Dat gevoel heb ik ook hoor.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:14 schreef twi het volgende:
Vind het een prachtig shirt, maar inderdaad, die rare scheve halslijn lijkt me niet ideaal. Nu is die van dit seizoen ook dramatisch, net een sleutelgat, maar als zo'n halslijn scheef zit dan ga je je daar toch aan ergeren als je 't draagt? Of heb ik gewoon een dwangneurotisch gevoel dat de hals recht moet zijn?
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:12 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Geen enkel jaar in de ruime Ajax-historie is zo succesvol geweest als het jaar 1995. De talentvolle selectie van Van Gaal won achtereenvolgens het nationale kampioenschap, de UEFA Champions League en de wereldbeker! Alle hoogtepunten van deze zegetocht staan op deze 2-DVD uitgave, inclusief de volledige UEFA Champions League finale tegen AC Milan! LEVERBAAR VANAF 17 MEI 2006.
Prijs : ¤ 19,95
[afbeelding]
"De Ajax Historie" is de eerste van de reeks van 4 DVD's uit de Ajax Collection. Alle memorabele momenten vanaf de oprichting van de trots van Amsterdam tot aan recente successen in de competitie en UEFA Champions League, komen aan bod op deze dubbel DVD. LEVERBAAR VANAF 26 APRIL 2006.
.....Usenet here i come...quote:Op donderdag 13 april 2006 12:12 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Geen enkel jaar in de ruime Ajax-historie is zo succesvol geweest als het jaar 1995. De talentvolle selectie van Van Gaal won achtereenvolgens het nationale kampioenschap, de UEFA Champions League en de wereldbeker! Alle hoogtepunten van deze zegetocht staan op deze 2-DVD uitgave, inclusief de volledige UEFA Champions League finale tegen AC Milan! LEVERBAAR VANAF 17 MEI 2006.
[afbeelding]
"De Ajax Historie" is de eerste van de reeks van 4 DVD's uit de Ajax Collection. Alle memorabele momenten vanaf de oprichting van de trots van Amsterdam tot aan recente successen in de competitie en UEFA Champions League, komen aan bod op deze dubbel DVD. LEVERBAAR VANAF 26 APRIL 2006.
mwah, die KOOP ik misschien nog wel eensquote:
ja ik ga hem binnenkort ook "kopen"quote:Op donderdag 13 april 2006 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, die KOOP ik misschien nog wel eens.
Ach, de prijs is redelijk vind ik. 20 euro voor een DVD box is niet te gek toch? En dit zijn dingen die ik leuk vind om te hebben.quote:
Wel eens? Komt volgens mij vaker voor bij jullie dit seizoen.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:46 schreef M0NTANA het volgende:
Wel grappig, al die ME die werd opgetrommeld na de 1-0 van Youssouf Hersi. Toen het einde van de wedstrijd naderde, waren zij in opperste paraatheid. Achteraf dus allemaal onnodig. Heb een verschrikkelijke hekel aan Duitsers, maar op zijn Duits winnen is ook weleens leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |