampioen gaan worden?
We hebben nu 3 lastige uitwedstrijden gehad. az, utrecht en feyenoord. 7 punten gepakt. Dat is toch verdomde netjes als je ziet wie we keer op keer kwijtraken door blessures. Met Davids en Vermaelen er weer bij zie ik Ajax tot een heel sterk team komen.
En nog een nieuwe aanvallende middenvelder.quote:Op maandag 12 november 2007 14:38 schreef Nashje het volgende:
Wie denkt er hier dat we kampioen gaan worden?
We hebben nu 3 lastige uitwedstrijden gehad. az, utrecht en feyenoord. 7 punten gepakt. Dat is toch verdomde netjes als je ziet wie we keer op keer kwijtraken door blessures. Met Davids en Vermaelen er weer bij zie ik Ajax tot een heel sterk team komen.
Wie wel dan?quote:Op maandag 12 november 2007 14:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja hoor Ajax kan gewoon kampioen worden. Ik zie ons alleen niet als absolute topfavoriet.
Steven Defour halen. Vast een stuk goedkoper dan die Mocro's van de lampjes.quote:Op maandag 12 november 2007 14:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En nog een nieuwe aanvallende middenvelder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |