abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 november 2007 @ 12:28:55 #1
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54845056

RIP Home
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_54845156
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:25 schreef DS4 het volgende:

[..]

Tel je de warming up nu mee ofzo?
2x Donald, 1x Huntelaar die op een meter voor de goal overkopt en nog een kans van Heitinga (?).
Nu ben ik er vast nog een paar vergeten.
-
  maandag 26 november 2007 @ 12:36:25 #3
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54845215
Als dat schot van Sansoni als kans telt, dan tellen de schoten van Luque natuurlijk ook als kans.
  maandag 26 november 2007 @ 12:42:40 #4
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54845337
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:33 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

2x Donald,
idd ja die 2 vrije kopkansen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 26 november 2007 @ 12:58:40 #5
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_54845625
Mij benieuwen wie er in de winterstop aangetrokken worden
Ik ben inmiddels overleden
pi_54845729
Heb zelf maar even een afscheids-gifje van Stam gemaakt
Ik mis hem

Top Voetballer Pleite
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_54845840
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:58 schreef Enchanter het volgende:
Mij benieuwen wie er in de winterstop aangetrokken worden
Schöne

Zoiets stond in de spits.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_54845841
Wat volgens mij niemand nog heeft vermeldt; die briljante actie van Ogararu. 3 man voorbij solo't en dan echt heel erg suf die bal gewoon maar in de handen van Velthuizen schiet terwijl die gewoon of op goal kan knallen of de bal terugleggen.

Toch wel heel typerend voor Ogararu; briljantheid afwisselend met enorme klunzigheid. In verdedigend en aanvallend opzicht.
pi_54845918
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:42 schreef Sethje het volgende:

[..]

idd ja die 2 vrije kopkansen
En een keer dat ie net z'n voet er niet tegen kreeg.
Huntelaar had trouwens ook een 110% kans in de eerste helft.
Het viel echt reuze mee, die De Mos liep uit z'n nek te lullen dat Vitesse de hele wedstrijd beter was .
-
pi_54845926
Je bedoeld die actie waar hij daarna die hoge "lob" voorzet gaf maar die velthuizen nog aanraakte?
pi_54846095
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:11 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Schöne

Zoiets stond in de spits.

Deze
quote:
Wie is Lasse Schöne?
Ik ben een sociale Deense jongen die enorm veel van voetbal houd. Ik ben een échte liefhebber van het spel. Mijn vader is profvoetballer geweest en van hem heb ik de liefde voor voetbal meegekregen. Toen ik als baby op mijn eigen benen kon staan, begon ik al meteen te voetballen. In mijn jeugd heb ik eerst bij twee kleine clubs gespeeld (Himmelev en B‘70, VH). Daarna ben ik bij Lyngby terecht gekomen, een profclub.
Op mijn 16e heb ik de overstap naar SC Heerenveen gemaakt. Daar heb ik drie jaar in een gastgezin gewoond. Ik heb veel geleerd bij SC Heerenveen. Het was heel leuk en heb zeker geen spijt gehad van mijn overstap. Mijn trainers waren Foppe de Haan, Gert-Jan Verbeek en Jan de Jonge.

Omschrijf jezelf eens als voetballer?

Ik ben een aanvallende middenvelder en speel het liefst achter de spitsen. Ik ben technisch vaardig en heb een goede trap. Tevens heb ik scorend vermogen. Vroeger was ik lui aangelegd, maar nu niet meer. Dat is me wel afgeleerd bij SC Heerenveen. Ik ben niet echt Danish Dynamite; een keiharde vechter, maar ik weet nu wel dat je ook moet meeverdedigen. Qua type speler kan je mij het beste vergelijken met Michael Laudrup.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 november 2007 @ 13:27:49 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_54846160
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:05 schreef kleinzusje het volgende:
Heb zelf maar even een afscheids-gifje van Stam gemaakt
Ik mis hem
[ afbeelding ]
Top Voetballer Pleite
wij ook
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_54846185
Hij doet het niet slecht, maar of het Ajax materiaal is?
AFC AJAX
pi_54846186
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:27 schreef patrickt37 het volgende:

Het is gewoon een feit, we zijn de grootste club van Nederland.
Dat is alleen al geen feit omdat er niet zoiets bestaat als een "objectief de grootste voetbalclub". Dat hangt toch erg sterk af van de subjectieve normering.

Maar het ging mij vooral om "zal wel zijn omdat...".
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54846233
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:33 schreef Dr.Daggla het volgende:

2x Donald, 1x Huntelaar die op een meter voor de goal overkopt en nog een kans van Heitinga (?).
Nu ben ik er vast nog een paar vergeten.
Je moet het maar als om zeep geholpen kansen willen zien. Oog in oog met de keeper falen is toch net even anders dan een bal zo goed mogelijk nog te koppen, waarbij deze over gaat omdat de bal gewoon niet goed kwam om in te koppen...
pi_54846235
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:29 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat is alleen al geen feit omdat er niet zoiets bestaat als een "objectief de grootste voetbalclub". Dat hangt toch erg sterk af van de subjectieve normering.

Maar het ging mij vooral om "zal wel zijn omdat...".
zulke reacties geven toch aan dat het je interesseerd.
AFC AJAX
pi_54846283
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:16 schreef Dr.Daggla het volgende:

Het viel echt reuze mee, die De Mos liep uit z'n nek te lullen dat Vitesse de hele wedstrijd beter was .
Idd. Vitesse was alleen in de tweede helft beter (en dan ook alleen maar tot de 4-1). De eerste helft was Vitesse niet beter omdat ze veel te slordig speelden, maar als het om kansen ging waren ze niet de mindere.
pi_54846302
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:31 schreef BonJovi het volgende:

zulke reacties geven toch aan dat het je interesseerd.
Ik vind voetbal een aardig spelletje, maar ik heb toch nooit iets anders beweerd?
  maandag 26 november 2007 @ 13:38:55 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54846393
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat volgens mij niemand nog heeft vermeldt; die briljante actie van Ogararu. 3 man voorbij solo't en dan echt heel erg suf die bal gewoon maar in de handen van Velthuizen schiet terwijl die gewoon of op goal kan knallen of de bal terugleggen.

Toch wel heel typerend voor Ogararu; briljantheid afwisselend met enorme klunzigheid. In verdedigend en aanvallend opzicht.
Dat was idd typerend. HIj kan het allemaal wel, maar hij verzaakt ook echt vaak hoor. Ook de 2 goals bij zijn interland waren min of meer zijn fout...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54846422
quote:
Ajax' pinchhitter Urzaíz: 'Niet leuk om niet te spelen'

Datum: 26-nov-2007 12:15

Onder Henk ten Cate kwam Ismael Urzaíz dit seizoen nog tot drie invalbeurten. Nadat de coach naar Chelsea vertrok en Adri Koster het roer overnam, kwam hij niet meer aan spelen toe.

De als pinchhitter aangetrokken Spanjaard, die in 1988 Europees kampioen werd met Spanje Onder-17: ‘Ten Cate was belangrijk voor me, hij kende me al. Het is niet leuk om niet te spelen. Maar we moeten nu Koster helpen, winnen en kampioen worden.’ Ad interim-coach Koster is, ondanks dat hij hem nog geen speelminuten heeft gegeven, positief over Urzaíz. ‘Ik vind het een echte topper. Hij zal nooit verzaken, is altijd een aanspeelpunt. Hij wordt alleen maar sterker, ook conditioneel.’

Het contract van de voormalige speler van Athletic de Bilbao loopt aan het einde van het seizoen af. ‘Ik weet niet wat er gaat gebeuren, maar dat ik hier op mijn 36-jarige leeftijd ben, is omdat ik een mooie carrière heb gehad.’ (MB)
pi_54846576
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:11 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Schöne

Zoiets stond in de spits. [afbeelding]
klopt ja! Stond in de column van Jaap Visser volgens mij.. Ging over het mislopen van Modric..

Nja.. Jaap Visser.. laten we het maar met een flinke korrel zout nemen
  maandag 26 november 2007 @ 13:51:50 #22
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_54846636
De wedstrijden sinds het vertrek van ten Cate vroegen ook niet om een pinchhitter, dus compleet logisch dat hij niet speelt........
Alleen feyenoord uit had gekund, maar toen waren de wissels al op...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_54847191
Luque is vanaf nu de vaste penaltynemer .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54847482
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

klopt ja! Stond in de column van Jaap Visser volgens mij.. Ging over het mislopen van Modric..

Nja.. Jaap Visser.. laten we het maar met een flinke korrel zout nemen
Inderdaad, een korreltje zout is in dit geval geen slecht idee. Ik heb geen idee of die man goede bronnen heeft ja of de nee, maar in zijn column beweert hij min of meer dat Ajax het zichzelf mag aanrekenen dat ze Modric hebben laten lopen terwijl dat eigenlijk een hele logische zet is geweest. Hij schrijft het dan leuk, dat Modric 'maar' de helft kostte van dat wat Sneijder had opgeleverd, maar dan praten we dus nog steeds over 13,5 miljoen. En dat is voor een club als Ajax gewoon érg veel geld voor een buitenlandse speler die dan ook nog maar eens moet te zien aarden in Nederland.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  maandag 26 november 2007 @ 14:43:03 #25
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_54847491
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:51 schreef BoNi het volgende:
De wedstrijden sinds het vertrek van ten Cate vroegen ook niet om een pinchhitter, dus compleet logisch dat hij niet speelt........
Alleen feyenoord uit had gekund, maar toen waren de wissels al op...
Precies. Na een 3-1 of 4-2 ga je toch geen pinchhitter erin gooien.

Urzaiz speelt vast nog wel een paar minuutjes als we thuis tegen Excelsior met 8-0 voorstaan een keer. Als dank en eeuwig respect voor El Tanque.
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')