quote:Laatste nieuws:Sneijder: iemand als Cocu hebben we bij Ajax gemist Danny doet ff rustig aan 'Komst Edgar Davids naar Ajax zeer klein' Blind gaat niet in op interesse AEK Athene
Ik was er toch niet vanuit gegaanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:10 schreef DrDentz het volgende:
Dan zie je maar weer he.. Davids al in de OP zetten is het ongeluk over je afroepen
Als hij er niet bij zou staan had het niet anders geweest.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:10 schreef DrDentz het volgende:
Dan zie je maar weer he.. Davids al in de OP zetten is het ongeluk over je afroepen
Precies.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:14 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Als hij er niet bij zou staan had het niet anders geweest.
Duurt ongeveer twee tot drie weken heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:23 schreef -Wolf- het volgende:
3 Weken geleden m'n SCC-aanvraag opgestuurd. Tot op heden geen enkel bericht. Wellicht tijd voor een belletje?
Nee man, dat is een redelijke termijn. Zal deze week wel komen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:23 schreef -Wolf- het volgende:
3 Weken geleden m'n SCC-aanvraag opgestuurd. Tot op heden geen enkel bericht. Wellicht tijd voor een belletje?
Dat heb ik mij ook laten vertellen. Misschien dat 'ie vandaag in de bus valt. Van mij mag het seizoen al beginnen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Duurt ongeveer twee tot drie weken heb ik me laten vertellen.
Sorry, ben gewoon ongeduldig.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee man, dat is een redelijke termijn. Zal deze week wel komen.
Bedankt voor de verhelderende uitleg.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Gegevens moeten ingevoerd worden, opgestuurd naar de knvb, die controleren op evt stadionverboden etc. en of je al een (s)cc bij een andere club hebt. Kaart moet gedrukt worden. 3 Weken is de normale termijn.
Ik hoorde hem nog op de wallen roepen " ik kom ik kom "quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:13 schreef devv05 het volgende:
Als Davids nu opeens niet komt (terwijl ie al 8 contracten getekend heeft) wil ik hier voortaan geen enkele 'betrouwbare bron' meer zien
grinnikquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik hoorde hem nog op de wallen roepen " ik kom ik kom "
Ik moest lachen (niet hard maar toch evenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik hoorde hem nog op de wallen roepen " ik kom ik kom "
had je maar Orange-Death moeten heten!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:55 schreef Black-Death het volgende:
naja dan maar geen Davids. Is ook geen ramp, maar wel irritant dan dat Defour niet komt
waarom heb ik geen oranje naam?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |