abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 december 2005 @ 19:29:10 #1
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_32976117

Ik houd de mod bezig, de snelste mod mag er 236 van maken
pi_32976200
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Triest hoe men hier vanmiddag weer bezig is geweest. Elkaar een beetje aanvallen, uitdagen en uitschelden

Waar is dat voor nodig en wat voegt het nou aan het topic toe?

Hebben de betrokkenen van vanmiddag (ik noem bijvoorbeeld een Cart_man, Jajong, Erwtensoep, Golfer, Nashje Soa-Holic) hier een goed antwoord op dan hoor ik die graag via de mail.

M'n adres staat in m'n profiel, ik ben benieuwd.
That's all folks!
pi_32976276
Wat wil je horen?
Houd van een lijntje.
  zaterdag 10 december 2005 @ 19:38:18 #4
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32976319
Heb zelf niet iets gezien wat erger is dan in de andere Ajax reeksen...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32976320
En wat? Beter zorg je ervoor dat Cartman gewoon oftieft uit dit topic tenzij hij ook inhoudelijk nog wat kan toevoegen. Hij doet t erom en er wordt niks maar dan ook niks tegen gedaan. Tja.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32976345
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:38 schreef D1 het volgende:
Heb zelf niet iets gezien wat erger is dan in de andere Ajax reeksen...
Vond het ook wel meevallen
Houd van een lijntje.
pi_32979008
Ik vond het idd ook wel meevallen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_32979392
Hup Ajax
pi_32979425
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 21:07 schreef StarGazer het volgende:
Ik vond het idd ook wel meevallen
Je moet het meer als algemeen punt zien, het gebeurt steeds vaker en dat vind ik jammer.
That's all folks!
pi_32979464
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Je moet het meer als algemeen punt zien, het gebeurt steeds vaker en dat vind ik jammer.
Tsja er zijn altijd wel wat gasten die in het Ajax topic willen trollen. Daarna zijn er dan weer veel mensen die er op reageren.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32979529
Ajax
  zaterdag 10 december 2005 @ 21:31:59 #12
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32979720
AJAX
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_32979755
O ja, we hebben gewoon de beste jeugd, zoals het hoort.
quote:
Ajax A1 herfstkampioen

Alkmaar, 10 december 2005
Dankzij een 3-1 zege op AZ mag Ajax A1zich herfstkampioen noemen. De Alkmaarders kamen voor rust op voorsprong, maar vlak voor de pauze maakte Chakib Tayeb gelijk. Na rust bepaalden Brouwer en Goossens de eindstand op 3-1 in het voordeel van Ajax.

De eerste twintig minuten van de wedstrijd speelde Ajax niet goed en achterin werden veel fouten gemaakt. Niet verwonderlijk dus dat de thuisploeg op voorsprong kwam. Slijngard kreeg in de eenentwintigste minuut zijn hand tegen de bal in het zestienmetergebied en Ruud Vormer, aanvoerder van AZ, miste de penalty niet.
Ajax leek wakker geschud en ging vanaf dat moment beter voetballen. Zijler, Poepon en Goossens onder andere hadden kansen op de gelijkmaker, maar het duurde tot twee minuten voor rust eer de Amsterdamse treffer kon worden genoteerd. Anita speelde diep op Tayeb die alleen op de keeper af ging en scoorde: 1-1.

Na rust bleef Ajax het overwicht houden. Het resulteerde halverwege in het tweede Ajax-doelpunt. Goossens kwam door aan de linkerkant en bracht de bal voor het doel. Daar stond Brouwer die de 1-2 binnen tikte.

Een kwartier voor tijd, Goossens had intussen de paal nog geraakt, verliep een Ajax-aanval via Anita aan de rechterkant. De bal kwam terecht bij Goossens die goed inschoot. Een paar minuten voor tijd had keeper Marco van Duin nog een uitstekende redding, zodat de score niet meer veranderde. Aangezien concurrent Feyenoord gelijk speelde, is Ajax herfstkampioen.

Opstelling Ajax: Van Duin, Burgzorg, Neuvel (´46 Van der Wiel), Slijngard, Sterk, Anita (´85 Ben-Moussa), Zijler, Goossens, Poepon, Sarpong, Tayeb (´62 Brouwer).
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 10 december 2005 @ 21:35:28 #14
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32979828
He goed nieuws .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_32980050
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:32 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]
lees je meel

ontopic:
Morgen lastige pot, die gasten zijn gebrand op een goed resultaat. Plus het feit dat de statistieken niet echt in ons voordeel zijn . Maar gelukkig hebben we de play-offs nog
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zaterdag 10 december 2005 @ 22:31:04 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32981411
Al die rotzooi komt natuurlijk omdat 1 op de 5 posts door een figuur van een andere club wordt geplaatst. Daar wordt natuurlijk gewoon flink op gehapt. Niet dat Feyenoorders en PSV'ers hier niet mogen posten, integendeel, ik zet een paar keer in de week ook wel eens wat neer in die topics. Maar als je dan ziet hoe met name Dirk-Kuijt, Cart_Man en Johnny_FootballHero (hoewel die laatste me zelfs positief verraste met z'n Wisgerhof en Barreto bijdrage ) hier reageren, dat begint regelmatig vrij trieste vormen aan te nemen.

Hoe dan ook, morgen moet je gewoon winnen. Er is geen andere optie, als je nog een beetje kans wilt maken op de playoffs voor de CL. Verlies je morgen, wordt het gat naar de nummer 5 weer 5 punten.

Dat, terwijl je morgen met een beetje geluk zelf alweer vijfde kunt staan.
pi_32981982
Als morgen écht alles meezit, dan zitten we in ieder geval weer bij de eerste 5.

HUP AJAX!!!
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_32983096
AAAAAAJAAAAAAAX
  zaterdag 10 december 2005 @ 23:43:15 #19
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_32983246
HUP AJAX HUP AJAX WE ZIJN DE BESTE! WE ZIJN DE BESTE!
Jawel, je keek.
  zondag 11 december 2005 @ 00:19:13 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32983901
Gewoon morgen/straks winnen om weer bij de eerste 5 te komen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32983953
Dat is wel een hele prestatie inderdaad.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32984159
quote:
Op zondag 11 december 2005 00:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat is wel een hele prestatie inderdaad.
Degraderen en dan ook nog een middenmoter zijn in de GGD is inderdaad wel heel knap.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32984178
7e is in elk geval hoger dan 9e. Onze begroting is ook redelijk in evenwicht met ploegen die om ons heen staan, dat kan van FC Duivendrecht niet gezegd worden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32984610
Dat bedoelt Vaduz dus.

Morgen hopelijk de 3 punten. Heb er vertrouwen in.
pi_32984691
quote:
'Blind wil optie tot koop op Juanfran lichten'

10 december 2005
De technische staf van Ajax wil na dit seizoen graag verder met Juanfran, zo weet de website van voetbalmaandblad Elf te melden. De Spaanse verdediger wordt deze jaargang door Ajax gehuurd van Besiktas. Bij de huurovereenkomst bedong de Amsterdamse club een optie tot koop. Ajax-trainer Danny Blind zou graag zien dat deze optie wordt gelicht.

Juanfran maakte veel indruk op de oefenmeester tijdens de wedstrijden tegen RKC Waalwijk (4-1 zege) en Arsenal (0-0). Dat de technische staf van Ajax naar verluidt verder wil met Juanfran is opvallend te noemen. In een eerder stadium liet de inmiddels vertrokken directeur Arie van Eijden weten dat het huren van de 29-jarige linksback 'niet verstandig' is geweest.
Ik vraag me af wat er nu met Emanuelson en Juanfran gaat gebeuren, Blind zal een keuze moeten maken, wat denken jullie? Ik zou iig Juanfran nog even laten staan als linksachter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')