quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo houden we de traditie hoog dat Feyenoorders en Utregters met een oud Ajax hart Ajax topics openen
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:48 schreef De_Ananas het volgende:
Wat was er nou allemaal gebeurt bij de huldeging? Ik heb anderhalf uur geleden over de stadhouderskade gefietst en langs het Leidse maar zag niks![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:12 schreef Cyberia18 het volgende:
http://web.at5.nl/achtergrond/category/meer-beeld/ajax/
Men ging los gisteren.
quote:Meer dan 50 ajax fans opgepakt
De politie in Amsterdam heeft vanavond na de huldiging van Ajax zo’n vijftig supporters opgepakt op het Leidseplein. Eerder werd de kersverse bekerwinnaar door zo’n 10.000 man gehuldigd op het Museumplein.
Volgens de politie zou het in de meeste gevallen gaan om openbare geweldpleging, vernielingen en belediging van agenten. “Er schijnen weer mensen te moeten zijn die niet weten hoe ze moeten feesten. Ze moeten blijkbaar herrie schoppen en dingen slopen,” liet een woordvoerder van de politie weten.
Vorig jaar ontaarde de bekerhuldiging van Ajax op het Leidseplein eveneens in grootscheepse rellen. De club en het stadsbestuur hadden daarom besloten uit te wijken naar het Museumplein. Het Leidseplein is inmiddels afgezet door de ME.
Och, rellen zijbn gewoon niet uit te sluiten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:37 schreef Speed1971 het volgende:
Blijf het toch zo sneu vinden dat er een huldiging moest komen voor het winnen van de beker. Had die jongens lekker thuis gelaten. Even lekker bijtrekken voor komende woensdag.
Gefrustreerd zooitje![]()
Idd, en waarom??? Ik kan dat echt niet snappen.... Bij PSV zijn er (bijna) nooit rellen.... ook niet na het kampioenschap dit jaar, terwijl het toen extreem druk was in de stad omdat het ook koninginnenacht was..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Och, rellen zijbn gewoon niet uit te sluiten.
Publiek was geweldig te horen op de tv. Az voerde maar 1 keer de boventoon met 'dany koev'quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:19 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=mov&file=06052007035.mp4
Jalalalalalalaaaaaaaaaaaaaa AJAX AMSTERDAM
quote:Vermeer verhuurd aan Willem II
Kenneth Vermeer speelt komend seizoen voor Willem II, zo meldt De Telegraaf. De derde doelman van Ajax wordt voor één jaar verhuurd aan de tricolores. Alleen de laatste details van de huurovereenkomst en de medische keuring kunnen nog roet in het eten gooien.
Wordt het volgend jaar nog moeilijker om met 3-0 in Tilburg te winnen.quote:
Kippenvel?!?! schaamde me kapot........ stel randdebielen. Dat zijn diezelfde gasten die gisteren avond zich weer niet kunnen gedragen......quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:37 schreef Cyberia18 het volgende:
De Ajax fans bij de 1-1 van Huntelaar, echt schitterend. Kippenvel!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |