Maar hij is zo slaahaap.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:03 schreef stefmans het volgende:
@ Roeni3 Dat we ze vanavond oprollen![]()
Mwa, gelijkspelletje zou ik ook tevreden mee zijn. Als we iig maar scoren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Maar hij is zo slaahaap.
Nou ja, we winnen in ieder geval wel, das duidelijk.
Kan ik eigenlijk niet mee leven, maar als het moet, ok.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:08 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Mwa, gelijkspelletje zou ik ook tevreden mee zijn. Als we iig maar scoren.![]()
En dat Boakye naar Heracles verhuist voor een jaartje....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:11 schreef jna het volgende:
Zet dan ook in het nieuws dat Spurs Vermaelen willen
Kan Kronshorst mooi naar Ajax.quote:Adriaanse stapt per direct op bij Porto
Datum: 9-aug 13:16
De Nederlandse technische staf van Portugees kampioen en bekerwinnaar FC Porto heeft vandaag en per direct haar functie neergelegd.
Hoofdtrainer-coach Co Adriaanse, assistent-trainer Jan Olde Riekerink, keepertrainer Wil Coort en techniektrainer Chris Kronshorst hebben besloten ontslag te nemen vanwege een vertrouwensbreuk, die geleid heeft tot een onwerkbare situatie.
Geen van de betrokkenen is beschikbaar voor commentaar.
Bron: www.sportweek.nl
quote:Andy van der Meyde mag Everton verlaten. De Nederlandse rechtsbuiten verbleef afgelopen zondag en maandag in het ziekenhuis nadat hij onwel was geworden na een avondje stappen.
Hierover was de clubleiding van Everton not amused. Daarop besloot de club hem op de transferlijst te plaatsen en hem een boete van twee weeksalarissen op te leggen.
Van der Meyde lijkt gedoemd te mislukken bij buitenlandse clubs. Eerder flopte de international bij Internazionale, dat hem overnam van Ajax, waar hij wel goed presteerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |