en daarna vvv uit..quote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
Komend weekend eindelijk weer voetballen, zondag Excelsior-uit en donderdag FC Twente-thuis toch?
quote:Blessures Ogararu en Van der Wiel
11-11-07
George Ogararu en Gregory van der Wiel vielen beiden geblesseerd uit in de klassieker van vanmiddag. Zojuist werd op RTL 4 door Humberto Tan de ernst van de blessures bekend gemaakt.
Van der Wiel is twee tot vier weken uit de roulatie door een hamstringblessure.
Van der Wiel niet op tijd fit voor Vitesse
23-11-07
Ajax moet het zondag in het thuisduel tegen Vitesse stellen zonder Gregory van der Wiel.
NAC komt te vroeg voor Van der Wiel
29-11-07
Gregory van der Wiel komt zondag thuis tegen NAC Breda nog niet in actie voor Ajax. De negentienjarige verdediger heeft nog last van een blessure aan zijn linkerknie. "Ik richt me op de wedstrijd tegen Willem II, de komende wedstrijd tegen NAC komt helaas nog te vroeg", zegt hij donderdag op de website van Ajax.
Ajax zonder Van der Wiel
Uitgegeven: 7 december 2007 12:50
AMSTERDAM - Trainer Adrie Koster van Ajax kan zaterdagavond tijdens de uitwedstrijd tegen Willem II nog niet over Gregory van der Wiel beschikken.
Van der Wiel en Leonardo niet in selectie Ajax
14 december 2007
Gregory van der Wiel is nog altijd niet hersteld van de knieblessure waarmee hij sinds enkele weken kampt. Ook de topper tegen PSV komt nog te vroeg voor de jonge verdediger, zo heeft coach Adrie Koster vrijdag laten weten.
Mja. Het is echt te treurig voor woorden..quote:
Goed verhaal zeg.. daar kan mijn post ook weer bij..quote:
Ik denk dat 'ie niet gaat verlengenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
We wachten rustig op 't besluit van Maduro.
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Mja. Het is echt te treurig voor woorden..
Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken. Te triest.quote:
Volegns mij ging hij ook niet weg voor het geld, maar wat het precies wel was kan in me niet meer herinnerenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:48 schreef De_Ananas het volgende:
Hee waarom ging vd Vaart weg bij ajax? mijn huisgenoot beweert voor het geld maar ik vind van niet. Wat denken jullie?
Lijkt mij ook niet...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie niet gaat verlengen
Ronald Koeman, Zlatan, geld, kwestie van meerdere redenen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volegns mij ging hij ook niet weg voor het geld, maar wat het precies wel was kan in me niet meer herinnerenHad het niet iets met Koeman te maken ofso?
ja het is jammer maar met die kleine uitvakken is het jammer genoeg bijna niet te doen!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[ afbeelding ]waarvoor we vanochtend wederom geen kaarten hebben krijgen..
- Het liep niet meer tussen hem en Koeman..quote:Op woensdag 19 december 2007 13:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volegns mij ging hij ook niet weg voor het geld, maar wat het precies wel was kan in me niet meer herinneren [afbeelding] Had het niet iets met Koeman te maken ofso?
Eigen publiek die je vriendin een hoer noemt werkt ook niet mee, natuurlijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ronald Koeman, Zlatan, geld, kwestie van meerdere redenen.
Dat valt onder het kopje "Betere werkomstandigheden"quote:Op woensdag 19 december 2007 14:04 schreef twi het volgende:
[..]
Eigen publiek die je vriendin een hoer noemt werkt ook niet mee, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |