en daarna vvv uit..quote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
Komend weekend eindelijk weer voetballen, zondag Excelsior-uit en donderdag FC Twente-thuis toch?
quote:Blessures Ogararu en Van der Wiel
11-11-07
George Ogararu en Gregory van der Wiel vielen beiden geblesseerd uit in de klassieker van vanmiddag. Zojuist werd op RTL 4 door Humberto Tan de ernst van de blessures bekend gemaakt.
Van der Wiel is twee tot vier weken uit de roulatie door een hamstringblessure.
Van der Wiel niet op tijd fit voor Vitesse
23-11-07
Ajax moet het zondag in het thuisduel tegen Vitesse stellen zonder Gregory van der Wiel.
NAC komt te vroeg voor Van der Wiel
29-11-07
Gregory van der Wiel komt zondag thuis tegen NAC Breda nog niet in actie voor Ajax. De negentienjarige verdediger heeft nog last van een blessure aan zijn linkerknie. "Ik richt me op de wedstrijd tegen Willem II, de komende wedstrijd tegen NAC komt helaas nog te vroeg", zegt hij donderdag op de website van Ajax.
Ajax zonder Van der Wiel
Uitgegeven: 7 december 2007 12:50
AMSTERDAM - Trainer Adrie Koster van Ajax kan zaterdagavond tijdens de uitwedstrijd tegen Willem II nog niet over Gregory van der Wiel beschikken.
Van der Wiel en Leonardo niet in selectie Ajax
14 december 2007
Gregory van der Wiel is nog altijd niet hersteld van de knieblessure waarmee hij sinds enkele weken kampt. Ook de topper tegen PSV komt nog te vroeg voor de jonge verdediger, zo heeft coach Adrie Koster vrijdag laten weten.
Mja. Het is echt te treurig voor woorden..quote:
Goed verhaal zeg.. daar kan mijn post ook weer bij..quote:
Ik denk dat 'ie niet gaat verlengenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
We wachten rustig op 't besluit van Maduro.
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Mja. Het is echt te treurig voor woorden..
Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken. Te triest.quote:
Volegns mij ging hij ook niet weg voor het geld, maar wat het precies wel was kan in me niet meer herinnerenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:48 schreef De_Ananas het volgende:
Hee waarom ging vd Vaart weg bij ajax? mijn huisgenoot beweert voor het geld maar ik vind van niet. Wat denken jullie?
Lijkt mij ook niet...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie niet gaat verlengen
Ronald Koeman, Zlatan, geld, kwestie van meerdere redenen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volegns mij ging hij ook niet weg voor het geld, maar wat het precies wel was kan in me niet meer herinnerenHad het niet iets met Koeman te maken ofso?
ja het is jammer maar met die kleine uitvakken is het jammer genoeg bijna niet te doen!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[ afbeelding ]waarvoor we vanochtend wederom geen kaarten hebben krijgen..
- Het liep niet meer tussen hem en Koeman..quote:Op woensdag 19 december 2007 13:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volegns mij ging hij ook niet weg voor het geld, maar wat het precies wel was kan in me niet meer herinneren [afbeelding] Had het niet iets met Koeman te maken ofso?
Eigen publiek die je vriendin een hoer noemt werkt ook niet mee, natuurlijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ronald Koeman, Zlatan, geld, kwestie van meerdere redenen.
Dat valt onder het kopje "Betere werkomstandigheden"quote:Op woensdag 19 december 2007 14:04 schreef twi het volgende:
[..]
Eigen publiek die je vriendin een hoer noemt werkt ook niet mee, natuurlijk.
Ach, dat ligt er aan. In het geval Sylvie Meis is het eerder een constatering dan een mening, dan moet het kunnen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:04 schreef twi het volgende:
[..]
Eigen publiek die je vriendin een hoer noemt werkt ook niet mee, natuurlijk.
Wat een onzinquote:Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, dat ligt er aan. In het geval Sylvie Meis is het eerder een constatering dan een mening, dan moet het kunnen.
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar er is niets aan de hand bij Ajax hoor!
Geweldig, echt geweldig. Collega's vragen zich af waarom ik met zo'n brede smile op mijn gezicht zit!quote:
Tering.. je zou toch maar de dochter van Jaakke zijn..quote:Op woensdag 19 december 2007 14:48 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker is de dochter van John Jaakke, misschien een mooi projectje?
Projectje?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:48 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
misschien een mooi projectje?
Ja, kut man een vader met een hoop poen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Tering.. je zou toch maar de dochter van Jaakke zijn..
Ze is wel lekker..quote:Op woensdag 19 december 2007 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Projectje?
Wel heel kansloos om z'n kinderen hierbij te betrekken, maar okay.
Niveautje is nowadays sowieso al ver te zoeken.
OMG wat een breezersletjequote:Op woensdag 19 december 2007 14:48 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoelde meer qua invloed, via haar in huize Jaakke binnendringen. Lekker in je boxer de trap af komen en John eens duidelijk maken hoe het wél moet bij Ajax, terwijl hij een uitsmijter voor je bakt.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Projectje?
Wel heel kansloos om z'n kinderen hierbij te betrekken, maar okay.
Niveautje is nowadays sowieso al ver te zoeken.
Geen smaak dus.. alleen omdat ze in een soort van bikini met een zonnebril op de foto staat is ze lekker?quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bedoelde meer qua invloed, via haar in huize Jaakke binnendringen. Lekker in je boxer de trap af komen en John eens duidelijk maken hoe het wél moet bij Ajax, terwijl hij een uitsmijter voor je bakt.
Hij ziet het ook al helemaal voor zich..quote:Op woensdag 19 december 2007 14:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bedoelde meer qua invloed, via haar in huize Jaakke binnendringen. Lekker in je boxer de trap af komen en John eens duidelijk maken hoe het wél moet bij Ajax, terwijl hij een uitsmijter voor je bakt.
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Geen smaak dus.. alleen omdat ze in een soort van bikini met een zonnebril op de foto staat is ze lekker?
Zullen we het weer over Ajax hebben mensenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:55 schreef BonJovi het volgende:
[..]
[afbeelding] J Lo is geweldig wil je zeggen
Ik verwacht niet echt veel wijzigingen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zullen we het weer over Ajax hebben mensen
Wat gaat de opstelling worden zondag?
Denk je dat Luque weer op de bank zit?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:58 schreef Joe. het volgende:
[..]
Ik verwacht niet echt veel wijzigingen.
Die grapjes over Urzaiz zijn volgens mij nu net zo oud als Urzaiz zelf.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:59 schreef Urquhart het volgende:
Urzaiz scoorde gisteren op de training, ik reken op een basisplaats.
Gelukkig zijn ze dan nog wel zo fit als een hoentje.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die grapjes over Urzaiz zijn volgens mij nu net zo oud als Urzaiz zelf.
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze dan nog wel zo fit als een hoentje.
Nee, Rommedahl--->Luque.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Denk je dat Luque weer op de bank zit?
Beetje wel heh..quote:Op woensdag 19 december 2007 15:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Het is alweer komkommertijd geloof ik.
Op ajax.netwerk.to beweert iemand dat hij heeft bijgetekend tot 2010 volgens een betrouwbare bron. Ik kan die bron in ieder geval niet vinden dus ik hecht er nog niet veel waarde aan.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:54 schreef w00h00 het volgende:
Heeft Maduro de slaap al uit?
Wat zei je?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:59 schreef El-Salvador het volgende:
Urby heeeel snel verkopen!
Bron: Ajax.nlquote:Geen beslissing toekomst Maduro
Amsterdam, 19 dec 2007
De clubleiding van Ajax heeft vandaag van de zaakwaarnemer van Hedwiges Maduro te horen gekregen dat de middenvelder nog geen beslissing heeft genomen over zijn sportieve toekomst.
Maduro kreeg eind september een aanbieding om zijn verblijf bij Ajax te verlengen. Aan die aanbieding zat een deadline, die vandaag afloopt. De huidige verbintenis van de 22-jarige Ajacied loopt aan het einde van dit seizoen af.
Technisch-directeur Martin van Geel reageerde teleurgesteld. ,,We hebben Hedwiges ruim de tijd gegeven. Het liefst had ik vandaag gehoord dat hij graag bij Ajax blijft’’, vertelde Van Geel. ,,In elk geval verwachtte ik nu te weten waar we met Ajax aan toe zijn. Dan is het jammer om te horen dat er helemaal nog geen beslissing is genomen. Daardoor wordt Ajax gedwongen te handelen naar de nieuwe situatie. Het is mijn verantwoordelijkheid dat de selectie van Ajax op peil is en blijft. Dan kunnen we niet stil zitten en blijven wachten.”
quote:Maduro laat Ajax in onzekerheid
Geschreven door Matthijs van Laar op woensdag, 19 december om 15:53
Hedwiges Maduro laat Ajax nog even in onzekerheid. De middenvelder zou vandaag uitsluitsel geven over zijn toekomst in Amsterdam, maar zaakwaarnemer Rodger Linse heeft de club medegedeeld dat zijn cliënt nog altijd niet weet wat hij wil.
Eind september deed Ajax Maduro de aanbieding om zijn verblijf in de Amsterdam Arena te verlengen. De deadline van dat voorstel loopt vandaag af, terwijl het contract van de twaalfvoudig A-international aan het eind van dit seizoen expireert.
Technisch-directeur Martin van Geel reageert dan ook teleurgesteld over de mededeling van de 22-jarige speler, die afstamt uit de eigen jeugdopleiding. “We hebben Hedwiges ruim de tijd gegeven. Het liefst had ik vandaag gehoord dat hij graag bij Ajax blijft,” verklaart hij op de website van de club.
“In elk geval verwachtte ik nu te weten waar we met Ajax aan toe zijn. Dan is het jammer om te horen dat er helemaal nog geen beslissing is genomen. Daardoor wordt Ajax gedwongen te handelen naar de nieuwe situatie. Het is mijn verantwoordelijkheid dat de selectie van Ajax op peil is en blijft. Dan kunnen we niet stil zitten en blijven wachten,” aldus Van Geel.
Bullshitverhaal inderdaad. Jammer maar helaas, streep door de naam van Maduro dan maar. Overigens zou ik Urby graag zien vertrekken voor een miljoen of vijf. Er zal best potentie inzitten maar laten we maar eens iemand opstellen die in het hier en nu presteert.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:09 schreef Wooldoor het volgende:Maduro
En een week geleden nog zeggen dat je er wel uit ben
Hij zij dat hij er zo ongeveer wel uit is. Als dat zou betekenen dat 'ie voor Ajax zou kiezen, had hij nu wel voor Ajax gekozen. Blijkbaar heeft 'ie dus besloten om te vertrekken, maar weet 'ie niet waarheen en wil 'ie de optie Ajax open houden.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:09 schreef Wooldoor het volgende:Maduro
En een week geleden nog zeggen dat je er wel uit ben
@#$@%@#$. Jaakke moet blijven! Ik zorg dat ik ga trouwen met die Elsemieke, en misschien zit er dan voor mij nog wel een contractje in. Sukkels! Hahaha.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:48 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt me inderdaad duidelijk dat als je bij Ajax wilt blijven je dat nu wel weet.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Tief dan ook maar op, altijd hetzelfde gezeik met die gasten. Wat een tering mentaliteit.
Hij heeft gewoon nog een onderhandeling met een club nog niet rond en wacht daarom. Lekker belangrijk dat hij pas 1 jan mag onderhandelen, geen hond die zich daar aan houdt.
Inderdaad. Van Geel geeft echter ook aan dat Ajax nu niet stil kan blijven zitten, dus pech voor Maduro als er geen mooie club komt. Maarja, het zou wel erg zonde zijn als die jongen bij een clubje a la Wigan eindigt..quote:Op woensdag 19 december 2007 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
Hij zij dat hij er zo ongeveer wel uit is. Als dat zou betekenen dat 'ie voor Ajax zou kiezen, had hij nu wel voor Ajax gekozen. Blijkbaar heeft 'ie dus besloten om te vertrekken, maar weet 'ie niet waarheen en wil 'ie de optie Ajax open houden.
http://els.hyves.nl/?&pageid=2KJUEYG9JC4KKWCSK#quote:Op woensdag 19 december 2007 16:13 schreef Nashje het volgende:
Ja flikker toch op Maduro. Je hebt zelf honderduizend keer gezegt dat je eruit was. Martin, verkopen die hap.![]()
[..]
@#$@%@#$. Jaakke moet blijven! Ik zorg dat ik ga trouwen met die Elsemieke, en misschien zit er dan voor mij nog wel een contractje in. Sukkels! Hahaha.
Dat wordt echt een fucking drama als we geen kampioen worden in de zomer.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dat wordt weer een roerige transferzomer i 2008 ben ik bang.
Ah bedankt. 20 jaar.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:17 schreef Blight het volgende:
[..]
http://els.hyves.nl/?&pageid=2KJUEYG9JC4KKWCSK#
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Makkelijkquote:Op woensdag 19 december 2007 16:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ah bedankt. 20 jaar.Gaat nooit lukken.
Mwoah.. Op het moment dat Ajax nog niet wilde verlengen speelde Maduro al vrij lang niet bepaald goed. Hij kreeg toen dezelfde verwensingen (strik er om) als dat Urby die nu krijgt.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Maar dit kan je toch het bestuur wel weer aanrekenen lijkt me? Weer een speler die zo weg loopt...
Wat kan het bestuur hier nou aan doen? De technische staf heeft besloten Maduro geen verlengd contract te geven en nu loopt zijn huidige contract af. Ajax heeft (terecht) gegokt en verloren. Was je alweer vergeten hoe groot onze selectie is geweest eind vorige eeuw met allemaal van die kneuzen met een 5-jarig contract?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Maar dit kan je toch het bestuur wel weer aanrekenen lijkt me? Weer een speler die zo weg loopt...
Ajax heeft zitten slapen. Iedereen wist dat Maduro er wel weer bovenop zou komen. Sjonnie werd een jaar of 2 geleden ook afgeschreven.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat kan het bestuur hier nou aan doen? De technische staf heeft besloten Maduro geen verlengd contract te geven en nu loopt zijn huidige contract af. Ajax heeft (terecht) gegokt en verloren. Was je alweer vergeten hoe groot onze selectie is geweest eind vorige eeuw met allemaal van die kneuzen met een 5-jarig contract?
Dat dus. Als het even niet gaat tonen ze geen interesse. Het boeit me geen moer dat het publiek ook niet achter hem stond, het bestuur luistert NOOIT naar de supporters, dus nu opeens wel?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajax heeft zitten slapen. Iedereen wist dat Maduro er wel weer bovenop zou komen. Sjonnie werd een jaar of 2 geleden ook afgeschreven.
Echt ongelooflijk dom van ze...
Met deze redenering mogen ze Urby ook niet laten gaan. En zeker niet gezien zijn leeftijd.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajax heeft zitten slapen. Iedereen wist dat Maduro er wel weer bovenop zou komen. Sjonnie werd een jaar of 2 geleden ook afgeschreven.
60x zo lekkerder jaquote:
Precies, wel Mitea en Manucharyan jaren aanhouden, die nooit spelen, maar Maduro niet het voordeel van de twijfel geven?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:42 schreef M0NTANA het volgende:
Lijkt me toch dat het vorig jaar niet een verschrikkelijk grote gok was om een jaar te verlengen? Ajax heeft nu bewust het risico genomen dat Hedwiges Maduro gratis weg kan, nadat hij opleefde. Ajax had hem gewoon wél een contract aan moeten bieden, als het dan niets werd kon je vast nog wel iets voor hem vangen en sowieso, iemand van zijn leeftijd met A-interlands achter zijn naam raak je toch altijd kwijt?
Op een beter contract van een middenmoter in Engeland denk ik...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Magoed, nu hebben ze hem een (als de media gelijk heeft) erg goed contract aangeboden.. waar wacht ie dan nog op?
Ja en??? Je kan toch zeggen of je wilt blijven. Moet je daar gvd een half jaar op wachen. Heel simpel, ja of nee.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |