quote:Laatste nieuws:Sneijder: iemand als Cocu hebben we bij Ajax gemist Danny doet ff rustig aan 'Komst Edgar Davids naar Ajax zeer klein' Blind gaat niet in op interesse AEK Athene
Ik was er toch niet vanuit gegaanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:10 schreef DrDentz het volgende:
Dan zie je maar weer he.. Davids al in de OP zetten is het ongeluk over je afroepen
Als hij er niet bij zou staan had het niet anders geweest.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:10 schreef DrDentz het volgende:
Dan zie je maar weer he.. Davids al in de OP zetten is het ongeluk over je afroepen
Precies.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:14 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Als hij er niet bij zou staan had het niet anders geweest.
Duurt ongeveer twee tot drie weken heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:23 schreef -Wolf- het volgende:
3 Weken geleden m'n SCC-aanvraag opgestuurd. Tot op heden geen enkel bericht. Wellicht tijd voor een belletje?
Nee man, dat is een redelijke termijn. Zal deze week wel komen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:23 schreef -Wolf- het volgende:
3 Weken geleden m'n SCC-aanvraag opgestuurd. Tot op heden geen enkel bericht. Wellicht tijd voor een belletje?
Dat heb ik mij ook laten vertellen. Misschien dat 'ie vandaag in de bus valt. Van mij mag het seizoen al beginnen!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Duurt ongeveer twee tot drie weken heb ik me laten vertellen.
Sorry, ben gewoon ongeduldig.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee man, dat is een redelijke termijn. Zal deze week wel komen.
Bedankt voor de verhelderende uitleg.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Gegevens moeten ingevoerd worden, opgestuurd naar de knvb, die controleren op evt stadionverboden etc. en of je al een (s)cc bij een andere club hebt. Kaart moet gedrukt worden. 3 Weken is de normale termijn.
Ik hoorde hem nog op de wallen roepen " ik kom ik kom "quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:13 schreef devv05 het volgende:
Als Davids nu opeens niet komt (terwijl ie al 8 contracten getekend heeft) wil ik hier voortaan geen enkele 'betrouwbare bron' meer zien
grinnikquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik hoorde hem nog op de wallen roepen " ik kom ik kom "
Ik moest lachen (niet hard maar toch evenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik hoorde hem nog op de wallen roepen " ik kom ik kom "
had je maar Orange-Death moeten heten!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:55 schreef Black-Death het volgende:
naja dan maar geen Davids. Is ook geen ramp, maar wel irritant dan dat Defour niet komt
waarom heb ik geen oranje naam?![]()
Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:55 schreef Black-Death het volgende:
naja dan maar geen Davids. Is ook geen ramp, maar wel irritant dan dat Defour niet komt
waarom heb ik geen oranje naam?![]()
Heeft van Geel zelf gezegd.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:25 schreef jna het volgende:
Waar komt nu weer vandaan dat de kans zeer klein is?
Ik wist niet dat Leo zo goed lag bij de spelers..quote:Beenhakker en Ibrahimovic verheugen zich op weerzien 9 juni 2006
Zaterdag ontmoeten Zlatan Ibrahimovic en Leo Beenhakker elkaar voor het eerst sinds 2003, het jaar waarin de huidige bondscoach van Trinidad en Tobago opstapte als technisch directeur van Ajax. Beenhakker verklaart in de Volkskrant zich te verheugen op het weerzien met Ibrahimovic, die in zijn periode bij Ajax als onhandelbaar werd afgeschilderd.
Zlatan Ibrahimovic (nu Juventus) als speler van Ajax "Ik geef hem een schop onder zijn kont en dan een kus, want ik houd van die jongen", aldus de ervaren trainer. Als technisch directeur van Ajax raakte Beenhakker onder de indruk van het talent van de Zweedse spits. "Zlatan had soms de kolder in zijn kop. Ik had vaak urenlange discussies met hem. Maar hij had wel de gave om Ajax kampioen te maken."
Ibrahimovic geeft in de Volkskrant aan met warmte terug te denken aan de gesprekken op het kantoor van Beenhakker in De Arena. "Ik kon altijd bij hem terecht. Leo ontfermde zich graag over de jonge spelers van Ajax. We moesten wennen aan de druk, maar Leo wist telkens de juiste snaar te raken. Hij was meer dan een technisch directeur, hij was onze vriend en raadsman. Soms nodigde hij me alleen uit om een kopje koffie te drinken. Leo is een bijzonder mens."
De 24-jarige ex-Ajacied betitelt Beenhakker als 'een vriend en een vaderfiguur voor de jonge spelers bij Ajax'. Ibrahimovic: "Leo haalde me in 2001 als jochie van negentien naar Amsterdam. Al bij onze eerste ontmoeting schonk hij me vertrouwen. Hij bleef in mij geloven, ook toen ik bij Ajax veel kritiek kreeg."
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Over Zlatan en Don Leo
[..]
Ik wist niet dat Leo zo goed lag bij de spelers..
Van de aanvallers kunnen KD en Perez ook op het middenveld spelenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:35 schreef Gelderland het volgende:
mooie OPalleen erg weinig middenvelders hebben we en veels te veel aanvallers
Ja maar niet dat het ZEER klein is.quote:
Ach, hou je nog wat over voor AJAX 2 in de Amstel Cup.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:53 schreef Suijk het volgende:
7 middenvelders is wel genoeg, 2 aanvallers die er ook nog bij zouden kunnen. Aanvallers zijn er teveel. Altijd 6 a 7 die niet spelen is te veel.
Alleen jammer dat ze daar dit jaar niet in spelenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:04 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ach, hou je nog wat over voor AJAX 2 in de Amstel Cup.
Leo kan goed met zulke gasten overweg. Ook Mido was lyrisch over hem.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Over Zlatan en Don Leo
[..]
Ik wist niet dat Leo zo goed lag bij de spelers..
Koffie drinken zal ie, en niets anders!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:55 schreef Doezelhaar het volgende:
Davids komt echt wel. Van Geel kan zoveel zeggen...
En daar moet ik blij mee zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:39 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Van de aanvallers kunnen KD en Perez ook op het middenveld spelen
Maar het zijn er wel te weinig ja![]()
Heitinga zal wel sneuvelen in eerste instantie. Vermaelen heeft het voordeel dat hij linksbenig is.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me ook af wie er centraal in de verdediging gaat sneuvelen ten koste van Stam... Heitinga of Vermaelen... ik ga voor een centrum Heitinga-Stam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |